eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Pełnienie stałego nadzoru przyrodniczego nad wycinką drzew i krzewów na trasie inwestycji: ,,Budowa gazociągu Zdzieszowice - Wrocław DN1000 MOP 8,4 MPa odcinek Brzeg - Zębice - Kiełczów wraz z obiektami towarzyszącymi i infrastrukturą niezbędną do jego obsługi" (...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-10

Nr: NP/2017/10/0602/WRO

Przedmiot zamówienia: Pełnienie stałego nadzoru przyrodniczego nad wycinką drzew i krzewów na trasie inwestycji: ,,Budowa gazociągu Zdzieszowice - Wrocław DN1000 MOP 8,4 MPa odcinek Brzeg - Zębice - Kiełczów wraz z obiektami towarzyszącymi i infrastrukturą niezbędną do jego obsługi" (...)

Typ: Nieograniczony

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Wrocław

Województwo: dolnośląskie

Data publikacji: 2017-10-10

Data wygaśnięcia: 2017-10-23

CPV:

Osoba kontaktowa: Justyna Kopcza (ZA) justyna.kopcza@gaz-system.pl +48 713353356

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : 1. Przedmiotem Zamówienia jest pełnienie stałego nadzoru przyrodniczego nad wycinką drzew i krzewów na trasie inwestycji: ,,Budowa gazociągu Zdzieszowice - Wrocław DN1000 MOP 8,4 MPa odcinek Brzeg - Zębice - Kiełczów wraz z obiektami towarzyszącymi i infrastrukturą niezbędną do jego obsługi" poza terenami należącymi do Lasów Państwowych w obrębie Nadleśnictwa Oława wraz z kontrolą wykonania prac wycinkowych oraz dostarczenie budek lęgowych dla ptaków i skrzynek lęgowych dla nietoperzy wraz z kontrolą ich zamontowania oraz ich konserwacja. 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ. 4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ. 2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). 4..Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 5.O zakończeniu Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty w Postępowaniu oraz umieści informację na stronie internetowej Zamawiającego. 6.Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust. 5 powyżej. 7.Uprawnienie, o którym mowa w ust. 5 powyżej, przysługuje Zamawiającemu również po wyborze najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji Zamawiający może zakończyć Postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty, po unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w Postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 2.Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy stanowi data zawarcia Umowy. 3.Termin wykonania Umowy w zakresie nadzoru przyrodniczego nad wycinką drzew i krzewów - nie później niż do 20.04.2018 r. z uwzględnieniem terminu, o którym mowa w ust. 4 poniżej. 4.Termin zakupu, przekazania Wykonawcy Wycinki budek lęgowych dla ptaków i skrzynek lęgowych dla nietoperzy oraz uzgodnienia właściwego miejscowo Nadleśniczego miejsca zamontowania budek i skrzynek lęgowych, o których mowa w §1 ust. 6.1 i ust. 6.2 Wzoru Umowy- przed wycinką drzew i krzewów, lecz nie później niż do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. 5.Termin wykonania umowy w zakresie corocznej kontroli, czyszczenia i konserwacji budek i skrzynek lęgowych w latach 2018 i 2019, o których mowa w §1 ust. 8 Wzoru Umowy - do 30.11.2019 r.
Warunki udziału w Projekcie : 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia niepublicznego. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia niepublicznego. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy: 3.1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 zamówienie polegające na świadczeniu usług z zakresu nadzoru przyrodniczego o wartości zamówienia co najmniej 10 000,00 zł netto (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) 3.2) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum 1 jedną osobą legitymującą się wykształceniem wyższym o kierunku biologia lub ochrona środowiska lub pokrewne i doświadczeniem w sprawowaniu co najmniej jednego nadzoru przyrodniczego obejmującego nadzór herpetologiczny, ornitologiczny, entomologiczny, botaniczny, chiropterologii i dendrologii. Zamawiający wskazuje, iż nie jest wymagane, aby jedna osoba posiadała doświadczenie w sprawowaniu nadzoru przyrodniczego obejmującego wszystkie wyżej wymienione specjalizacje. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 3) ppkt 3.2.) SIWZ poprzez dysponowanie kilkoma osobami, które łącznie będą posiadać doświadczenie w sprawowaniu nadzoru przyrodniczego obejmującego wszystkie wyżej wymienione specjalizacje. UWAGA: W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia) oraz w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w ust. 4 poniżej co najmniej jeden podmiot musi wykazać się spełnianiem warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) ppkt 3.1) i 3.2) powyżej. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia niepublicznego. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1. pkt 1) musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast warunki określone w ust. 1 pkt 2), 3) i 4) może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby takie podmioty brały udział w realizacji Zamówienia w charakterze podwykonawców Wykonawcy. 1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać: 1) wypełniony formularz ,,Oferta" (zgodny z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ), zawierający oświadczenie Wykonawcy, iż może ubiegać się o udzielenie Zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z treścią Rozdziału VIII ust. 1 pkt 1)-9), 2) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub innego dokumentu, z którego będą wynikać zasady reprezentacji Wykonawcy, 3) wykaz wykonanych zadań wraz z referencjami potwierdzającymi, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 zamówienie polegające na świadczeniu usług z zakresu nadzoru przyrodniczego o wartości zamówienia co najmniej 10 000,00 zł netto (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) (zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do formularza OFERTA), 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdz. VI ust. 1 pkt. 3 ppkt. 3.2) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z treścią załącznika nr 2 do Formularz OFERTA). 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 3. Jeżeli Wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3) - pkt 4) SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Rozdziale VI ust. 4 SIWZ, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Zamawiający wymaga: 1) zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu, lub 2) innego dokumentu, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : Szczegółowy harmonogram realizacji Przedmiotu Zamówienia określony jest we Wzorze Umowy (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).
Miejsce realizacji zamówienia : obszar działania Operatora GAzociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Termin składania ofert : 2017-10-23
Miejsce składania ofert : 1.Termin składania ofert upływa w dniu 23.10.2017 r. godz. 10.00 2.Oferty należy składać w: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział we Wrocławiu ul. Gazowa 3 50-513 Wrocław Budynek F1,Kancelaria
Termin otwarcia ofert : 2017-10-23
Miejsce otwarcia ofert : Oferty zostaną otwarte publicznie w siedzibie Zamawiającego (tj. Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział we Wrocławiu, ul. Gazowa 3 , 50-513 Wrocław, Budynek F1, sala nr 206- sala narad, piętro 2) w dniu upływu terminu składania ofert, tj. 23.10.2017 r. o godz. 10.30
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.