eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Dostawa materiałów opatrunkowych ,obłożeń i artykułów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Tarnobrzeg: Dostawa materiałów opatrunkowych ,obłożeń i artykułów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 20830 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu , ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8123208, faks 15 8123209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych ,obłożeń i artykułów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych ,obłożeń i artykułów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 9 pakietach. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33141110-0 - opatrunki 33140000-3 - materiały medycznego 33770000-8 - art. higieniczne 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. PAKIET 1 - Kompresy, tupfery, setony i gaza jałowa PAKIET 2 - Opaski,kompresy niejałowe i przylepce, PAKIET 3 - Opatrunki specjalistyczne PAKIET 4 - Opatrunki do ran trudno gojących i do mocowania wkłuć PAKIET 5 - Syntetyczny naskórek PAKIET 6 - Jałowe serwety PAKIET 7 - Obłożenia operacyjne+prześcieradła PAKIET 8 - Materiały higieniczne PAKIET 9 - Pieluchy i podkład 2) Ilości wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzach cenowych są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • wartość bez VAT - 118 480,08 zł . Wg potrzeb w zakresie podanych pakietów do podanej kwoty.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1, 33.77.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz co najmniej 3 dostaw asortymentu występującego w ninijszym postępowaniu w ramach odrębnych umów każda o wartości zależnej od tego, do których części Wykonawca składa ofertę. W Wykazie winny zostać wskazane dostawy wykonane, zakończone. /Załącznik nr 7 do SIWZ/ Dla poszczególnych pakietów wymagana wartość przedmiotów zamówienia każdej z wykonanych dostaw winna wynosić w PLN : Pakiet 1 103 371,66 Pakiet 2 102 539,30 Pakiet 3 26 453,42 Pakiet 4 14 955,41 Pakiet 5 2 586,60 Pakiet 6 37 749,24 Pakiet 7 315 839,48 Pakiet 8 1 277,13 Pakiet 9 36 410,96 oraz 3 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi informację potwierdzającą, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową potrzebną do zrealizowania dostaw przedmiotu zamówienia o wartości odpowiednio: Pakiet 1 103 371,66 Pakiet 2 102 539,30 Pakiet 3 26 453,42 Pakiet 4 14 955,41 Pakiet 5 2 586,60 Pakiet 6 37 749,24 Pakiet 7 315 839,48 Pakiet 8 1 277,13 Pakiet 9 36 410,96 W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet należy wartości poszczególnych pakietów zsumować i dostarczyć informację potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową potrzebną do zrealizowania dostaw przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż suma wartości oferowanych pakietów . 5) Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunki będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających ich spełnianie : 1) Oferowane materiały opatrunkowe będą odpowiadały opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu w Załączniku nr 2 do SIWZ Formularzach cenowych. Oświadczenie potwierdzające, że oferowany asortyment stanowiący przedmiot zamówienia spełnia wymagania oraz był dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. O wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r. , poz. 679 z późn.zmian. ) i posiada Deklarację zgodności CE Certyfikat zgodności, potwierdzający spełnienie wymagań, wydany przez jednostkę notyfikowaną - dotyczy oferowanych wyrobów medycznych dla których jest wymagana klasa sterylności. oferowane wyroby medyczne były zgłoszone do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , zgodnie z art. 58 oraz zmianami w przepisach obowiązujących , przepisach przejściowych i końcowych, opisanych w Rozdziale 14 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r., poz. 679 z późn.zmian. ) Dokumenty te mogą być zastąpione stosownym oświadczeniem (w formie oryginału), iż Wykonawca posiada ww dokumenty i zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego ,w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania Przedstawione dokumenty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej. Zamawiający wymaga by kompresy jałowe miały pełną ilość warstw przy złożeniu zgodnie z specyfikacją. Na potwierdzenie wymaganych parametrów dotyczących gramatury, nieprzemakalności, wytrzymałości na rozerwanie należy dołączyć do oferty parametry techniczne wystawione przez Producenta użytych materiałów oraz karty techniczne po sterylizacji wyrobów (dotyczy wyrobów sterylnych) - Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po 2 sztuki z każdej pozycji w opakowaniach handlowych w Pakiecie 1. P r ó b k i winny być dołączone do oferty w jednostkowych opakowaniach handlowych lub w mniejszej ilości , ale z dołączoną etykietą z opakowania handlowego, zawierającą wszystkie wymagane prawem informacje o produkcie. Pakiet 7 Wykonawca dołączy do oferty karty techniczne wyrobów oraz po 2 szt. próbek każdego produktu i wypełni Kartę jakości załącznik nr 9 do SIWZ. 9) W przypadku braku prawidłowych wymaganych w pkt 2.5 b i c dokumentów zawarta umowa zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy. Kary umowne będą zastosowane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów czy też próbek zaoferowanych produktów w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ. 3. Wymagania zamawiającego dotyczące dostaw: Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotów zamówienia do magazynu Apteki Zamawiającego, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta dla określonego rodzaju asortymentu. Wykonawca winien zaoferować przedmiot zamówienia: Spełniający wymagania opisane w SIWZ, Spełniający wymagania oraz dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 , poz. 679 z późn.zmian.) Napisy i etykiety muszą być w języku polskim.Instrukcje tego wyrobu muszą być w języku polskim (art. 14 ust. 3 Ustawy o wyrobach medycznych). Asortyment dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi u Wykonawcy w formie pisemnej, w szczególnych przypadkach telefonicznie. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub sobotę dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie : dni od daty złożenia zamówienia dla pakietów od 1 do 6. w terminie 3 dni o d daty złożenia zamówienia dla pakietów od 7 do 9. Do każdej dostawy wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające nazwę - rodzaj, ilość i cenę towaru będącego przedmiotem dostawy, faktura. Wykonawca winien zaoferować przedmioty zamówienia spełniające wymagania opisane w punkcie Części I pkt 2 ppkt 2.5 SIWZ oraz wymagania zamieszczone w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzach cenowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem. Podane w SIWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry niż opisane i podane w SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje produkt równoważny, ma obowiązek zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.) wykazać, że spełnia on wymagania określone w SIWZ na przedmiotowe zamówienie. Zamawiający dodatkowo wymaga: terminu ważności minimum 12 miesięcy dla przedmiotu zamówienia od daty dostarczenia go do siedziby Zamawiającego 10) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz dokumentów wymienionych w Części C pkt II, oferta winna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - na załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - na załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ - Karta jakości 4. Parafowany projekt umowy -na załączniku nr 10 do SIWZ 5. Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez: 1) osobę lub osoby wystawiające pełnomocnictwo lub inną osobę bądź osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, zgodnie z dokumentem rejestrowym lub 2) notariusza. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltbg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu przy ul. Szpitalnej 1, 39-400 Tarnobrzeg,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu przy ul. Szpitalnej 1, 39-400 Tarnobrzeg,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy, tupfery, setony i gaza jałowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski,kompresy niejałowe i przylepce,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki do ran trudno gojących i do mocowania wkłuć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syntetyczny naskórek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowe serwety.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 11.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia operacyjne+prześcieradła.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. jakość - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały higieniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchy i podkład.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.