eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Usługi serwisowania urządzeń biurowych marki Xerox w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych Biurach Powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-23

Ciecierzyn: Usługi serwisowania urządzeń biurowych marki Xerox w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych Biurach Powiatowych
Numer ogłoszenia: 208674 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160358 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowania urządzeń biurowych marki Xerox w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych Biurach Powiatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest objęcie obsługą serwisową 17 sztuk urządzeń biurowych (kserokopiarek) marki Xerox (dalej: Sprzęt) w Lubelskim Oddziale Regionalnym i podległych Biurach Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 2. Sprzęt - urządzenia biurowe (kserokopiarki) marki Xerox wymienione w SIWZ. 3. Serwis - utrzymanie w stałej gotowości do druku Sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu jego parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta; m.in. przez usuwanie awarii Sprzętu, w tym dostarczanie niezbędnych części zamiennych na koszt Wykonawcy, oraz bieżące zaopatrzenie Sprzętu w materiały eksploatacyjne (czarny toner wraz z pojemnikiem na zużyty toner, moduł drukujący, moduł utrwalania) w okresie obowiązywania Umowy za co Zamawiający będzie wnosił Wykonawcy opłatę okresową. 4. Dni robocze - okres w godzinach 8.00 - 15:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Wyrażenia: usterka, awaria, wadliwość oraz uszkodzenie można stosować zamiennie, w różnej liczbie i przypadku. 6. Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać urządzenia biurowe Xerox WorkCentre Pro 275, 5675, 5687, 5775 o numerach seryjnych: 2233206302, 2233205101, 3634059643, 3634059872, 3634060790, 3634173233, 3634172610, 3634173080, 3634172881, 3634172938, 3634173225, 3634173101, 3634214789, 3644137553 w stanie przydatnym do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem, przy zachowaniu ich parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta, w okresie od dnia 01.01.2015 do dnia 31.12.2016. 7. Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać urządzenia biurowe Xerox WorkCentre 5675 o numerach seryjnych 3634262538, 3634252931, 3634251447 w stanie przydatnym do użytku zgodnie z jej przeznaczeniem, przy zachowaniu ich parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy usuwanie awarii Sprzętu, dostarczanie niezbędnych materiałów: czarny toner wraz z pojemnikiem na zużyty toner, moduł drukujący, moduł utrwalania (fuser) oraz niezbędnych części zamiennych na własny koszt. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsc lokalizacji urządzeń objętych obsługą serwisową w jego lokalach w obrębie województwa lubelskiego w trakcie trwania usługi Serwisu. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianie lokalizacji Sprzętu. Zmiana lokalizacji urządzeń w obrębie woj. lubelskiego nie stanowi podstawy do podwyższenia stawki opłaty okresowej. 10. Do obowiązków Wykonawcy nie należy dostarczanie papieru oraz zszywek. Zamawiający używa papieru o następującej jakości: od 60 do 216 g/m2 białość 161 CIE. Wykonawca nie będzie podnosił, że jest to papier niewłaściwy do objętego usługą Sprzętu. 11. Zgłoszenia serwisowe mogą być dokonywane na podstawie zgłoszenia wysyłanego pocztą elektroniczną lub faksem a w wyjątkowych sytuacjach drogą telefoniczną, przez osoby wymienione w załączniku nr 1 do umowy. 12. Wykonawca w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia awarii podejmie czynności w celu usunięcia zaistniałej awarii Sprzętu. 13. Wykonawca usunie awarię Sprzętu w ciągu 5 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia. 14. Zamawiający obowiązany jest zapewnić Wykonawcy dostęp w godzinach od 08:00 do 15:00 każdego Dnia roboczego do Sprzętu w celu realizacji czynności objętych umową/zamówieniem. 15. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w postaci opłaty miesięcznej. Opłata ta obliczana będzie jako iloczyn liczby wykonanych kopii przy użyciu urządzeń oraz stawki za jedna kopię, określonej w ofercie. 16. W celu ustalenia opłaty miesięcznej Wykonawca będzie odczytywać stan liczników urządzeń najpóźniej w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca w obecności lub za pośrednictwem pracownika Zamawiającego. Odczyt będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. 17. Pierwszy odczyt liczników urządzeń zostanie dokonany w dniu podpisania umowy w przypadku urządzeń Xerox WorkCentre 5675 o numerach seryjnych 3634262538, 3634252931, 3634251447 oraz w dniu 02.01.2015 r. w przypadku pozostałych urządzeń. 18. Wykonawca udzieli co najmniej sześciomiesięcznej gwarancji na wymienione podzespoły. 19. Zamawiający wymaga, aby usługi były wykonywane w siedzibie Zamawiającego tj. w Lubelskim Oddziale Regionalnym i w Biurach Powiatowych ARiMR zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego, których wykaz adresowy zawarty jest w Rozdziale III pkt 2 SIWZ. 20. W przypadku, gdy wykonanie Usługi nie jest możliwie w siedzibie Zamawiającego, Usługa świadczona będzie w siedzibie Wykonawcy, który poniesie koszty transportu urządzenia oraz pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania jego odbioru przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Przekazanie urządzenia do naprawy zostanie potwierdzone protokołem przekazania urządzenia. 21. W przypadku uszkodzenia urządzenia przez przedstawiciela Wykonawcy podczas przeprowadzania Serwisu Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzenia bez naliczania kosztów naprawy jak i kosztów wymienionej części. Usługa ta będzie uznana za wykonaną po podpisaniu protokołu wykonania takiej usługi serwisowej przez Wykonawcę i osobę nadzorującą naprawę w danej jednostce administracyjnej Zamawiającego. 22. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy naprawach fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych rekomendowanych przez producenta urządzenia. 23. Wykonawca oświadcza, że wszystkie materiały eksploatacyjne oraz części zamienne stosowane przy Serwisie są wolne od wad prawnych. 24. Zamawiający informuje, iż wszystkie urządzenia wymienione w pkt 2 są serwisowane od momentu ich zakupu i w formie opisanej w niniejszej specyfikacji. 25. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo - Badawcze i Produkcyjno - Usługowe ACS sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hery 23, 01-497 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168292,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181980,05

  • Oferta z najniższą ceną: 181980,05 / Oferta z najwyższą ceną: 219980,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.