eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oświęcimskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Oświęcim: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oświęcimskim
Numer ogłoszenia: 209309 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189903 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oświęcimskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych* materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu pod potrzeby projektu pn: Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powicie oświęcimskim Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający ilość, typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia, został przedstawiony w poniższym zestawieniu. Wymagania Zamawiającego 1.*Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie pełnowartościowe produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Materiały nie mogą być regenerowane, prefabrykowane, ponownie napełniane lub modyfikowane w jakikolwiek sposób. 2.Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i w pełni z nim współpracować, umożliwiać wykorzystanie wszystkich funkcji technicznych, diagnostycznych i informacyjnych urządzeń drukujących. Nie mogą powodować zgłaszania błędów i informacji urządzeń drukujących nie związanych z awarią techniczną. Muszą być jednoznacznie rozpoznawane przez urządzenia pobierające informacje z układu elektronicznego materiału eksploatacyjnego. Materiały eksploatacyjne muszą zapewniać pod względem technicznym i jakościowym właściwą i pełną eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń. 3.Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych (produktów) równoważnych do produktów wymienionych w tabeli jw. 4.Przez materiały eksploatacyjne równoważne, Zamawiający rozumie produkty kompatybilne z urządzeniami, do których są zamawiane, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginałów produkowanych przez producentów urządzeń. 5.Wykonawca gwarantuje, że zastosowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje ograniczenia czy też utraty praw gwarancji producentów urządzeń, do których są przeznaczone. 6.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych, materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producentów drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (e-mail lub fax) przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. 7.W przypadku ponownej reklamacji (produktu już co najmniej raz wymienionego), Zamawiający ma prawo zażądać jego wymiany na materiał eksploatacyjny oryginalny przeznaczony do danego urządzenia. 8.Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna-głowicy) uważa się pisemną opinię serwisu ww. urządzeń. Naprawa urządzenia zostanie wykonana w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (e-mail lub fax) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności jej wykonania. 9.Zamawiający nie będzie ponosił żadnych obciążeń finansowych związanych z ewentualnym dostarczeniem wadliwego przedmiotu zamówienia do Wykonawcy oraz związanych z realizacją gwarancji czyli odbiorem i dostarczeniem naprawionego/wymienionego materiału eksploatacyjnego. Wszelkie koszty związane z naprawą/wymianą ponosi Wykonawca. 10.Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oświęcimskim.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NETPRINT s.c. Jerzy Wasiela, Bartosz Szostak, ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24909,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6113,54

  • Oferta z najniższą ceną: 6113,54 / Oferta z najwyższą ceną: 23373,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.