Płock: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy
Numer ogłoszenia: 209433 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 1 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki, Część 2 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, Część 3 - Kurs z zakresu przedsiębiorczości, Część 4 - Szkolenie z zakresu konwencjonalnych i nowoczesnych układów hamulcowych, Część 5 - Warsztaty z zakresu kształtowania umiejętności społecznych. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w załączniku nr 1-5 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.58.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 7).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 7).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 7).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: Dotyczy części 1: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki - wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek matematyka lub wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe z matematyki, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel mianowany, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w szkole ponadgimnazjalnej jako nauczyciel matematyki, - znajomość programów komputerowych i obsługi portalu nauczyciel.pl. potwierdzone co najmniej jednym szkoleniem z tego zakresu. Dotyczy części 2: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego - wykształcenie wyższe magisterskie z filologii angielskiej, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w szkole ponadgimnazjalnej jako nauczyciel języka angielskiego, - certyfikat umiejętności językowych. Dotyczy części 3 - Przeprowadzenie kursu z przedsiębiorczości - wykształcenie wyższe magisterskie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, związane w przedmiotem zamówienia. Dotyczy części 4 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu konwencjonalne i nowoczesne układy hamulcowe - wykształcenie zawodowe, średnie lub wyższe, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, związane w przedmiotem zamówienia. Dotyczy części 5 - Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształtowania umiejętności społecznych - wykształcenie wyższe magisterskie, - ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności/kierunku: psychologia, socjologia lub doradztwo zawodowe, -przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako trener lub/i wykładowca lub/i doradca zawodowy lub/i psycholog.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 7).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Formularz oferty - załącznik nr 6 do SIWZ, 2 Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: - przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, - zmiany terminu w harmonogramie realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy, - Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. Do zmiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia wymagane jest łączne spełnienie następujących warunków: a)przedstawienie osoby, której kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie nie są niższe niż osoby zastępowanej, b)złożenie informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia liczby godzin oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, c) uzyskanie przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego na zmianę osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia. - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, p.422 - IV piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 211 - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Moja wiedza - mój sukces zawodowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 grupy szkoleniowe 10 osobowe uczniów klas II, III, IV Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: od października 2014r. do czerwca 2015r. 3.Czas trwania zajęć: przez 9 miesięcy. 4.Szczegółowy harmonogram: -30 godzin każda grupa, 3 grupy, łącznie 90 godzin dla wszystkich grup. W 2014 roku łącznie 30 godzin tj. po 10 godzin na każdą grupę, w 2015r. łącznie 60 godzin tj. po 20 godzin na grupę. -Średnio 3 lub 4 godziny zajęć w miesiącu (zajęcia jednogodzinne - 1 godzina = 45 min) dla każdej grupy. -realizacja w dni robocze po zajęciach dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 14.15 - 17.00). 5.Program szkolenia: -Dodatkowe zajęcia z matematyki. Realizacja materiału zgodnie z obowiązującym programem nauczania. Zajęcia uzupełniające mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych, uzupełnienie wiedzy, zwiększenie szans na zdanie egzaminu maturalnego, podwyższenie wyników semestralnych i końcowych z tego przedmiotu. 6.Wymagania wobec Wykonawcy: - Wykonawca jest zobowiązany do zakupu materiału dydaktycznego - Pen Drive 4GB dla każdego uczestnika szkolenia. Uczestnicy kwitują odbiór pendriva własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu zajęć razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dzienników do zajęć dla każdej grupy, - Zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. 8.Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną, wyposażoną dla każdego uczestnika i wykładowcy w stanowisko komputerowe zaopatrzone w specjalistyczne oprogramowanie edukacyjne z matematyki. 9.Wymagania dla Wykonawcy: a) prowadzenie zajęć edukacyjnych na podstawie opracowanego rozkładu materiału pozwalającego na przygotowanie uczniów do egzaminu maturalnego z matematyki, b) prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych, - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu zajęć dodatkowych z matematyki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy szkoleniowe 10 osobowe uczniów klas II, III, IV Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie) 1. Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2. Termin realizacji: od października 2014r. do czerwca 2015r. 3. Czas trwania kursu: przez 9 miesięcy. 4. Szczegółowy harmonogram: -30 godzin każda grupa, 2 grupy, łącznie 60 godzin. -Średnio 3 lub 4 godziny zajęć w miesiącu dla każdej grupy. Zajęcia jednogodzinne - 1 godzina = 45 min). W 2014r. po 10 godzin na grupę, łącznie 20 godzin. w 2015r. po 20 godzin na grupę, łącznie 40 godzin. -realizacja w dni robocze po zajęciach dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 14.15 a 17.00). 5.Program szkolenia: a.Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego Realizacja materiału zgodnie z obowiązującym programem nauczania. Zajęcia uzupełniające mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych, uzupełnienie wiedzy, zwiększenie szans na zdanie egzaminu maturalnego, podwyższenie wyników semestralnych i końcowych z tego przedmiotu. 6.Wymagania wobec Wykonawcy: - Wykonawca jest zobowiązany do zakupu materiału dydaktycznego słownika polsko - angielskiego dla każdego uczestnika zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór słowników własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu zajęć razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. - Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dzienników do zajęć dla każdej grupy. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, -Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -Prowadzenie zajęć z j. angielskiego na podstawie opracowanego rozkładu materiału pozwalającego na przygotowanie uczniów do egzaminu maturalnego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu zajęć dodatkowych z j. angielskiego, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 7. Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs z zakresu przedsiębiorczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 grupy szkoleniowe po 10 osób uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: od października 2014r. do grudnia 2014r. 3.Szczegółowy harmonogram: -20 godzin dla 1 grupy; łącznie dla trzech grup 60 godzin, -10 spotkań po 2 godzin dziennie dla jednej grupy (1 godzina = 45 min), -realizacja od poniedziałku do piątku po zajęciach dydaktycznych obowiązkowych po max. 2 godziny lekcyjne. 4.Program szkolenia: a)rejestrowanie działalności gospodarczej wraz z prawnymi uwarunkowaniami prowadzenia działalności, procedury i opłaty, b) zasady opracowywania biznes planu, c) ewidencja działalności gospodarczej, d) rachunkowość w firmie, e) marketing i reklama własnej firmy, f) zobowiązania z tytułu podatków oraz formy opodatkowania, g) rozliczenia z ZUS i US oraz zasady kontroli przedsiębiorców, h) pozyskanie zewnętrznych źródeł finansowania rozwoju działalności gospodarczej (w tym dotacje z powiatowego urzędu pracy). 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, -Zapewnienie uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. podręczniki, skrypty, inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis, ołówek, zakreślacz oraz notatnik. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć dla każdej grupy szkoleniowej. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu kursu, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 4.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu konwencjonalnych i nowoczesnych układów hamulcowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa, 10 uczestników - uczniów klas II, III, IV Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie) 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1,09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: październik 2014r. 3.Szczegółowy harmonogram: -12 godzin dla jednej grupy, -2 spotkania po 6 godzin dziennie (1 godzina = 45 min), -realizacja w soboty i niedziele (godziny pomiędzy 8.00 a 16.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia: Zakres szkolenia obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne z hydrauliki i mechaniki układów hamulcowych: hydrauliczny układ hamulcowy, wzmacniacze siły hamowania i pompy hamulcowe, płyny hamulcowe - wymiana, przewody hamulcowe i regulatory siły hamowania, hamulec bębnowy, zaciski hamulcowe, okładziny hamulcowe, tarcze hamulcowe, tarci i piszczenie hamulców, hamulce elektryczne, czujniki obrotowe kół, podstawy diagnostyki. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom na czas realizacji kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia Konwencjonalne i nowoczesne układy hamulcowe, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 5. Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 6.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształtowania umiejętności społecznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dwie 10 osobowe grupy uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: październik 2014r. - grudzień 2014r. 3.Szczegółowy harmonogram: -18 godzin dla 1 grupy, łącznie 36 godzin, -4 dni zajęć po 4,50 godziny dziennie dla jednej grupy (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni robocze po zajęciach dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 14.00 - 19.15) lub w soboty (godziny pomiędzy 8.00 a 15.00). -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę 15 minutową na posiłek. 4.Program szkolenia: a)wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, b)komunikacja werbalna i niewerbalna, c)bariery w komunikacji i sposoby radzenia sobie z nimi, d)aktywne słuchanie i inne narzędzia efektywnej komunikacji, e)budowanie asertywnej postawy, f)asertywny monolog wewnętrzny, g)kształtowanie zachowań asertywnych, h)nauka wyrażania uczuć. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: - Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dzienników do zajęć dla każdej grupy. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, -Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu warsztatów, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną, komputer i rzutnik do realizacji przedmiotu zamówienia. 7.Wszystkie materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji szkolenia zabezpiecza Wykonawca. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników warsztatów - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie
- Przebudowa i remonty nawierzchni dróg na terenie miasta Płocka w zakresie wykonania i wymiany nawierzchni jezdni
- Przygotowanie uroczystej kolacji oraz poczęstunku kawowego dla Gości z miast partnerskich w ramach 25. Pikniku Europejskiego .
- Modernizacja schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych w części B budynku MOPS w Płocku dla potrzeb Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa komputerów przenośnych, zestawów komputerowych, monitorów interaktywnych, drukarek i kserokopiarki.
- Zakup urządzeń do rehabilitacji - projekt p.n. "Rozbudowa i modernizacja budynku Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego WSZ w Płocku z wyposażeniem- zakup pierwszego wyposażenia oraz aparatury medycznej"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualne zaj. wyrównawcze dla dzieci i młodzieży przeb. w pieczy zastępczej w ram. rea. projektu "Wsparcie deinstyt. pieczy zastępczej w podr. lesz.", Program F.E. dla Wlkp na lata 2021- 2027.
- Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY
- Usługi przeprowadzenia specjalistycznych terapii: sensorycznej, logopedycznej, fizjoterapeutycznej, pedagogicznej oraz psychologicznej
- Opracowanie koncepcji, przygotowanie scenariuszy oraz produkcja kursów e-learningowych dla Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem domowych zwierząt bezdomnych i kotów wolno żyjących na terenie miasta Rzeszowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.