eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konarzyny › Remont ulicy Spacerowej w Konarzynach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Konarzyny: Remont ulicy Spacerowej w Konarzynach
Numer ogłoszenia: 211478 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182926 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Konarzyny, ul. Szkolna 7, 89-607 Konarzyny, woj. pomorskie, tel. 059 8331011, 8331008, faks 059 8331011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Spacerowej w Konarzynach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotowa inwestycja pn.: Remont ulicy Spacerowej w Konarzynach obejmuje swoim zakresem budowę m.in.: Przełożenie istniejącego chodnika lewostronnego wraz z krawężnikami; Wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej przy włączeniach i zjazdach; Rozebranie istniejącego i ułożeniu nowego zaniżonego krawężnika betonowego lewostronnego; Ułożenie nowego krawężnika lewostronnego na ławie betonowej; Wykonanie nowego chodnika lewostronnego z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm na poszerzeniach; Regulacja istniejących studzienek, zasuw i wpustów. Wykonanie cząstkowego remontu nawierzchni bitumicznej; Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej w-wą bitumiczną AC 11S gr. 4 cm; Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr 4 cm; wykonanie zjazdów bitumicznych; wymiana 1 wpustu deszczowego; remont 2 istniejących studni kanalizacji deszczowej z wymianą wpustów; wykonanie ścieku korytkowego na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Remont placu poprzez zebranie górnej warstwy kruszywa i ułożenie geokraty o parametrach - wysokość min 10cm. Na rozłożone i połączone sekcje należy wsypać materiał wypełniający (warstwa kruszywa zebrana z tego terenu). Dogęścić materiał. Prace wykonywać zgodnie z technologią robót budowlanych.Szczegółowy zakres prac określają projekt techniczny, przedmiar robót wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane na zlecenie Zamawiającego, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ (przedmiar stanowi tylko materiał pomocniczy). Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm ) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy inny państw członkowskich EOG, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zamawiający nie uzna za urządzenie równoważne żadnych urządzeń prototypowych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia w wymiarze minimum 3 lat licząc od dnia ich odbioru. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG SP. Z o.o., Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116124,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129694,26

  • Oferta z najniższą ceną: 129694,26 / Oferta z najwyższą ceną: 175075,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.