eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Płock: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy
Numer ogłoszenia: 209433 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 1 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki, Część 2 - Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, Część 3 - Kurs z zakresu przedsiębiorczości, Część 4 - Szkolenie z zakresu konwencjonalnych i nowoczesnych układów hamulcowych, Część 5 - Warsztaty z zakresu kształtowania umiejętności społecznych. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w załączniku nr 1-5 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.58.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 7).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 7).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 7).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada: Dotyczy części 1: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki - wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek matematyka lub wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe z matematyki, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel mianowany, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w szkole ponadgimnazjalnej jako nauczyciel matematyki, - znajomość programów komputerowych i obsługi portalu nauczyciel.pl. potwierdzone co najmniej jednym szkoleniem z tego zakresu. Dotyczy części 2: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego - wykształcenie wyższe magisterskie z filologii angielskiej, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w szkole ponadgimnazjalnej jako nauczyciel języka angielskiego, - certyfikat umiejętności językowych. Dotyczy części 3 - Przeprowadzenie kursu z przedsiębiorczości - wykształcenie wyższe magisterskie, - przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, związane w przedmiotem zamówienia. Dotyczy części 4 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu konwencjonalne i nowoczesne układy hamulcowe - wykształcenie zawodowe, średnie lub wyższe, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia - należy wykazać przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, związane w przedmiotem zamówienia. Dotyczy części 5 - Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształtowania umiejętności społecznych - wykształcenie wyższe magisterskie, - ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności/kierunku: psychologia, socjologia lub doradztwo zawodowe, -przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe, studia podyplomowe, studium, kurs kwalifikacyjny), - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako trener lub/i wykładowca lub/i doradca zawodowy lub/i psycholog.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 7).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz oferty - załącznik nr 6 do SIWZ, 2 Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie: - przypadków losowych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, - zmiany terminu w harmonogramie realizacji projektu, w ramach którego umowa jest realizowana, co będzie miało wpływ na zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy, - Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. Do zmiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia wymagane jest łączne spełnienie następujących warunków: a)przedstawienie osoby, której kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie nie są niższe niż osoby zastępowanej, b)złożenie informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia liczby godzin oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą, c) uzyskanie przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego na zmianę osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia. - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany będące następstwem działania organów administracji. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, p.422 - IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiat Płocki - Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Kancelaria Ogólna p. 211 - II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Moja wiedza - mój sukces zawodowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 grupy szkoleniowe 10 osobowe uczniów klas II, III, IV Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: od października 2014r. do czerwca 2015r. 3.Czas trwania zajęć: przez 9 miesięcy. 4.Szczegółowy harmonogram: -30 godzin każda grupa, 3 grupy, łącznie 90 godzin dla wszystkich grup. W 2014 roku łącznie 30 godzin tj. po 10 godzin na każdą grupę, w 2015r. łącznie 60 godzin tj. po 20 godzin na grupę. -Średnio 3 lub 4 godziny zajęć w miesiącu (zajęcia jednogodzinne - 1 godzina = 45 min) dla każdej grupy. -realizacja w dni robocze po zajęciach dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 14.15 - 17.00). 5.Program szkolenia: -Dodatkowe zajęcia z matematyki. Realizacja materiału zgodnie z obowiązującym programem nauczania. Zajęcia uzupełniające mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych, uzupełnienie wiedzy, zwiększenie szans na zdanie egzaminu maturalnego, podwyższenie wyników semestralnych i końcowych z tego przedmiotu. 6.Wymagania wobec Wykonawcy: - Wykonawca jest zobowiązany do zakupu materiału dydaktycznego - Pen Drive 4GB dla każdego uczestnika szkolenia. Uczestnicy kwitują odbiór pendriva własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu zajęć razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dzienników do zajęć dla każdej grupy, - Zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych, - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego. 7.Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. 8.Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną, wyposażoną dla każdego uczestnika i wykładowcy w stanowisko komputerowe zaopatrzone w specjalistyczne oprogramowanie edukacyjne z matematyki. 9.Wymagania dla Wykonawcy: a) prowadzenie zajęć edukacyjnych na podstawie opracowanego rozkładu materiału pozwalającego na przygotowanie uczniów do egzaminu maturalnego z matematyki, b) prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych, - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu zajęć dodatkowych z matematyki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy szkoleniowe 10 osobowe uczniów klas II, III, IV Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie) 1. Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2. Termin realizacji: od października 2014r. do czerwca 2015r. 3. Czas trwania kursu: przez 9 miesięcy. 4. Szczegółowy harmonogram: -30 godzin każda grupa, 2 grupy, łącznie 60 godzin. -Średnio 3 lub 4 godziny zajęć w miesiącu dla każdej grupy. Zajęcia jednogodzinne - 1 godzina = 45 min). W 2014r. po 10 godzin na grupę, łącznie 20 godzin. w 2015r. po 20 godzin na grupę, łącznie 40 godzin. -realizacja w dni robocze po zajęciach dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 14.15 a 17.00). 5.Program szkolenia: a.Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego Realizacja materiału zgodnie z obowiązującym programem nauczania. Zajęcia uzupełniające mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych, uzupełnienie wiedzy, zwiększenie szans na zdanie egzaminu maturalnego, podwyższenie wyników semestralnych i końcowych z tego przedmiotu. 6.Wymagania wobec Wykonawcy: - Wykonawca jest zobowiązany do zakupu materiału dydaktycznego słownika polsko - angielskiego dla każdego uczestnika zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór słowników własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu zajęć razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. - Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dzienników do zajęć dla każdej grupy. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. -przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, -Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, -Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, -Prowadzenie zajęć z j. angielskiego na podstawie opracowanego rozkładu materiału pozwalającego na przygotowanie uczniów do egzaminu maturalnego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu zajęć dodatkowych z j. angielskiego, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 7. Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs z zakresu przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 grupy szkoleniowe po 10 osób uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: od października 2014r. do grudnia 2014r. 3.Szczegółowy harmonogram: -20 godzin dla 1 grupy; łącznie dla trzech grup 60 godzin, -10 spotkań po 2 godzin dziennie dla jednej grupy (1 godzina = 45 min), -realizacja od poniedziałku do piątku po zajęciach dydaktycznych obowiązkowych po max. 2 godziny lekcyjne. 4.Program szkolenia: a)rejestrowanie działalności gospodarczej wraz z prawnymi uwarunkowaniami prowadzenia działalności, procedury i opłaty, b) zasady opracowywania biznes planu, c) ewidencja działalności gospodarczej, d) rachunkowość w firmie, e) marketing i reklama własnej firmy, f) zobowiązania z tytułu podatków oraz formy opodatkowania, g) rozliczenia z ZUS i US oraz zasady kontroli przedsiębiorców, h) pozyskanie zewnętrznych źródeł finansowania rozwoju działalności gospodarczej (w tym dotacje z powiatowego urzędu pracy). 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, -Zapewnienie uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych niezbędnych do utrwalenia wiadomości - mogą to być np. podręczniki, skrypty, inne materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu. Dodatkowo Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia długopis, ołówek, zakreślacz oraz notatnik. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów dydaktycznych własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć dla każdej grupy szkoleniowej. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu kursu, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 4.Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu konwencjonalnych i nowoczesnych układów hamulcowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa szkoleniowa, 10 uczestników - uczniów klas II, III, IV Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie) 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1,09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: październik 2014r. 3.Szczegółowy harmonogram: -12 godzin dla jednej grupy, -2 spotkania po 6 godzin dziennie (1 godzina = 45 min), -realizacja w soboty i niedziele (godziny pomiędzy 8.00 a 16.00), -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 4.Program szkolenia: Zakres szkolenia obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne z hydrauliki i mechaniki układów hamulcowych: hydrauliczny układ hamulcowy, wzmacniacze siły hamowania i pompy hamulcowe, płyny hamulcowe - wymiana, przewody hamulcowe i regulatory siły hamowania, hamulec bębnowy, zaciski hamulcowe, okładziny hamulcowe, tarcze hamulcowe, tarci i piszczenie hamulców, hamulce elektryczne, czujniki obrotowe kół, podstawy diagnostyki. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: -Zapewnienie uczestnikom na czas realizacji kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, -Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dziennika zajęć. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, - Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia Konwencjonalne i nowoczesne układy hamulcowe, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 5. Zamawiający zabezpiecza: salę dydaktyczną i salę do ćwiczeń praktycznych z możliwością wykorzystania sprzętu multimedialnego. 6.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników kursu - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształtowania umiejętności społecznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dwie 10 osobowe grupy uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie 1.Miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, ul. St. Staszica 1, 09-530 Gąbin. 2.Termin realizacji: październik 2014r. - grudzień 2014r. 3.Szczegółowy harmonogram: -18 godzin dla 1 grupy, łącznie 36 godzin, -4 dni zajęć po 4,50 godziny dziennie dla jednej grupy (1 godzina = 45 min), -realizacja w dni robocze po zajęciach dydaktycznych obowiązkowych (godziny pomiędzy 14.00 - 19.15) lub w soboty (godziny pomiędzy 8.00 a 15.00). -Wykonawca zapewni przerwy w tym jedną przerwę 15 minutową na posiłek. 4.Program szkolenia: a)wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, b)komunikacja werbalna i niewerbalna, c)bariery w komunikacji i sposoby radzenia sobie z nimi, d)aktywne słuchanie i inne narzędzia efektywnej komunikacji, e)budowanie asertywnej postawy, f)asertywny monolog wewnętrzny, g)kształtowanie zachowań asertywnych, h)nauka wyrażania uczuć. 5.Wymagania wobec Wykonawcy: - Wykonawcy jest zobowiązany do zakupu dzienników do zajęć dla każdej grupy. - Wykonawca jest zobowiązany do: umieszczenia logo Programu operacyjnego Kapitał Ludzki i logo Unii Europejskiej na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji danego szkolenia oraz materiałach szkoleniowych, edukacyjnych, plakatach, broszurach i zaświadczeniach, certyfikatach. - przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, -Zapewnienie warunków przeprowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - Prowadzenie zajęć zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem zajęć, zaakceptowanym przez Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć pozalekcyjnych na podstawie: - wpisów w dzienniku zajęć; tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin, - listy obecności uczniów z każdego dnia zajęć, - wypełnione karty pracy przez wykonawców zajęć pozalekcyjnych. - wydanie uczniom zaświadczeń o ukończeniu warsztatów, - zapewnienie opieki pedagogicznej uczniom podczas trwania zajęć edukacyjnych. 6.Zamawiający zabezpiecza salę dydaktyczną, komputer i rzutnik do realizacji przedmiotu zamówienia. 7.Wszystkie materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji szkolenia zabezpiecza Wykonawca. 8.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wyżywienia uczestników warsztatów - w każdym dniu prowadzenia zajęć zapewni każdemu uczestnikowi 1 ciepły posiłek - drugie danie (np. danie mięsne, ziemniaki i surówka) oraz ciastko, owoc i napój..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.