eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Wielka › Montaż instalacji prosumenckich - fotowoltaicznych na terenie gminy Lipnica Wielka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-14

Lipnica Wielka: Montaż instalacji prosumenckich - fotowoltaicznych na terenie gminy Lipnica Wielka
Numer ogłoszenia: 209550 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipnica Wielka , Lipnica Wielka 518, 34-483 Lipnica Wielka, woj. małopolskie, tel. +48 18 2634595, faks +48 18 2634597.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicawielka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż instalacji prosumenckich - fotowoltaicznych na terenie gminy Lipnica Wielka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest montaż mikroinstalacji prosumenckich - fotowoltaicznych na terenie gminy Lipnica Wielka o łącznej mocy 153,92 kWp, w tym: jedna o mocy 39,78 kWp na budynku oczyszczalni ścieków w miejscowości Lipnica Wielka, druga o mocy 29,90 kWp na budynku oczyszczalni ścieków w miejscowości Kiczory oraz 27 mikroinstalacji każda o mocy 3,12 kWp na obiektach prywatnych (budynkach mieszkalnych) położonych na terenie gminy Lipnica Wielka dla potrzeb wytwarzania energii elektrycznej. Zamówienie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje w szczególności:a) wykonanie dokumentacji projektowej dla montażu urządzeń i instalacji fotowoltaicznych.b) wykonanie robót budowlanych.c) rozruch, pomiary i zgłoszenie przyłączenia do OSD (skompletowanie i wypełnienie niezbędnych dokumentacji, dostarczenie zgłoszenie do OSD); - w tym przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem. d) usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym. 3. Szczegółowy opis z przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno - użytkowy (PFU) stanowiący Załącznik 2 do SIWZ, w którym określone są adresy nieruchomości w poszczególnych miejscowościach, w których będą wykonywane fotowoltaiczne mikroinstalacje prosumenckie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany nieruchomości w których będą montowane mikroinstalacje fotowoltaiczne z uwagi na: rezygnacje mieszkańców, z przyczyn losowych bądź braku technicznych możliwości wykonania mikroinstalacji fotowoltaicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany - zmniejszenia zakresu zamówienia z uwagi na: rezygnacje mieszkańców, z przyczyn losowych bądź braku technicznych możliwości wykonania mikroinstalacji fotowoltaicznych i nie znalezieniu zastępczej nieruchomości. 4. Rozliczenie robót nastąpi jednorazowo po wykonaniu pełnego zakresu robót i ich końcowym odbiorze. Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest posiadanie przez wykonawcę wszelkich wymaganych prawem protokołów odbiorów technicznych oraz kompletna dokumentacja wykonawcza obejmująca w szczególności projekty, atesty na materiały, gwarancje, instrukcje, protokoły pomiarów certyfikaty. 5. Wymagane terminy gwarancji jakości: a) gwarancja na panel fotowoltaiczny - minimum 12 lat, okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (zgodnie z zapisami w PUF), b) gwarancja na inwerter - minimum 5 lat do maksimum 12 lat, okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, c) gwarancja na roboty budowlano-montażowe i pozostałe elementy instalacji fotowoltaicznej - minimum 5 lat, okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego. Przeglądy i serwisowanie w okresie gwarancji. Przeglądy gwarancyjne są bezpłatne i odbywać się będą, w okresie obowiązywania gwarancji na pisemne wezwanie Zamawiającego do 2 lat od zakończenia Zamówienia i na zakończenie okresu gwarancyjnego. Przeglądy serwisowe będą dokonywane przez Wykonawcę bezpłatne i odbywać się będą, w okresie obowiązywania niniejszej gwarancji z częstotliwością ustalona przez Wykonawcę, nie rzadziej niż raz na dwa lata. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór karty gwarancji stanowiącej Załącznik 3 do SIWZ Wykonawca przystępując do przetargu akceptuje Załącznik 3 , a następnie jest obowiązany dostarczyć podpisaną kartę gwarancyjną na etapie odbioru końcowego wraz załącznikami. Wykonawca nie możne dokonywać zmian w karcie gwarancyjnej. 6. Wymagania jakościowe i materiałowe. a) do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o minimalnych parametrach technicznych i jakościowych określonych w Programie funkcjonalno-użytkowym. b) materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenia na ich zastosowanie/wbudowanie (aktualne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i inne). d) Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one wbudowane, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru i ponosi odpowiedzialność za szkody, kradzieże i inne uszkodzenia materiałów i urządzeń. 7. Wymieniony wyżej Program funkcjonalno-użytkowy stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów, urządzeń i armatury należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń i armatury równoważnej. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 71.31.41.00 - Usługi elektryczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 71.32.60.00 - Dodatkowe usługi budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę (wzór zał- 4 do siwz)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał montaże instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy nie mniejszej niż 100 kW, w tym co najmniej jednej instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 38 kWp w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę (wzór zał- 4 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w wykonywaniu zamówienia będzie uczestniczyć: - co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w branży elektrycznej; - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej. - co najmniej 1 kierownikiem robót posiadającym kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej 1 projektantem posiadającym kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjnej Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika budowy/robót z funkcją projektanta pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień i doświadczenia. Potwierdzenie posiadania uprawnień na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę (wzór - zał. 7).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia potwierdzający ubezpieczenie na kwotę co najmniej 800.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca samodzielnie ustala, które roboty uznaje za najważniejsze i nie zbędne do spełnienia warunku określonego w II.3.2 i tylko dla tych robót przedstawia dowody. zamawiający nie wymaga wykazywania robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja na inwerter - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)Zmiana nieruchomości w których będą montowane mikroinstalacje fotowoltaiczne z uwagi na: rezygnacje mieszkańców, z przyczyn losowych bądź braku technicznych możliwości wykonania mikroinstalacji fotowoltaicznych.2)Zmniejszenie zakresu zamówienia które spowoduje konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na: rezygnacje mieszkańców, z przyczyn losowych bądź braku technicznych możliwości wykonania mikroinstalacji fotowoltaicznych i nie znalezieniu odpowiedniej zamiennej nieruchomości,3)Zmiany podwykonawcy po uzyskaniu zgody (akceptacji) zamawiającego.4) Zmiana osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. 3.Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) Zamiana na inną nieruchomość nie ujęta w wykazie o takiej samej mocy mikroinstalacji Ad 2) Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy o ilość rezygnujących i o wartość danej instalacji w przypadku niemożliwości znalezienia nieruchomości na zastępstwo.Ad 3) Zmiana ma być zgłoszona na piśmie i zaakceptowana przez drugą stronę.Ad 4) Zmiana ma być zgłoszona na piśmie i zaakceptowana przez drugą stronę.4.Fakt zaistnienia którejkolwiek z wyżej wymienionych okoliczności musi mieć odzwierciedlenie na piśmie i wymaga potwierdzenia przez inspektora nadzoru.5. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemny wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu), oraz zgoda Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnicawielka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Gminy w Lipnicy Wielkiej, 34-483 Lipnica Wielka 518 pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Gminy w Lipnicy Wielkiej, 34-483 Lipnica Wielka 518 pok. nr 2 (dziennik podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.