eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlisko › Utylizacja azbestu w Gminie Siedlisko.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Siedlisko: Utylizacja azbestu w Gminie Siedlisko.
Numer ogłoszenia: 211132 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170046 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Siedlisku, pl. Zamkowy 6, 67-112 Siedlisko, woj. lubuskie, tel. 068 3883218, faks 068 3883218.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utylizacja azbestu w Gminie Siedlisko..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie: - demontażu płyt cementowo-azbestowych z dachów i ścian budynków na terenie Gminy Siedlisko, - pakowanie, załadunek i transport płyt zdjętych przez właścicieli w okresie poprzedzającym postępowanie przetargowe i ich unieszkodliwienie na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych, - prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest realizowane będą w porozumieniu z Wykonawcy z właścicielami nieruchomości w zakresie terminu realizacji, wykaz nieruchomości do wykonania usługi zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, - Wykonawca zgłosi zamiar przystąpienia do wykonania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanemu i właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy zgodnie z paragrafem 6 ust. 2, ust.3 rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r.w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649), - termin realizacji zamówienia : do 31 sierpnia 2013 roku. 2.Przy demontażu wyrobów zawierających azbest wykonawca prac jest zobowiązany do zachowania wszelkich przepisów prawa budowlanego, bhp oraz postępowania z wyrobami zawierającymi azbest. Podmiot gospodarczy świadczący usługi polegające na transporcie odpadów obowiązany jest posiadać zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby podmiotu gospodarczego. Z czynności demontażu zostanie spisany protokół pomiędzy zamawiającym a wykonawcą stwierdzający: a) ilość zdemontowanych płyt tj. powierzchnia w m2, b) ilość płyt zdjętych w okresie poprzedzającym postępowanie przetargowe tj. powierzchnia w m2, c) fakt należytego wykonania prac demontażowych, w przypadku stwierdzenia wad w wykonawstwie robót, wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie określonym w protokole. 3.Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania końcowego efektu, określonego przez przedmiot zamówienia , a więc wykonać zadania bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eko-Logistyka Robert Rusewicz, ul. Lazurytowa 10, 66-100 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10571,30

  • Oferta z najniższą ceną: 10571,30 / Oferta z najwyższą ceną: 48357,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.