eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pomiechówek › Rozwiązywanie problemów sanitacji w gminie Pomiechówek poprzez budowę kanalizacji i wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz kompleksowa rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową spinek wodociągowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Pomiechówek: Rozwiązywanie problemów sanitacji w gminie Pomiechówek poprzez budowę kanalizacji i wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz kompleksowa rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową spinek wodociągowych.
Numer ogłoszenia: 21028 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7652724, faks 22 765-27-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwiązywanie problemów sanitacji w gminie Pomiechówek poprzez budowę kanalizacji i wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz kompleksowa rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową spinek wodociągowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji i wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz kompleksowa rozbudowa sieci wodociągowej wraz z budową spinek wodociągowych na terenie gminy Pomiechówek. 1.1. Część I zamówienia - Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami na ulicy Wierzbowej w Pomiechówku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji technicznej wykonania robót, dokumentacji technicznej i przedmiarze robót stanowiącymi załącznik do Rozdziału III niniejszej SIWZ. 1.2. Część II zamówienia - Budowa wodociągu na terenie gminy Pomiechówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji technicznej wykonania robót, dokumentacji technicznej i przedmiarze robót stanowiącymi załącznik do Rozdziału III niniejszej SIWZ. 1.3. Część III zamówienia - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków o wydajności do 5m3/ na dobę. 1.3.1. Zamawiający zamierza zlecić Wykonawcy budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w szacunkowej maksymalnej ilości 147szt. Ostateczna ilość zleconych do wybudowania przydomowych oczyszczalni ścieków będzie wynikała z indywidualnych potrzeb mieszkańców gminy Pomiechówek i zawartych z nimi umowami. 1.3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości podanej w punkcie 1.3.1 przydomowych oczyszczalni ścieków zleconych do wybudowania, z powodu zmniejszenia Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do roszczenia odszkodowawczego. 1.3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji technicznej wykonania robót, dokumentacji technicznej i przedmiarze robót stanowiącymi załącznik do Rozdziału III niniejszej SIWZ. 1.4. Część IV zamówienia - Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków o wydajności do 5m3/ na dobę dla szkoły podstawowej i budynku mieszkalnego w miejscowościach Goławice Pierwsze i Stare Orzechowo. 1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 2szt. przydomowych oczyszczalni ścieków dla dwóch budynków użyteczności publicznej tj. szkół i budynku mieszkalnego znajdującego się przy tych szkołach. 1.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji technicznej wykonania robót, dokumentacji technicznej i przedmiarze robót stanowiącymi załącznik do Rozdziału III niniejszej SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w na zasadzie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp poprzez powtórzenie każdej pozycji przedmiarów robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9, 45.25.21.27-4, 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu jest zobowiązany do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: - dla części I przedmiotu zamówienia - 5 500,00zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych), - dla części II przedmiotu zamówienia - 5 500,00zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych), - dla części III przedmiotu zamówienia - 55 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych), - dla części IV przedmiotu zamówienia - 4 500,00zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). - Wykonawca składający ofertę na wszystkie IV części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości łącznej tj. 70 500,00zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy pięćset złotych). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i zgodnie z art. 45 ust.6 wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać, oprócz oświadczenia, że Wykonawca posiada odpowiednie uprawnienia, wymagane ustawami, do wykonywania działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na: a) budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnej o wartości brutto minimum 100 000,00zł dla części I przedmiotu zamówienia; b) budowie wodociągu o wartości brutto minimum 100 000,00zł dla części II przedmiotu zamówienia; c) budowie przydomowych oczyszczalni ścieków o wydajności do 5m3/doba i wartości brutto minimum 100 000,00zł dla części III i IV przedmiotu zamówienia; d) Wykonawca składający ofertę na wszystkie IV części przedmiotu zamówienia musi wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnej, budowie wodociągu o wartości brutto minimum 100 000,zł każda z nich i budowie przydomowych oczyszczalni ścieków o wydajności do 5m3/doba i wartości brutto minimum 100 000,00zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcę musi dysponować potencjałem technicznym zapewniającym realizację niniejszego zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać, oprócz oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Rozdziału II do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował 1) Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych bez ograniczeń wraz z aktualnym wpisem na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa - dla części I, II, III, IV przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiednie uprawnienia wydane obywatelom państw Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie, stanowiącym załącznik nr 5 do Rozdziału II niniejszej SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wskazać co najmniej jedną robotę budowlaną, spełniającą warunki określone w Tytule VIII pkt. 2.2. niniejszej SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz wykazać wszystkie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie sieci kanalizacyjnej, wodociągu, przydomowych oczyszczalni ścieków, niewykonanie lub wykonanie nienależycie w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Zamawiający uzna za nierzetelnego Wykonawcę, który wykonał nienależycie lub nie wykonał nawet jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie sieci kanalizacyjnej, wodociągu, przydomowych oczyszczalni ścieków.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorys ofertowy 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia) - jeżeli dotyczy, 4. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja (termin) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Istotne zmiany umowy mogą obejmować w szczególności postanowienia dotyczące: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia zdarzenia wymienionego w ust. 5. pkt 1)-6) lub 8); 2) wysokości wynagrodzenia umownego, w przypadku wystąpienia zdarzenia wymienionego w ust. 4. pkt 4) lub 6) lub 7); 3) zmiany zakresu odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy, w przypadku wystąpienia zdarzenia wymienionego w ust. 4. pkt 1) - 6) lub 8); 4) zmiana osoby kierownika budowy lub kierownika robót pod warunkiem uzasadnienia tej zmiany przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego; Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia wymaganych w SIWZ; 5) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy lub zwiększenie liczby podwykonawców; pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego; 6) formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7) zmiany podmiotu trzeciego, który to podmiot Wykonawca wykazał w ofercie, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem uzasadnienia tej zmiany przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego; Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy podmiot ten będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w tym samym zakresie. 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 4. pkt 1) - 3) będą mogły nastąpić w szczególności w następujących przypadkach: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie; za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe (nadzwyczajne o tej porze roku) załamania warunków atmosferycznych, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; 2) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 3) wystąpienie okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności nadzwyczajne dla danej pory roku warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 4) wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie z treścią oferty (w szczególności: niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, odmienny przebieg, od przyjętych w dokumentacji projektowej, podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych itp.); 5) przerwania lub wstrzymania robót na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które to działania nastąpiły z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 6) konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz lub analiz itp. nieprzewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 7) urzędowej zmiany podatku VAT, mającym wpływ na zmianę wartości brutto kwoty określonej jako wynagrodzenie brutto wynikające ze złożonej oferty, przy czym koszt wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca; 8) niezachowania przez Zamawiającego określonych umową terminów, mających wpływ na terminowość wykonywanych robót przez Wykonawcę; 9) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 6. Propozycję zmiany umowy może zgłosić pisemnie każda ze Stron. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 5. pkt 1), 2), 4), 6) musi być potwierdzone na piśmie przez INSPEKTORA NADZORU.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pokój 02.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pokój 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający realizuje niniejszą inwestycję ze środków własnych oraz ze środków Unii Europejskiej, tj. Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, Oś 3., działanie 321-Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami na ulicy Wierzbowej w Pomiechówku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami na ulicy Wierzbowej w Pomiechówku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (termin) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa wodociągu na terenie gminy Pomiechówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa wodociągu na terenie gminy Pomiechówek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-9, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (termin) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków o wydajności do 5m3/ na dobę..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zamierza zlecić Wykonawcy budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w szacunkowej maksymalnej ilości 147szt. Ostateczna ilość zleconych do wybudowania przydomowych oczyszczalni ścieków będzie wynikała z indywidulanych potrzeb mieszkańców gminy Pomiechówek i zawartych z nimi umowami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości podanej poqwyżej przydomowych oczyszczalni ścieków zleconych do wybudowania, z powodu zmniejszenia Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do roszczenia odszkodowawczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27-4, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (termin) - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków o wydajności do 5m3/ na dobę dla szkoły podstawowej i budynku mieszkalnego w miejscowościach Goławice Pierwsze i Stare Orzechowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 2szt. przydomowych oczyszczalni ścieków dla dwóch budynków użyteczności publicznej tj. szkół i budynku mieszkalnego znajdującego się przy tych szkołach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27-4, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (termin) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.