eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarnołtówek › Sporządzenie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Góry Opawskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Jarnołtówek: Sporządzenie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Góry Opawskie
Numer ogłoszenia: 210348 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych , ul. Pokrzywna 11, 48-267 Jarnołtówek, woj. opolskie, tel. 0-77 4397548, faks 0-77 4397548.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.go.zopk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Góry Opawskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Góry Opawskie obejmującego powierzchnię 4.903 ha znajdującego się na obszarze województwa opolskiego, w powiecie prudnickim na terenie gmin: Prudnik, Lubrza oraz w powiecie nyskim na terenie gminy Głuchołazy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00 - Ochrona środowiska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 Pzp, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu projektu planu ochrony dla parku krajobrazowego lub parku narodowego (załącznik nr 3 do SIWZ) i dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). c) złożą formularz ofertowy (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami. 2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków przez oferentów dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę prac w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z rozdziałem V pkt 1b specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami (lub potwierdzonymi za zgodność kserokopiami) potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie. e) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie z rozdziałem V pkt 1b specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. f) Wykaz podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu. g) Dokument: - stwierdzający prawo osoby/osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pełnomocnictwo) - w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp 2. Wszelkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty, mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.go.zopk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych w Pokrzywnej, Pokrzywna 11, 48-267 Jarnołtówek Tel./fax: (0-77) 439-75-48 e-mail: go@zopk.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych w Pokrzywnej, Pokrzywna 11, 48-267 Jarnołtówek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.