eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika z podziałem na zadaniazad. 1PMBP, filia nr 3 w dz. Gotartowice; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych. zad. 2:PMBPubliczna, filia nr 10 w dz. Niedobczyce; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych.... zad. 3OSP w dz Boguszowice Stare; roboty remontowe... zad. 4OSP w dz. Chwałowice; roboty remontowe... zad. 5Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 w dzielnicy Śródmieście; roboty remontowe...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Rybnik: Roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika z podziałem na zadania: zad. 1: PMBP, filia nr 3 w dz. Gotartowice; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych. zad. 2:PMBPubliczna, filia nr 10 w dz. Niedobczyce; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych.... zad. 3: OSP w dz Boguszowice Stare; roboty remontowe... zad. 4: OSP w dz. Chwałowice; roboty remontowe... zad. 5: Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 w dzielnicy Śródmieście; roboty remontowe...
Numer ogłoszenia: 211958 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika z podziałem na zadania: zad. 1: PMBP, filia nr 3 w dz. Gotartowice; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych. zad. 2:PMBPubliczna, filia nr 10 w dz. Niedobczyce; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych.... zad. 3: OSP w dz Boguszowice Stare; roboty remontowe... zad. 4: OSP w dz. Chwałowice; roboty remontowe... zad. 5: Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 w dzielnicy Śródmieście; roboty remontowe....

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika, z podziałem na zadania: zadanie 1) Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, filia nr 3 w dzielnicy Gotartowice; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych. Zakres robót: - wymiana opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego i okablowania, - wymiana drzwi wejściowych i stolarki okiennej (wraz z podokiennikami) na klatce schodowej, - dostawa i montaż systemowego daszku nad wejściem, - uzupełnienie tynków, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów. zadanie 2) Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, filia nr 10 w dzielnicy Niedobczyce; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych (adaptacja pomieszczeń w budynku ZOW na potrzeby filii PiMBP przenoszonej z budynku SP21). Zakres robót: - rozbiórka ścianki działowej, - wykucie ościeżnic i poszerzenie otworów drzwiowych (wraz z wymianą nadproży), - rozbiórka posadzek z wykładziny PVC i płytek ceramicznych, - wymiana opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego i okablowania, - wymiana grzejników, - konserwacja klimatyzatorów, - uzupełnienie tynków, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, - uzupełnienie podłoża i wykonanie wylewki samopoziomującej, - wykonanie gładzi gipsowych, - montaż nowej stolarki drzwiowej, - malowanie ścian i sufitów, - dostawa i montaż zewnętrznych rolet antywłamaniowych. zadanie 3) Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Boguszowice Stare; roboty remontowe ogólnobudowlane. Zakres robót: - rozbiórka kominów powyżej połaci dachu, - rozbiórka pokrycia i poszycia dachu wokół kominów (zapewnienie dostępu do kominów w nieużytkowej przestrzeni poddasza), - uzupełnienie fug i tynkowanie kominów na poddaszu nieużytkowym, - odtworzenie kominów powyżej połaci dachu (cegła klinkierowa), - wykonanie nowych czap betonowych, - uzupełnienie tynków, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów klatki schodowej do malowania, - malowanie ścian i sufitów klatki schodowej. zadanie 4) Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Chwałowice; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych. Zakres robót: a) Dokończenie remontu sanitariatu - wykonanie okładzin posadzki i ścian z płytek ceramicznych, - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - montaż armatury sanitarnej, - montaż stolarki drzwiowej, - roboty malarskie. b) Remont posadzki ciągu komunikacyjnego - skucie posadzki w ciągu komunikacyjnym pomiędzy wejściem do budynku, schodami sanitariatami i wejściem do garażu, - wykonanie nowej wylewki na ujednoliconym poziomie, - wykonanie nowej posadzki z płytek ceramicznych, - roboty malarskie. zadanie 5) Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 w dzielnicy Śródmieście; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych. Zakres robót: a) Remont sanitariatu dla niepełnosprawnych - demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - demontaż armatury sanitarnej, - rozbiórka okładzin ścian i posadzki z płytek ceramicznych, - wykucie ościeżnic i poszerzenie otworów drzwiowych (wraz z wymianą nadproży), - wykonanie nowej wylewki i uzupełnienie tynków, - wykonanie okładzin posadzki i ścian z płytek ceramicznych, - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - montaż armatury sanitarnej, - montaż stolarki drzwiowej, - roboty malarskie. b) Remont posadzki korytarza - skucie nierówności wylewki lastryko, - wykonanie wylewki samopoziomującej, - wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PVC (wraz z cokolikami). Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.25.22-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich obejmująca roboty w zakresie instalacji elektrycznych, oraz każda z nich o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 1). 2) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich obejmująca roboty w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych, oraz każda z nich o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 2). 3) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 5.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 3). 4) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich obejmująca roboty w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych, oraz każda z nich o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 4). 5) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich obejmująca roboty w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych, oraz każda z nich o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 5). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty. Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 1, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności na podstawie aneksu, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności przerwania robót w wyniku napotkania w trakcie prowadzonych robót niezinwentaryzowanych instalacji lub niezinwentaryzowanego elementu konstrukcji, kolidujących z prowadzonymi robotami, o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z uwagi na konieczność ich przebudowy. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY(dla zadania 1, 3, 4 i 5): do 5 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 1 tygodnia od daty zakończenia robót budowlanych TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY(dla zadania 2): do 7 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 1 tygodnia od daty zakończenia robót budowlanych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, filia nr 3 w dzielnicy Gotartowice; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika, z podziałem na zadania: zadanie 1) Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, filia nr 3 w dzielnicy Gotartowice; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych. Zakres robót: - wymiana opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego i okablowania, - wymiana drzwi wejściowych i stolarki okiennej (wraz z podokiennikami) na klatce schodowej, - dostawa i montaż systemowego daszku nad wejściem, - uzupełnienie tynków, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, filia nr 10 w dzielnicy Niedobczyce; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych (adaptacja pomieszczeń w budynku ZOW na potrzeby filii PiMBP przenoszonej z budynku SP21).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika, z podziałem na zadania: zadanie 2) Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna, filia nr 10 w dzielnicy Niedobczyce; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych (adaptacja pomieszczeń w budynku ZOW na potrzeby filii PiMBP przenoszonej z budynku SP21). Zakres robót: - rozbiórka ścianki działowej, - wykucie ościeżnic i poszerzenie otworów drzwiowych (wraz z wymianą nadproży), - rozbiórka posadzek z wykładziny PVC i płytek ceramicznych, - wymiana opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego i okablowania, - wymiana grzejników, - konserwacja klimatyzatorów, - uzupełnienie tynków, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, - uzupełnienie podłoża i wykonanie wylewki samopoziomującej, - wykonanie gładzi gipsowych, - montaż nowej stolarki drzwiowej, - malowanie ścian i sufitów, - dostawa i montaż zewnętrznych rolet antywłamaniowych. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Boguszowice Stare; roboty remontowe ogólnobudowlane..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika, z podziałem na zadania: zadanie 3) Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Boguszowice Stare; roboty remontowe ogólnobudowlane. Zakres robót: - rozbiórka kominów powyżej połaci dachu, - rozbiórka pokrycia i poszycia dachu wokół kominów (zapewnienie dostępu do kominów w nieużytkowej przestrzeni poddasza), - uzupełnienie fug i tynkowanie kominów na poddaszu nieużytkowym, - odtworzenie kominów powyżej połaci dachu (cegła klinkierowa), - wykonanie nowych czap betonowych, - uzupełnienie tynków, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów klatki schodowej do malowania, - malowanie ścian i sufitów klatki schodowej. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Chwałowice; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika, z podziałem na zadania: zadanie 4) Ochotnicza Straż Pożarna w dzielnicy Chwałowice; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych. Zakres robót: a) Dokończenie remontu sanitariatu - wykonanie okładzin posadzki i ścian z płytek ceramicznych, - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - montaż armatury sanitarnej, - montaż stolarki drzwiowej, - roboty malarskie. b) Remont posadzki ciągu komunikacyjnego - skucie posadzki w ciągu komunikacyjnym pomiędzy wejściem do budynku, schodami sanitariatami i wejściem do garażu, - wykonanie nowej wylewki na ujednoliconym poziomie, - wykonanie nowej posadzki z płytek ceramicznych, - roboty malarskie. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 w dzielnicy Śródmieście; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach Miasta Rybnika, z podziałem na zadania: zadanie 5) Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 w dzielnicy Śródmieście; roboty remontowe ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych. Zakres robót: a) Remont sanitariatu dla niepełnosprawnych - demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - demontaż armatury sanitarnej, - rozbiórka okładzin ścian i posadzki z płytek ceramicznych, - wykucie ościeżnic i poszerzenie otworów drzwiowych (wraz z wymianą nadproży), - wykonanie nowej wylewki i uzupełnienie tynków, - wykonanie okładzin posadzki i ścian z płytek ceramicznych, - montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - montaż armatury sanitarnej, - montaż stolarki drzwiowej, - roboty malarskie. b) Remont posadzki korytarza - skucie nierówności wylewki lastryko, - wykonanie wylewki samopoziomującej, - wykonanie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PVC (wraz z cokolikami). Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.