eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waganiec › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A1 w latach 2011-2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Waganiec: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A1 w latach 2011-2015
Numer ogłoszenia: 21114 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Waganiec , ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2830044, faks 54 2830640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.pl; www.waganiec.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A1 w latach 2011-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A1 w latach 2011-2015. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę 65 kompletów instalacji przyzagrodowych biologicznych oczyszczalni ścieków dla budynków w miejscowościach na terenie gminy Waganiec. Zgodnie z projektem budowlanym działanie urządzeń oparte jest na metodzie niskoobciążonego osadu czynnego o przepływie maksymalnym poniżej 5 m3/d z odprowadzeniem oczyszczonej wody do gruntu. Urządzeniem tym jest kompaktowa oczyszczalnia ścieków wykonana z polietylenu składająca się z: komory wstępnej z pneumatycznym systemem rozbijania nieczystości; komory napowietrzania, osadnika wtórnego oraz urządzenia do napowietrzania i recyrkulacji osadu. Procesy technologiczne opisane zostały w dokumentacji budowlanej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Oczyszczone ścieki odprowadzane będą do odbiornika, w którym jest grunt. W zależności od panujących warunków gruntowo-wodnych na działce inwestora, projektant zastosował różne warianty budowy drenażu opisane szczegółowo w dokumentacji budowlanej. Warunki geotechniczne dla zaprojektowanych przydomowych oczyszczalni zostały zawarte w dokumentacji geologicznej (załącznik nr 1 do SIWZ) indywidualnie dla każdej lokalizacji i opisane w projekcie budowlanym. Zaprojektowane biologiczne przydomowe oczyszczalnie ścieków (POŚ) charakteryzują się następującymi parametrami technicznymi: oczyszczalnie kompaktowe monolityczne jednozbiornikowe o maksymalnym przepływie dobowym: TYP I - przepływ 0,90 m3/d i do 6 RLM, TYP II - przepływ 1,50 m3/d i do 10 RLM, TYP III - przepływ 2,50 m3/d i do 17 RLM, TYP IV - przepływ 4,5 m3/d i do 30 RLM. Urządzenia POŚ muszą posiadać: deklaracje zgodności właściwości użytkowych zgodnych z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 wystawione na podstawie badań i muszą być oznakowane znakiem CE; pełny raport z badań, zgodny z normą jak wyżej, potwierdzający skuteczność oczyszczania, informujący że ścieki oczyszczone wprowadzane do wód lub ziemi spełniają parametry określone w obowiązujących przepisach; sterowanie zapewniające pełną automatyczną pracę oczyszczalni bez konieczności ręcznej regulacji i z możliwością odczytu czasu pracy; zbiorniki oczyszczalni muszą być wyposażone we włazy umożliwiające swobodny dostęp do wszystkich z komór; wyposażenie w systemie sekwencyjnego dozowania ścieku i recyrkulację, instalacje elektryczne (sterowanie) muszą znajdować się w niezależnej skrzynce o minimalnym stopniu ochrony - IP54; konstrukcje systemu napowietrzania muszą umożliwiać łatwy demontaż dyfuzorów w celu ich oczyszczania bez konieczności wypompowywania ścieków; korpusy zbiorników o sztywności obwodowej minimum SN4 wykonane ze ścianki strukturalnej dwupłaszczowej. Osadnik wstępny: projektant przewidział zastosowanie pionowego zbiornika o pojemności 5 m3 o funkcji osadnika wstępnego z zatrzymaniem tłuszczu. Ze względu na warunki techniczne i gruntowo-wodne, ścianka zbiornika wykonana z PEHD dwupłaszczowa strukturalna o wytrzymałości SN4. Zbiornik powinien na wylocie posiadać filtr części stałych, wlot z deflektorem. Włazy powinny umożliwiać dostęp do całej objętości i umożliwiać bezproblemowe opróżnianie oraz czyszczenie. Separator tłuszczu: dla zatrzymania tłuszczu ze ścieków z stołówki szkolnej. Zbiornik separatora wykonany z PEHD lub betonu. Maksymalna przepustowość do 1 l/s. Właz o średnicy 600 mm z pokrywą betonową lub żeliwną. Kolektor ścieków surowych: doprowadzenie ścieków do oczyszczalni z obiektów mieszkalnych kanalizacją grawitacyjną wykonaną z rur kanalizacyjnych PVC 160 mm o połączeniach kielichowych uszczelnianych pierścieniem gumowym. Na przejazdach, gdy głębokość posadowienia nie zabezpiecza w sposób wystarczający przykanalika, należy zamontować rury osłonowe stalowe lub rury PCV typu ciężkiego. Na kanale doprowadzającym ścieki surowe do POŚ o długości powyżej 25 m należy zamontować studnię kontrolną PCV 425 lub 315 mm (zgodnie z PZT) o kinecie przepływowej przykrytej włazem żeliwnym 12,5 t na pierścieniu odciążającym na przejazdach a pokrywą PCV na terenach zielonych. Przed przystąpieniem do robót montażowych należy bezwzględnie zweryfikować głębokości posadowienia wyjść kanalizacyjnych. Dobór drenażu rozsączającego: wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Przepompownia ścieków surowych: w przypadku braku możliwości odprowadzenia grawitacyjnego konieczne wykonanie przepompowni. Przepompownia ścieków oczyszczonych: konieczna dla działek, na których zastosowano system rozsączający usytuowany na poletku w nasypie i doprowadzenie ścieków oczyszczonych do studzienki rozdzielczej. Studzienkę rozdzielczą: zaprojektowano do rozdziału oczyszczonych ścieków na poszczególne ciągi rozsączające wykonane z polietylenu o kształcie walca o średnicy podstawy 400 mm i wysokości około 800 mm wyposażonej w jeden otwór wlotowy o średnicy 110 mm oraz trzy wylotowe o średnicy 110 mm. Instalacja elektryczna: zasilana prądem o napięciu 230V. Podłączenie zasilania do oczyszczalni odbywać się będzie poprzez podłączenie kabla zasilającego do gniazda elektrycznego w najbliższym budynku. Ze względu na różnorodne warunki techniczne panujące na działkach, trasę przyłącza należy bezwzględnie uzgodnić z właścicielem. Urządzenia elektryczne (sterowanie) muszą być zainstalowane w niezależnej skrzynce o minimalnym stopniu ochrony IP54. Wszystkie urządzenia powinny posiadać zabezpieczenie nadmiarowo-prądowe oraz różnicowoprądowe. Konfiguracje usytuowania urządzeń POŚ przedstawiono w projekcie budowlanym. Zakres robót niezbędnych do wykonania: roboty przygotowawcze - urządzenie i zabezpieczenie placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektów oczyszczalni, dostawa i montaż POŚ, dostawa i montaż przyłączy zasilania elektrycznego, rozruch techniczny i technologiczny, wykonanie dokumentacji powykonawczej, kosztorysu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną (3 kpl). Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów stanowiących jego własność. Materiały i urządzenia powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty, być zgodne z: Polskimi Normami, wymaganiami projektów budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kosztorysem ofertowym i wymaganiami wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Przedmiot zamówienia obejmuje również: organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, sporządzenie instrukcji obsługi i konserwacji oczyszczalni, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, przekazanie jej użytkownikom oczyszczalni, indywidualne przeszkolenie każdego z użytkowników oczyszczalni, wykonanie innych robót wymaganych technologią, wykonanie tablic informacyjnych (4 szt.) na konstrukcji z kształtowników zamkniętych i ich zamocowanie w sposób trwały w miejscach wskazanych przez Zamawiającego o źródłach finansowania podprojektu zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Uwaga: Roboty wykonać należy zgodnie z dokumentacją projektową. Jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych w stosunku do urządzeń projektowanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia niezbędne i związane z tym usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w tym postępowaniu, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 16.02.2015 roku do godz. 11:00, wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ . Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna udokumentowanie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, 3 zadania polegające na budowie przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w ilości nie mniejszej niż 50 szt. na 1 kontrakt, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na potwierdzenie Wykonawca składa wykaz robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ wraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami dotyczącymi wykonanych robót, określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są: poświadczenia, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w ppkt 5.1.2) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna: udokumentowanie dysponowania kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami, tj.: kierownikiem robót z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika - według załącznika nr 6 do SIWZ. Złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna: udokumentowanie dysponowania kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami, tj.: kierownikiem robót z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika - według załącznika nr 6 do SIWZ. Złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony - Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; szczegółowy kosztorys ofertowy zbiorczy (dla 65 szt. POŚ) opracowany ściśle wg wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ) na podstawie przedmiarów robót wg lokalizacji (załącznik nr 1 do SIWZ) uwzględniający koszty wynikające z dokumentacji technicznej, SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia), STWiOR; lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ; w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w ppkt 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ppkt 6.3. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zadania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od stron, które w szczególności dotyczyć będą: uwarunkowań organizacyjno-technicznych, uwarunkowań formalno-prawnych, -nnych przyczyn leżących po stronie zamawiającego, zmiana podatku od towarów i usług VAT. Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.waganiec.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wagańcu, ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Wagańcu, ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, sekretariat pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.