eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Przebudowa dróg powiatowych nr 3291D Szalejów Górny - Stary Wielisław - Polanica Zdrój oraz 3292D Stary Wielisław - Kłodzko wraz z budową ścieżki rowerowej na trasie Kłodzko - Stary Wielisław - Polanica Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2015-08-14

Kłodzko: Przebudowa dróg powiatowych nr 3291D Szalejów Górny - Stary Wielisław - Polanica Zdrój oraz 3292D Stary Wielisław - Kłodzko wraz z budową ścieżki rowerowej na trasie Kłodzko - Stary Wielisław - Polanica Zdrój
Numer ogłoszenia: 209546 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych nr 3291D Szalejów Górny - Stary Wielisław - Polanica Zdrój oraz 3292D Stary Wielisław - Kłodzko wraz z budową ścieżki rowerowej na trasie Kłodzko - Stary Wielisław - Polanica Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (projektu budowlano - wykonawczego) dla zadania pn.: Przebudowa dróg powiatowych nr 3291D Szalejów Górny - Stary Wielisław - Polanica Zdrój oraz 3292D Stary Wielisław - Kłodzko wraz z budową ścieżki rowerowej na trasie Kłodzko - Stary Wielisław - Polanica Zdrój wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. 1. WARUNKI OGÓLNE A. Zamawiający wymaga aby wykonana kompleksowa dokumentacja projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) składała się z: a. projekt budowlano-wykonawczy - 5 egzemplarz - wersja papierowa oraz 1 egzemplarz wersja elektroniczna, b. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru - 1 egzemplarz- wersja papierowa oraz 1 egzemplarz wersja elektroniczna, c. kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz - wersja papierowa oraz 1 egzemplarz wersja elektroniczna, d. kosztorys ofertowy oraz przedmiar robót - 1 egzemplarz - wersja papierowa oraz 1 egzemplarz wersja elektroniczna, e. projekt docelowej organizacji ruchu na drodze - 3 egzemplarz - wersja papierowa oraz 1 egzemplarz wersja elektroniczna B. Wykonawca zleci i przygotuje w ramach opracowania: mapy do celów projektowych oraz mapy ewidencyjne wraz ze strukturą własności (skrócone wypisy z rejestru gruntów) terenu objętego opracowaniem. C. Branżowe warunki techniczne uzyskane od właścicieli lub zarządców urządzeń kolidujących z projektem i robotami drogowymi, winny być zaakceptowane przez Zamawiającego. D. Rozwiązania projektowe winny być racjonalne pod względem ekonomicznym, spełniać wszystkie wymagania techniczne i być uzgodnione z Zamawiającym. E. Zaleca się by projektowane elementy drogi były zlokalizowane w granicach istniejącego pasa drogowego. W wyjątkowych przypadkach uzgodnionych z Zamawiającym dopuszcza się lokalizację tych elementów poza granicami istniejącego pasa drogowego, lecz w liniach rozgraniczających określonych miejscowym planem zagospodarowania. Lokalizacja każdego elementu projektu poza granicami gruntów będących własnością Zamawiającego powinna być poświadczona zgodą właściciela terenu. F. W celu prawidłowego przygotowania ofert w tym uwzględnienia wszystkich opracowań branżowych i szczegółowych rozwiązań technicznych, należy dokonać wizji w terenie. G. Wykonawca ustali wszystkie zakresy kolizji urządzeń obcych w związku z planowaną przebudową drogi oraz uzyska - na podstawie udzielonego pisemnego upoważnienia do występowania w imieniu Zamawiającego - szczegółowe warunki techniczne na ich przebudowę od właścicieli sieci. H. Wykonawca sporządzi zbiorcze zestawienie kosztów, obejmujące wszystkie branże wchodzące w skład dokumentacji technicznej będącej przedmiotem zamówienia. I. Wykonawca odpowiada za zorganizowanie procesu wykonania opracowań projektowych w taki sposób aby założone cele projektu zostały osiągnięte zgodnie z warunkami zamówienia. Podstawowe obowiązki projektanta w zakresie odpowiedzialności zawodowej oraz wymagania dla projektowanych obiektów określa Ustawa Prawo Budowlane oraz Ustawa o samorządzie zawodowym. J. Wykonawca w/w dokumentacji opracuje ją zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r nr 202, poz. 2072 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Obiekt budowlany należy projektować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Obiekty budowlane należy projektować tak, aby zapewnić optymalną ekonomiczność budowy i eksploatacji oraz z zastosowaniem nowoczesnych technologii robót i materiałów. K. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji formy i zakresu wykonanego projektu przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku. L. W ramach niniejszego zlecenia, Wykonawca zapewni nadzór autorski w czasie robót realizowanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej oraz w zakresie określonym przez ustawę Prawo Budowlane. Wykonawca zobowiązany jest również na wezwanie przedstawiciela Inwestora do: niezwłocznego przyjazdu na teren budowy, nie później jednak niż 3 dni od otrzymania wezwana, opiniowania zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej, wykonanie projektów zamiennych, niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej. Realizacja nadzoru autorskiego przez Wykonawcę dokumentacji projektowej będzie prowadzona w ramach realizowanego zadania projektowego, na koszt wykonawcy. M. Wymagania formalno-prawne w ramach wykonywanych zadań projektowych - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać następujące decyzje: decyzję o warunkach zagospodarowania terenu lub zgodności projektu z Planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Kłodzko, Polanica Zdrój oraz miasta Kłodzko, ocenę oddziaływania na środowisko wraz z przygotowaniem raportu jeżeli wymagana, decyzję środowiskową, jeżeli wymagana, decyzje i opinie wodno-prawne związane z przebudową murów oporowych, obiektów mostowych oraz kanalizacji deszczowej i przepustów. Sporządzona dokumentacja projektowa musi być kompletna pod względem poprawności formalnej w celu uzyskania pozwolenia na budowę przez Inwestora - Wykonawca w imieniu Inwestora przygotuje kompletny wniosek o pozwolenie na budowę. Wszelkie braki Wykonawca zobowiązany jest usunąć niezwłocznie. 2. TECHNICZNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Planowana przebudowa dróg oraz budowa ścieżki rowerowej obejmować będzie: ulicę Dusznicką, Objazdową, Łąkową i Wielisławską w Kłodzku, następnie drogę powiatową nr 3291D przez miejscowość Stary Wielisław do Polanicy Zdrój oraz ulice: B. Głowackiego, J. Kilińskiego, Al. Zwycięzców, oraz ul. Kłodzką w Polanicy Zdroju. Projekt budowlany ścieżki rowerowej wraz z przebudową dróg przylegających do projektowanej trasy ścieżki należy wykonać w obrębie lokalizacji przedstawionych na załączonej mapie (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w obrębie załączonych działek ewidencyjnych (załącznik nr 2 do SIWZ) należących do: Gminy Miejskiej Kłodzko, Gminy Wiejskiej Kłodzko, Gminy Polanica - Zdrój oraz Powiatu Kłodzkiego. W szczególnych przypadkach lokalizacji ścieżki rowerowej poza wymienionymi własnościami należy przygotować odrębne opracowanie w celu starania się przez inwestora o uzyskanie umowy użyczenia danej działki na cele realizacji projektu i uzyskania pozwolenia na budowę. Projektowana szerokość ścieżki rowerowej - 2,5 m wzdłuż wszystkich odcinków dróg. A. Projekt ścieżki rowerowej wraz z przebudową dróg przyległych należy rozpocząć na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym (rondo) ulic Dusznickiej i Objazdowej w Kłodzku. Na tym odcinku ulicy Objazdowej ścieżkę rowerową należy zlokalizować prawą stroną jezdni. Ścieżka rowerowa powinna zostać zaprojektowana wraz z pasem rozdziału od jezdni o szerokości od 1,0 do 1,5 m - w szczególnych przypadkach dopuszczalne jest lokalizowanie ścieżki rowerowej przy krawędzi jezdni. B. Łącznikiem do ścieżki rowerowej w ulicy Objazdowej jest odcinek wzdłuż ulicy Łąkowej - dojazd od ulicy Bohaterów Getta w Kłodzku. Realizacja projektu ścieżki rowerowej wzdłuż ulic Objazdowej i Łąkowej powinna obejmować roboty drogowe związane z modernizacją ulic w celu poprawy ich stanu technicznego (nowa nawierzchnia jezdni, odwodnienie, pobocza i inne niezbędne elementy pasa drogowego). C. Kolejnym odcinkiem projektowanego przebiegu ścieżki rowerowej są drogi powiatowe nr 3292D oraz 3291D na trasie od ulicy Objazdowej w Kłodzku do drogi wojewódzkiej 388 w Polanicy Zdroju. Na tym odcinku ścieżkę rowerową generalnie należy projektować prawą stroną jezdni wraz z pasem zieleni w odstępie od 1,0 do 1,5 m od krawędzi jezdni. W przypadku niemożliwości dotrzymania tego warunku dopuszcza się zaprojektowanie ścieżki rowerowej bezpośrednio przy krawędzi jezdni. Na tym odcinku znajduje się sześć obiektów mostowych przez które należy przeprowadzić ścieżkę rowerową na osobnych kładkach dla ruchu pieszo-rowerowego, przylegających do obiektów mostowych. Projekt przebudowy drogi na tym odcinku należy wykonać z założeniem poszerzenia jezdni od 0,5 do 1,0 m na całej długości. Prace projektowe dotyczące przebudowy drogi należy wykonać w celu poprawy jej stanu technicznego związanego z wykonaniem nowej nawierzchni, odwodnienia, poboczy oraz innych niezbędnych elementów pasa drogowego. D. Kolejnym odcinkiem projektu jest przebieg ścieżki rowerowej drogami będącymi własnością Gminy Polanica Zdrój - ulica Głowackiego, Kilińskiego i Alei Zwycięzców na długości 1 + 735 km. Prace projektowe na tym odcinku powinny obejmować: budowę nowej ścieżki rowerowej w dopasowaniu do przebiegu istniejących ulic (prawą lub lewą stroną ulicy). Projektowane roboty drogowe powinny obejmować poprawę stanu technicznego ulic związaną z wykonaniem nowej nawierzchni, odwodnienia, poboczy oraz innych niezbędnych elementów pasa drogowego. E. Ostatnim odcinkiem przebiegu projektowanej ścieżki rowerowej jest droga powiatowa numer 3240D na trasie od skrzyżowania z drogą wojewódzką numer 388 do mostu na rzece Bystrzyca Dusznicka. Na tym odcinku ścieżkę rowerową należy zaprojektować prawą stroną drogi z pasem rozdziału od jezdni szerokości od 1,0 do 1,5 m. Projektowana przebudowa jezdni na tym odcinku powinna obejmować wykonanie nowej nawierzchni jezdni, odwodnienia, pobocza oraz inne niezbędne elementy pasa drogowego. F. W opracowaniu należy uwzględnić dodatkowy odcinek ścieżki rowerowej szerokości 3,5 m w miejscu: od istniejącego ronda (ulice Objazdowa i Dusznicka) w kierunku drogi krajowej nr 8 na długości ok. 210 m. Niniejsze, związane jest z realizacją włączenia węzła projektowanej obwodnicy miasta Kłodzka do ul. Dusznickiej przy którym to włączeniu, zaprojektowano ciąg pieszo - rowerowy o szerokości 3,5 m. Wszystkie odcinki opracowania powinny uwzględniać nowoczesne rozwiązania technicznego wyposażenia dróg w oparciu o Dz. U. nr 43 poz. 430 dział IV w tym urządzenia odwadniające i odprowadzające wodę, urządzenia oświetleniowe, obiekty i urządzenia obsługi uczestników ruchu, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, ogrodzenia, oznakowanie poziome (grubowarstwowe) i pionowe odblaskowe. Zakresy opracowań drogowych powinny stanowić osobne opracowania konstrukcyjno-projektowe. Zakresy opracowań obiektów mostowych (dobudowa kładek dla ruchu pieszo-rowerowego) powinny stanowić odrębne opracowania kosztorysowo - projektowe. Całość opracowania projektowego powinna zostać objęta scalonym kosztorysem inwestorskim. 3. USZCZEGÓŁOWIENIE WYMAGAŃ TECHNICZNYCH PROJEKTU PRZEBUDOWY DROGI: A. Sposób przebudowy, winien odzwierciedlać potrzeby związane z koniecznością obsługi ruchu samochodowego i pieszo - rowerowego jaki ma obecnie miejsce na tej drodze. B. Dokumentacja winna zmierzać do wzmocnienia konstrukcji nawierzchni odpowiednio do zadanych kategorii ruchu, oraz co najmniej 20 letniej trwałości i estetyki zaprojektowanych rozwiązań. C. Należy uwzględnić wszystkie urządzenia pasa drogowego konieczne do przebudowy lub budowy w przypadku ich braku, takie jak: przepusty pod drogą, pod zjazdami; bariery; poręcze; ścieki; kanalizację deszczową i inne. D. W terenie zabudowanym należy zaprojektować chodniki dla pieszych, zatoki autobusowe i mijanki, w razie lokalnych przewężeń, oraz miejsca postojowe dla samochodów osobowych. E. Należy przewidzieć wykonanie nowych lub pogłębienie istniejących rowów odwadniających, nadając im odpowiednie spadki podłużne wynikające z pomiarów, prawidłowa ścinkę lub uzupełnienie poboczy na całym odcinku. F. Zaprojektować należy wszystkie inne prace związane z przebudową drogi służące jej właściwej eksploatacji (w załączeniu mapa lokalizacyjna). G. Opracowanie powinno zawierać również przebudowę kanalizacji deszczowej i odwodnienia powierzchniowego w niezbędnym zakresie. H. Zakres opracowania nie obejmuje przebudowy skrzyżowań z drogą wojewódzką nr 388. 4. HARMONOGRAM PRAC A. do 15 grudnia 2015 roku a. wykonanie map do celów projektowych, b. inwentaryzacja terenowa, c. wystąpienie do instytucja branżowych w sprawie lokalizacji inwestycji i kolizji z urządzeniami obcymi; d. wystąpienia formalno-prawne o wydanie decyzji i opinii, e. wykonanie projektu zagospodarowania terenu dla całego zakresu robót, f. ostateczne zatwierdzenie wariantu opracowania przez Inwestora. B. do 29 lipca 2016 roku: a. wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego na cały zakres zadania wraz z wykonawczymi projektami poszczególnych zakresów: obiekty mostowe, odwodnienie, przebudowa innych sieci, b. przygotowanie wniosku aplikacyjnego o pozwolenie na budowę w imieniu inwestora, c. uzyskanie decyzji-pozwolenia na budowę przez Inwestora..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową (projekt budowlano-wykonawczy), podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za dokumentację projektową podobną Zamawiający uzna kompleksową dokumentację projektową o wartości brutto równej co najmniej 200.000,00 zł w zakresie objętym w/w zadaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ; 2. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy wg wzoru na zał. nr 8 do SIWZ.; 3. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 4. W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin Wykonania Zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy lub w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmiany samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); b)zmiany stawki podatku od towarów i usług, c) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w związku z przedłużeniem się terminów z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy w zakresie: (1) uzgodnień projektu z jednostkami, z którymi takie uzgodnienie jest konieczne, (2) uzyskania pozwolenia na budowę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.bip.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, pokój nr 1 - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.