Gostynin: Termomodernizacja i remont komunalnego budynku mieszkalnego przy ul. 3-go Maja 14 w Gostyninie
Numer ogłoszenia: 210902 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina , ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, faks 024 2360712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i remont komunalnego budynku mieszkalnego przy ul. 3-go Maja 14 w Gostyninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji części zachodniej budynku (oficyna dwukondygnacyjna) i częściowym remoncie budynku mieszkalno - usługowego przy ul. 3-go Maja 14 w Gostyninie. Zakres robót obejmuje: 1) rozbiórkę budynku gospodarczego oznaczonego nr 17 w projekcie zagospodarowania terenu, 2) wymiana uszkodzonych nadproży - zgodnie z projektem, 3) wzmocnienie fundamentów w części zachodniej zgodnie z projektem, 4) wzmocnienie ścian ściągami w części zachodniej budynku, 5) docieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą BSO, gr styropianu 15 cm, 6) montaż detali architektonicznych i ułożenie akrylowych tynków strukturalnych (UWAGA na cokole budynku wykonać tynk mozaikowy o kolorze zbliżonym do cegły klinkierowej użytej na kominach i parapetach zewnętrznych), 7) docieplenie dachu i stropodachu zgodnie projektem, 8) wykonanie nowego pokrycia dachu z blachodachówki w kolorze naturalnej dachówki ceramicznej połysk, 9) przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej kolor żółty (kanały wentylacyjne należy otworzyć po bokach na przestrzał z wykonaniem czap kominowych i montażem kratek zabezpieczających przed dostaniem się ptaków do kominów, zamontować w elewacji drzwiczki wyczystkowe w istniejących kanałach spalinowych ze stali kwasoodpornej oraz wykonać czyszczenie całych kanałów z przedstawieniem opinii kominiarskiej o prawidłowym wykonaniu i drożności kanałów), - bez wykonywania kominów nowoprojektowanych, 10) montaż wyłazów kominiarskich, 11) montaż ław kominiarskich, 12) montaż łamaczy śniegu - zastosować systemowe płotki kratowe przystosowane do montażu na pokryciu z blachodachówki o kącie nachylenia dachu 69%, 13) wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na PCV w kolorze dachu, 14) wymianę instalacji odgromowej na nową ze zwodami w rurkach pod warstwą styropianu, złącza kontrolne w skrzynkach na ścianie, zgodnie z projektem, 15) wymianę stolarki okiennej na nową i montaż w nowej lokalizacji stolarki zgodnie z projektem (od zewnątrz w kolorze złoty dąb, od środka w kolorze białym, nowa stolarka mocowana w zewnętrznym licu ściany istniejącej nośnej), 16) wymiana stolarki zewnętrznej na drzwi stalowe ocieplone zgodnie z projektem - tłoczenie i kolorystyka do uzgodnienia na etapie wykonywania z inwestorem i konserwatorem zabytków, 17) wymiana parapetów wewnętrznych na parapety z PCV, 18) wykonanie parapetów zewnętrznych z płytek ceramicznych z kapinosem grubości minimum 25 mm w kolorze żółtym, 19) wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej z obrzeżem, 20) montaż anteny i instalacji RTV zgodnie z projektem..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał - w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył - co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą termomodernizację budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze brutto nie mniejszej niż 2000m3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 91
- 2 - okres gwarancji - 9
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT; 2) nastąpią zmiany treści przepisów prawa dot. realizowanego przedmiotu zamówienia, mające wpływ na jego realizację; 3) wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót w terminach określonych w umowie; 4) Projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w dokumentacji budowlanej - na podstawie, której Wykonawca realizuje roboty budowlane - uniemożliwiających wykonanie umowy w terminach określonych w umowie; 5) wystąpią niemożliwe do przewidzenia okoliczności związane z działaniem siły wyższej; 6) wystąpią okoliczności dotyczące konieczności zmiany umowy o podwykonawstwo w zakresie terminu zapłaty; 7) wystąpią okoliczności uniemożliwiającą terminową realizację przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, a zwłaszcza: a) przekazania terenu budowy, b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej, d) zmian terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl/?tree=2789
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gostynina pok. 304 ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, za zaliczeniem pocztowym fax. 24 236-07-12 lub e-mail: zp@gostynin.pl, bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gostynina - Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 208 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Opracowanie planu ogólnego gminy dla Gminy Miasta Gostynina
- Utworzenie nowej siedziby Miejskiej Szkoły Muzycznej I stopnia w Gostyninie - II etap
- ,,Wykonanie remontu cząstkowego dróg o nawierzchni bitumicznej w ilości do 10 000m2"
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Remonty istniejącego i wdrażanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.