eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa automatycznych toalet miejskich wraz z budową przyłączeń wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych na terenie m.st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-29

Warszawa: Budowa automatycznych toalet miejskich wraz z budową przyłączeń wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych na terenie m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 21004 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa , ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8368103, 8773874, faks 8368061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa automatycznych toalet miejskich wraz z budową przyłączeń wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych na terenie m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie 19-stu automatycznych toalet miejskich, gdzie 16 szt. stanowią kabiny jednostanowiskowe a 3 szt. kabiny wielostanowiskowe. Kabina jednostanowiskowa oznacza toaletę dla osób niepełnosprawnych. Kabina wielostanowiskowa oznacza toaletę minimum jedną kabinę dla osób niepełnosprawnych oraz pozostałe dla kobiet i dla mężczyzn. Zakres zamówienia obejmuje również budowę 19-stu kompletów przyłączy wodno - kanalizacyjnych i przyłączeń elektroenergetycznych do automatycznych toalet, przy czym dla lokalizacji nr 1 i 3 przewiduje się odpływ ścieków do zbiornika bezodpływowego oraz prace służące zagospodarowaniu terenu w związku z lokalizacją każdej z toalety.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 150 tyś. złotych brutto. Poprzez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie prace obejmujące m.in. dostawę i montaż automatycznych toalet miejskich oraz budowę przyłączeń elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Roboty wymienione powyżej nie muszą stanowić elementów jednego zamówienia lecz mogą być robotami wykonywanymi oddzielnie przy czym w takim przypadku wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 70 tyś. zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 7.1.2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączonych dokumentów potwierdzających, że wymienione w nim roboty zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: 1. kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (lub inne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia) oraz będący aktualnie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 2. kierownikiem robót - posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (lub inne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia) oraz będący aktualnie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 3. kierownikiem robót - posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (lub inne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia) oraz będący aktualnie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku gdy Wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP, osoby te muszą: a) posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tych osób oraz b) posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394) lub posiadać ważny wpis na listę członków izby zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.), wydane przez właściwe rady izby inżynierów budownictwa. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz Wykazu osób (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 PLN (trzysta tysięcy zł.). Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, określającej wielkość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, którą należy potwierdzić, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty dotyczące potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy przedłożyć w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) - wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby składany dokument: - wskazywał okres jakiego dotyczy zobowiązanie, - zawierał informację, który zasób jest udostępniany przez inny podmiot, w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, określał konkretną formę udziału ww. podmiotu w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo itp.) Pozostałe wymagane dokumenty 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie elektronicznej na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy w formie pisemnej sporządzony jako wydruk kosztorysu ofertowego sporządzonego w formie elektronicznej. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie pisemnej winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Koncepcje funkcjonalności w formie pisemnej sporządzona na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. Koncepcja funkcjonalności sporządzona w formie pisemnej winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 6. Wykonawca do oferty musi dołączyć wstępną koncepcję toalety. Koncepcja powinna wskazywać rozwiązania przestrzenne i techniczne sposobu wprowadzenia ruchu rowerowego i pieszego na teren kładki z kierunków określonych W celu dokonania oceny kryterium Proponowana forma toalet Wykonawca powinien przedstawić wraz z ofertą koncepcję toalety (załączyć do formularza ofertowego) zawierającą: 1. rzut toalety jednostanowiskowej i wielostanowiskowej wraz z rozmieszczeniem poszczególnych urządzeń i wyposażenia w skali 1:50; 2. rzut dachu toalety z lokalizacją świetlika i instalacji 3. rysunki elewacji frontowej toalety jednostanowiskowej i wielostanowiskowej, 4 .rysunki elewacji z drzwiami serwisowymi toalety jednostanowiskowej i wielostanowiskowej, 5. przekrój podłużny przez ściany i świetlik wraz z widokiem ściany wewnętrznej i urządzeniami toalety jednostanowiskowej i wielostanowiskowej, 6. detale rysunkowe rozwiązań z podaniem materiałów: a. panelu - wrzutnika monet; b. wykończenia elewacji i attyki; c. wykończenia drzwi i framugi do części użytkowej wraz z detalem oświetlenia; d. ścian wewnętrznych i podłogi (materiały i sposoby montażu oraz łączenia); 7. kart katalogowe i zdjęcia proponowanych: a. zestawu umywalkowego; b. muszli ustępowej; c. kranika zewnętrznego; d. lustra; e. przewijaka (można zastąpić rysunkami z podaniem materiałów jeśli zakłada się indywidualne wykonanie); f. przycisków i informacji wewnątrz toalety; 8. wizualizację w 3D wszystkich elewacji w tym dachu, 9. opis zastosowanych rozwiązań w formie nie więcej niż 3 tys. znaków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - forma toalet - 30
  • 3 - funkcjonalność toalet - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia m.st. Warszawy, ul. Jana Kazimierza 62, I piętro, pok. 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Mienia m.st. Warszawy, ul. Jana Kazimierza 62, IV piętro, pok. nr 401.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja inwestycji będzie finansowana ze środków budżetowych m.st. Warszawy oraz środków Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.