eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice Wielkie › ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powsta³ych na terenie Gminy Janowice Wielkie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-01-29

Janowice Wielkie: ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powsta³ych na terenie Gminy Janowice Wielkie
Numer og³oszenia: 20886 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowice Wielkie , ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolno¶l±skie, tel. 075 7515124, faks 075 7515124.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.janowicewielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powsta³ych na terenie Gminy Janowice Wielkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a) Odbiór niesegregowanych (zmieszanych) oraz segregowanych na poszczególne frakcje odpadów komunalnych powsta³ych na terenie Gminy Janowice Wielkie z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z poni¿ej okre¶lon± minimaln± czêstotliwo¶ci±: - dla nieruchomo¶ci jednorodzinnych i niezamieszka³ych: 1 raz w miesi±cu odbiór ka¿dej frakcji odpadów zbieranych selektywnie oraz 2 razy w miesi±cu odbiór odpadów zmieszanych; - dla nieruchomo¶ci wielorodzinnych wskazanych przez Zamawiaj±cego: 2 razy w miesi±cu odbiór ka¿dej frakcji odpadów zbieranych selektywnie oraz 2 razy w miesi±cu odbiór odpadów zmieszanych; -dla odrêbnie wskazanych przez Zamawiaj±cego ok. 6 nieruchomo¶ci zamieszka³ych przez du¿± liczbê mieszkañców lub gdy wystêpuj± ich szczególne potrzeby: 4 razy w miesi±cu odbiór ka¿dej frakcji odpadów zbieranych selektywnie oraz 4 razy w miesi±cu odbiór odpadów zmieszanych. Wykonawca zobowi±zany jest do monitorowania obowi±zku ci±¿±cego na w³a¶cicielu (u¿ytkowniku) nieruchomo¶ci w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych tzn. w przypadku stwierdzenia podczas odbioru odpadów, ¿e w³a¶ciciel nieruchomo¶ci nie wywi±zuje siê z obowi±zku w zakresie segregacji odpadów (nie wystawia worków danej frakcji w terminie ich odbioru, albo miesza poszczególne frakcje odpadów zbierane selektywnie pomiêdzy nimi), Wykonawca ma kontynuowaæ odbiór odpadów z danej nieruchomo¶ci oraz w terminie 3 dni licz±c od zaistnienia opisanej okoliczno¶ci pisemnie powiadomiæ Zamawiaj±cego o niewywi±zywaniu siê w³a¶cicieli (u¿ytkowników) nieruchomo¶ci w danym dniu z obowi±zku segregowania odpadów odbieranych z danej nieruchomo¶ci (lub okre¶lonego miejsca obs³uguj±cego wiêksz± liczbê nieruchomo¶ci). Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru worków z odpadami komunalnymi oraz wypró¿niania pojemników i odbioru z nich odpadów komunalnych: papieru, szk³a, tworzyw sztucznych, odpadów ulegaj±cych biodegradacji, odpadów zmieszanych (³±cznie 5 odrêbnych frakcji odpadów). W ramach odbioru odpadów zmieszanych Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do odbioru popio³ów z gospodarstw domowych. Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych, prowadzony bêdzie wed³ug szczegó³owego harmonogramu ustalonego przez Wykonawcê w porozumieniu z Zamawiaj±cym. Harmonogram bêdzie podany dla ka¿dej wsi w Gminie odrêbnie, na co najmniej 6 miesiêcy z wyprzedzeniem co najmniej 1 miesi±ca przed pocz±tkiem jego zastosowania, w wersji elektronicznej edytowalnej, przes³anej na adresy e-mail: eko@janowicewielkie.eu; inwestycje@janowicewielkie.eu. W przypadku, gdy termin wywozu przypada na dzieñ ¶wi±teczny, Wykonawca zapewni odbiór i wywóz odpadów w innym terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca mo¿e zwróciæ siê z wnioskiem do Zamawiaj±cego o zmianê harmonogramu odbioru odpadów. Ponadto Wykonawca zrealizuje odbiór w wyj±tkowych sytuacjach na wniosek Zamawiaj±cego (np. telefoniczny) poza ustalonym harmonogramem, je¿eli odpady te zostan± zebrane i zgromadzone na nieruchomo¶ci w terminach innych ni¿ przewiduje harmonogram, a zagra¿a to bezpieczeñstwu ¿ycia lub zdrowiu mieszkañców. b) Odbiór z granic nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych co najmniej 2 razy w ci±gu trwania umowy (1 raz w roku 2016 oraz 1 raz w roku 2017) oraz transport odpadów wielkogabarytowych, zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiaj±cego, przy czym szczegó³owe terminy zostan± uzgodnione przez Zamawiaj±cego w toku realizacji umowy. c) Odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych z granicy nieruchomo¶ci w ilo¶ci do 200 kg miesiêcznie z ka¿dej nieruchomo¶ci w razie zainteresowania mieszkañców oraz transport odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiaj±cego. Siedziba: Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Pa³ac Bukowiec, ul. Robotnicza 6, 58-533 Mys³akowice. Miejsce zagospodarowania: Sk³adowisko Odpadów KCGO Sp. z o.o., ¦ciegny-Kostrzyca Transport odpadów ma odbywaæ siê na zg³oszenie takiej potrzeby przez w³a¶ciciela lub u¿ytkownika nieruchomo¶ci na infoliniê Wykonawcy albo za po¶rednictwem Zamawiaj±cego; Wykonawca zaproponuje mo¿liwie krótki termin odbioru odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Zamawiaj±cy nie zezwala na zakazane prawnie mieszanie ró¿nych frakcji odpadów. d) Opró¿nianie koszy ulicznych co najmniej 1 raz w tygodniu oraz co najmniej 1 raz w ci±gu 2 tygodni gniazd (tj. zestawów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w miejscach publicznych). Wykonawca zobowi±zany jest tak¿e do okresowej dezynfekcji chemicznej koszy ulicznych i gniazd - co najmniej 2 razy w okresie trwania umowy. Kosze uliczne i gniazda znajduj± siê bezpo¶rednio przy trasie przejazdu pojazdu odbieraj±cego odpady.. Liczba koszy ulicznych do opró¿nienia: 10 szt. w Trzciñsku, 8 szt. w Komarnie, 6 szt. w Radomierzu, 23 szt. w Janowicach Wielkich, 5 szt. Mniszków, 3 szt. Miedzianka. Liczba koszty mo¿e ulec niewielkiemu zwiêkszeniu. Na wniosek Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zuje siê do czêstszego wywozu koszy ulicznych i gniazd, w szczególno¶ci w okresach przed¶wi±tecznych albo w razie utrzymuj±cego siê upa³u. Na wniosek Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zuje siê do czêstszego wywozu koszy ulicznych i gniazd, w szczególno¶ci w okresach przed¶wi±tecznych albo w razie utrzymuj±cego siê upa³u. e) Dostarczanie do wskazanych nieruchomo¶ci zgodnie z wykazem przedstawionym przez Zamawiaj±cego worków do selektywnej zbiórki odpadów poszczególnych frakcji (innych ni¿ do frakcji odpadów zmieszanych - dla której przewiduje siê kolor czarny) w liczbie dla ka¿dego gospodarstwa domowego na ca³y okres zamówienia: - 24 szt. worków na szk³o (kolor zielony) - 48 szt. worków na tworzywa sztuczne ( kolor ¿ó³ty ) - 12 szt. worków na papier ( kolor niebieski) - 24 szt. worków na odpady ulêgaj±ce biodegradacji (kolor br±zowy). Worki na odpady biodegradowalne ( kolorze obr±zowym) powinny byæ dostarczone przez Wykonawcê do gospodarstw z listy przedstawionej przez Zamawiaj±cego. Zak³ada siê ok. 650 tych gospodarstw lecz liczba mo¿e ulec zmianie. Po³owa wszystkich wy¿ej wymienionych worków na odpady musi zostaæ dostarczona do nieruchomo¶ci do dnia 01.04.2016 r., druga za¶ po³owa po ok. rocznym okresie trwania umowy. Ponadto zapas worków w liczbie co najmniej 1000 worków ¿ó³tych, 1000 worków zielonych, 500 worków br±zowych, 500 worków niebieskich - do z³o¿enia w Urzêdzie Gminy Janowice potrzebami mieszkañców. Worki powinny zostaæ dostarczone do wszystkich w³a¶cicieli (u¿ytkowników) nieruchomo¶ci, nawet je¶li w dniu dystrybucji worków w³a¶ciciele nie widz± potrzeby posiadania worków z powodu ich niestosowania w pojemnikach. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê, aby w okresie od dnia rozpoczêcia umowy do dnia 30 czerwca 2016 r. by³y stosowane worki inaczej oznakowane lub nieoznakowane (zastêpcze), spe³niaj±ce jednak pozosta³e wymagania SIWZ. Je¶li Wykonawca zamierza skorzystaæ z tego uprawnienia, to powinien dostarczyæ zestaw worków (nie wiêcej ni¿ 3 danego rodzaju na ka¿d± nieruchomo¶æ oraz po 200 szt. worków dla ka¿dej frakcji do z³o¿enia w Urzêdzie Gminy) z przeznaczeniem na zu¿ycie w okresie na dostosowanie siê Wykonawcy (do 30 czerwca 2016 r.). Worki inaczej oznakowane lub nieoznakowane (zastêpcze) powinny byæ dostarczone niezw³ocznie po rozpoczêciu umowy, gdy¿ mieszkañcy maj± obowi±zek wystawiania odpadów danej frakcji w workach otrzymanych od Wykonawcy zgodnie z harmonogramem. Pojemno¶æ worków ustala siê na 120 litrów. Worki musz± byæ wyposa¿one w tasiemkê do zawi±zywania. Zalecane jest, aby by³y oznaczone danymi adresowymi Wykonawcy oraz nazw± Gminy Janowice Wielkie (przy czym nie wyra¿a siê zgody na u¿ycie herbu Gminy) oraz powinny posiadaæ naklejkê zawieraj±c± dane: - nazwê miejscowo¶ci, - ulicê, - nr nieruchomo¶ci, oraz lokalu, -kod kreskowy przypisany danej nieruchomo¶ci. W odró¿nieniu od worków dostarczanych do Urzêdu Gminy Janowice Wielkie nie wymaga siê opatrzenia ich naklejka z kodem kreskowym. Wykonawca powinien robiæ odczyt kodów kreskowych w momencie odbioru z nieruchomo¶ci worków do selektywnej zbiórki. Wykonawca powinien zapewniæ dostêp Zamawiaj±cego do trasy przejazdów samochodów odbieraj±cych nieczysto¶ci. Worki stanowczo nie mog± posiadaæ oznaczeñ innej gminy albo innego przedsiêbiorstwa wywozowego ni¿ Wykonawca (z wyj±tkiem dla partnerów konsorcjum). Ka¿dy worek musi mieæ wypisan± na nim instrukcjê, co nale¿y do niego wrzucaæ i czego wrzucaæ nie nale¿y. Worek na szk³o powinien byæ grubszy od pozosta³ych, których grubo¶æ minimaln± ustala siê na 60 mikronów. Worki powinny byæ dostarczone do mieszkañców oraz zdeponowane w Urzêdzie Gminy w ci±gu 14 dni od rozpoczêcia umowy. Zamawiaj±cy dostarczy przedsiêbiorcy wykaz nieruchomo¶ci, których w³a¶ciciele kompostuj± odpady w celu niedostarczania im worków w kolorze br±zowym. Dostarczanie worków powinno byæ potwierdzone podpisem w³a¶cicieli (u¿ytkowników) nieruchomo¶ci. Wykonawca powinien w ci±gu 14 dni od dnia rozpoczêcia umowy uzyskaæ gotowo¶æ natychmiastowego udostêpniania mieszkañcom pojemników na ¶mieci na zasadzie dzier¿awy lub sprzeda¿y ich mieszkañcom. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê i dopuszcza, aby do koñca 2016 r. w u¿yciu pozosta³y równie¿ przekazane mieszkañcom worki dotychczas dostarczone przez podmiot obs³uguj±cy Zamawiaj±cego w okresie bezpo¶rednio poprzedzaj±cym umowê z Wykonawc± - Wykonawca ma obowi±zek je odbieraæ. Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e w okresie do dnia 30 czerwca 2016 r. stosowanie przez Wykonawcê worków innego rodzaju lub inaczej oznakowanych (okres na dostosowanie siê Wykonawcy). Zamawiaj±cy przeka¿e listê w³a¶cicieli / u¿ytkowników nieruchomo¶ci zgodnie ze z³o¿onymi deklaracjami. Zezwala siê na odbiór worków przez doros³± osobê zamieszka³± pod adresem (domownika), który na wykazie potwierdza datê otrzymania worków oraz podpisuje siê w³asnym nazwiskiem z adnotacj± o jego statusie wzglêdem w³a¶ciciela / u¿ytkownika (np. syn, te¶æ, domownik). Je¿eli nie mo¿na na posesji nikogo zastaæ, Wykonawca odnotowuje datê próby dostarczenia worków na wykazie i przekazuje worki, które mia³y byæ dostarczone dla danej nieruchomo¶ci- do Urzêdu Gminy. Dopuszczalne jest powtórzenie próby odwiedzenia danej nieruchomo¶ci w celu przekazania worków. Wskazane jest, aby Wykonawca pozostawi³ niepersonalizowan± wiadomo¶æ pisemn± w skrzynce pocztowej, drzwiach lub furtce o tym, ¿e próbowano dostarczyæ worki, nikogo nie zastano na nieruchomo¶ci, w zwi±zku z czym worki s± do odbioru w Urzêdzie Gminy w Janowicach Wielkich, ul. Kolejowa 2- pok. nr 14. Taka informacja mo¿e jednocze¶nie stanowiæ reklamê us³ug Wykonawcy (np. dot. dzier¿awy pojemników, numeru infolinii i e-mail, zasad segregacji) czy zawieraæ harmonogram wywozu. Wykaz potwierdzeñ odbioru powinien zostaæ przekazany Zamawiaj±cemu niezw³ocznie po zakoñczeniu akcji dostarczania worków. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na pozostawianie worków bez potwierdzenia albo wydawanie ich nieuprawnionym osobom. f) Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku w procesie wywozu, w tym usuwanie lu¼no le¿±cych odpadów w promieniu 3 metrów od miejsca odbioru odpadów (w szczególno¶ci dotyczy pozbierania odpadów z worków lub pojemników, które uleg³y uszkodzeniu podczas za³adunku na pojazd). Za miejsce odbioru odpadów uwa¿a siê granicê posesji z drog± publiczn± lub inne miejsce w pasie drogi publicznej: Wykonawca nie jest uprawniony do wstêpu na teren prywatny. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za uszkodzenia pojemników podczas za³adunku. Za stan sanitarny pojemników odpowiadaj± ich w³a¶ciciele lub dzier¿awcy. g) Dostarczenie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Janowicach Wielkich co najmniej 2 kontenerów oraz 3 pojemników o pojemno¶ci 1100 litrów na poszczególne frakcje odpadów tj. szk³o, papier, plastik jak równie¿ regularny odbiór odpadów z PSZOK i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga, aby PSZOK odbiera³ mo¿liwie wiele odrêbnie okre¶lonych frakcji wyodrêbnionych ze strumienia odpadów komunalnych. Kontenery i pojemniki po zape³nieniu siê maj± niezw³ocznie byæ wymieniane na inne. Ponadto Wykonawca powinien oznaczyæ kontenery i pojemniki informacj± o rodzaju przyjmowanej frakcji, jak równie¿ przeszkoliæ pracownika Zamawiaj±cego o zasadach gromadzenia odpadów i bezpieczeñstwie osobistym podczas postêpowania z nimi. h) Dostarczenie i rozmieszczenie na terenie Gminy Janowice Wielkie 6 pojemników na zu¿yte baterie oraz na wniosek Zamawiaj±cego odbiór i transport odpadów z tych pojemników do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiaj±cego. i) Transport odpadów komunalnych powsta³ych na terenie Gminy Janowice Wielkie i objêtych zamówieniem do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiaj±cego jako instalacja g³ówna (Siedziba: Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Pa³ac Bukowiec, ul. Robotnicza 6, 58-533 Mys³akowice. Miejsce zagospodarowania: Sk³adowisko Odpadów KCGO Sp. z o.o., ¦ciegny-Kostrzyca) albo w razie potrzeby do instalacji zastêpczej. Zakazuje siê mieszania odpadów w transporcie z odpadami zbieranymi przez Wykonawcê na podstawie us³ug realizowanych przez Wykonawcê dla odrêbnych podmiotów, jak równie¿ ³±czenia przejazdów po Gminie Janowice w celu realizacji przedmiotu umowy z innymi us³ugami realizowanymi przez Wykonawcê dla odrêbnych podmiotów. W sytuacji konieczno¶ci transportu do instalacji zastêpczej, je¿eli spowoduje to zwiêkszenie kosztów transportu, Zamawiaj±cy pokryje koszt tego zwiêkszenia, po przedstawieniu takiego roszczenia przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy uwa¿a, ¿e sytuacje zamkniêcia RIPOK mog± mieæ zupe³nie incydentalny charakter i prawdopodobnie w okresie umowy ze wzglêdu na specyfikê ich funkcjonowania nie dojdzie do takich sytuacji w ogóle. Ponadto zwa¿yæ nale¿y, ¿e wszystkie RIPOK uprawnione do zagospodarowania odpadów funkcjonuj± w ograniczonym obszarze geograficznym (region ¶rodkowosudecki), w którym odleg³o¶ci do instalacji s± porównywalne. Tym niemniej w sytuacji wyst±pienia nie daj±cego siê obecnie okre¶liæ zwiêkszenia odleg³o¶ci do miejsca zagospodarowania w RIPOK zastêpczej, Zamawiaj±cy gotów jest ponie¶æ te koszty wed³ug uzasadnionej kalkulacji Wykonawcy - ponad warto¶æ transportu do instalacji podstawowej obs³uguj±cej Gminê Janowice Wielkie. j) Bie¿±ce prowadzenie ilo¶ciowej i jako¶ciowej ewidencji odpadów oraz sprawozdawczo¶æ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Oprócz karty przekazania odpadów i ilo¶ciowych raportów miesiêcznych oraz informacji bie¿±cej w ci±gu 3 dni od spostrze¿enia nieprawid³owo¶ci w sposobie wystawiania odpadów przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca dodatkowo zobowi±zany jest do comiesiêcznego pisemnego przekazania Zamawiaj±cemu wykazu miejsc, w których odbiór odpadów odbywa siê w sposób nieprawid³owy, m.in. gdzie nie odbywa siê prawid³owa segregacja odpadów, albo nie wystawia siê do odebrania worków lub pojemników w danym dniu odbioru. k) Odpowiedzialno¶æ wobec Zamawiaj±cego i osób trzecich za szkody powsta³e podczas realizacji przedmiotu zamówienia, jak równie¿ odpowiedzialno¶æ wobec Zamawiaj±cego za nieprawid³ow± realizacjê przedmiotu zamówienia, polegaj±c± na zastosowaniu kar umownych okre¶lonych w umowie. l) Dostarczenie przez Wykonawcê ( na jego koszt) pojemników 1100 l. w ró¿nych kolorach (pojemniki na plastik kolor ¿ó³ty, pojemniki na szk³o kolor zielony, pojemniki na papier kolor niebieski) do gniazd ulicznych na terenie Gminy Janowice Wielkie zgodnie ze specyfikacj± przedstawion± poni¿ej. Miejscowo¶æ Adres Liczba pojemników 1100-plastik (kolor ¿ó³ty) Liczba pojemników 1100 - szk³o (kolor zielony) Liczba pojemników 1100 papier (kolor niebieski) Janowice Wielkie 1 Maja 18 1 1 Janowice Wielkie 1 Maja 25 2 2 Janowice Wielkie 1 Maja 46 1 1 Janowice Wielkie Partyzantów k. szko³y 1 1 Janowice Wielkie ¦wierczewskiego 1 1 1 Janowice Wielkie ¦wierczewskiego most 1 1 Janowice Wielkie PKP 2 2 1 Janowice Wielkie Cmentarz 2 2 Komarno k.ko¶cio³a 1 1 1 Komarno k. krzy¿a 2 1 Komarno Nr 146 1 1 Trzciñsko Nr 14-15 1 1 Trzciñsko Nr 71 2 1 1 Trzciñsko Obok mostu drewnianego 1 1 Trzciñsko Obok transformatora 1 1 Radomierz remiza 1 1 Radomierz Nr 7 1 1 Radomierz Nr 88 1 1 Miedzianka Ko³o przystanku 1 1 Miedzianka Nr 88 1 Mniszków 6 1 1 1 Mniszków 28 1 1 RAZEM : 26 25 4 Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do mo¿liwo¶ci nieodp³atnego otrzymania od Wykonawcy dodatkowych 10 pojemników o poj. 1100 l. w okresie trwania umowy. Wszystkie dostarczone pojemniki zgodnie z powy¿sz± specyfikacj± powinny byæ nieuszkodzone, czyste, nie zawieraj±ce informacji wykraczaj±cych poza przedmiot zamówienia tj. nazw innych gmin, reklam, logotypów ( z wyj±tkiem reklamy Wykonawcy). n) Zapewnienie i podanie do publicznej wiadomo¶ci numeru dzia³aj±cej co najmniej 8 godzin dziennie przez co najmniej 5 dni w tygodniu infolinii telefonicznej oraz adresu e-mail, na który mieszkañcy oraz Zamawiaj±cy bêd± mogli sk³adaæ pytania, przesy³aæ o¶wiadczenia itp. o) Wyznaczenie osoby do kontaktu telefonicznego z Zamawiaj±cym w sytuacjach szczególnych, tak¿e poza godzinami pracy infolinii. p) Wsparcie Zamawiaj±cego w kampaniach edukacyjno-informacyjnych po¶wiêconych segregowaniu odpadów stosownie do mo¿liwo¶ci Wykonawcy..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.51.10.00 - Us³ugi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Us³ugi transportu odpadów 90.51.31.00 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych 90.51.13.00 - Us³ugi zbierania ¶mieci 90.51.32.00 - Us³ugi wywozu sta³ych odpadów miejskich .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.03.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest zobowi±zany do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w kwocie 10.000 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych). 10.2.Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach : a) pieni±dzu, b)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ( Dz.U.z 2007r. Nr 42, poz. 275). 10.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: BGZ BNP Paribas Nr 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360. Z adnotacj± na tytule wp³aty UG 2710.2.T.O.2016- Odbiór odpadów Janowice Wielkie 10.4. Wadium wnoszone w pieni±dzu musi znajdowaæ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Kserokopiê dowodu wp³aty nale¿y za³±czyæ do oferty. 10.5. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu nale¿y do³±czyæ do oferty. 10.6.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych w tre¶ci gwarancji winny byæ podane wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium (zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych) oraz zapis, ¿e w przypadku zaistnienia jednej z okoliczno¶ci powoduj±cych utratê wadium Gwarant zobowi±zuje siê nieodwo³alnie i bezwarunkowo do zap³acenia na pierwsze ¿±danie beneficjenta ka¿dej kwoty do maksymalnej wysoko¶ci podanej w gwarancji. 10.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z przetargu. 10.8. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie w sytuacjach przewidzianych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie w systemie: spe³nia - nie spe³nia na podstawie przepisów prawa oraz przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie w systemie: spe³nia - nie spe³nia na podstawie przepisów prawa oraz przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie w systemie: spe³nia - nie spe³nia na podstawie przepisów prawa oraz przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie w systemie: spe³nia - nie spe³nia na podstawie przepisów prawa oraz przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie w systemie: spe³nia - nie spe³nia na podstawie przepisów prawa oraz przedstawionych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Emisja spalin pojazdów (przeznaczonych do realizacji zamówienia - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info/?id=2414
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Janowice Wielkie ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie...

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.02.2016 godzina 08:00, miejsce: Oferty sk³ada siê w siedzibie Zamawiaj±cego (sekretariat Urzêdu Gminy, I piêtro) lub przesy³a poczt± na adres: Urz±d Gminy Janowice Wielkie ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie...

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.