eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › PROJEKTOWANIE I BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W JÓZEFOWIE - 3 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Józefów: PROJEKTOWANIE I BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W JÓZEFOWIE - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 20816 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKTOWANIE I BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W JÓZEFOWIE - 3 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w drogach publicznych na terenie Miasta Józefowa, powiat otwocki, województwo mazowieckie, wg poniższego wykazu: Zadanie 1 Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w ulicach: Dobrej (odc. Niezapominajki - Jałowcowa) i Niezapominajki (odc. Dobra - Kwiatowa), Zadanie 2 Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w ul. Zielonej (odc. Sienkiewicza - Wawerska) Zadanie 3 Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w ul. Staszica (odc. Wesoła - Zielona).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się możliwość udzielania zamówień uzupełniających tożsamych z przedmiotem zamówienia podstawowego o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w terminie 3 lat od jego udzielenia Termin wykonania zamówienia: części 1 i 2 - do 30 września 2015 r., część 3 - do 30 listopada 2015 r.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 4300 zł, część 2 - 1500 zł, część 3 - 1300 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiającą realizację zamówienia tj: w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej (sanitarnej, deszczowej lub ogólnospławnej) w systemie zaprojektuj i wybuduj Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych dokumentów i oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) Wskaże do wykonania niniejszego zamówienia na stanowisku Kierownika Budowy osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub wydane wcześniej odpowiadające im uprawnienia budowlane b) Wskaże do wykonania niniejszego zamówienia na stanowisku Projektanta osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub wydane wcześniej odpowiadające im uprawnienia budowlane, c) Wskaże do wykonania niniejszego zamówienia na stanowisku Projektanta Sprawdzającego osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub wydane wcześniej odpowiadające im uprawnienia budowlane (Zamawiający dopuszcza wykonywanie funkcji Kierownika Budowy i Projektanta lub Kierownika Budowy i Projektanta Sprawdzającego przez tę samą osobę)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 10
  • 3 - Termin realizacji - skrócenie terminu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana terminu wykonania umowy spowodowana opóźnieniem w wydaniu przez właściwe organy decyzji na zajęcie pasa drogowego, zatwierdzenia czasowej organizacji ruchu lub w uzyskaniu innych zezwoleń bądź uzgodnień, jeżeli przyczyna zwłoki nie będzie leżała po stronie Wykonawcy, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki, przy czym o przedłużających się uzgodnieniach Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego na piśmie nie później niż 30 dni przed upływem terminu zakończenia robót. 2) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku leżącej po stronie Zamawiającego zwłoki związanej z wprowadzeniem Wykonawcy na budowę ; przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki, 3) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych; przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas niezbędny do udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe lub uzupełniające oraz czas niezbędny do wykonania tych robót. 4) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku potwierdzonej przez Zamawiającego konieczności wykonania robót zamiennych lub zastosowania zamiennych materiałów , termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do ustalenia zakresu i wartości robót zamiennych oraz wykonanie przez wykonawcę czynności nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia i zakup zamiennych materiałów, 5) zmiana terminu wykonania umowy spowodowana działaniem siły wyższej o charakterze nadzwyczajnym, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas występowania siły wyższej i usuwania bezpośrednich skutków jej działania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jozefow.bip.eur.pl/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Józefowa, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w ulicach: Dobrej (odc. Niezapominajki - Jałowcowa) i Niezapominajki (odc. Dobra - Kwiatowa).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych decyzji zezwalających na wykonanie robót, a następnie wybudowanie sieci wodociągowych oraz odcinków bocznych do nieruchomości w pasach drogowych dróg gminnych. Orientacyjna długość sieci wodociągowych: Ul. Dobra ok. 140m Ul. Niezapominajki ok. 240m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 10
    • 3. Termin realizacji - skrócenie terminu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w ul. Zielonej (odc. Sienkiewicza - Wawerska).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych decyzji zezwalających na wykonanie robót, a następnie wybudowanie sieci wodociągowych oraz odcinków bocznych do nieruchomości w pasach drogowych dróg gminnych. Orientacyjna długość sieci wodociągowej: Ul. Zielona ok. 105m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 10
    • 3. Termin realizacji - skrócenie terminu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w ul. Staszica (odc. Wesoła - Zielona).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych decyzji zezwalających na wykonanie robót, a następnie wybudowanie sieci wodociągowych oraz odcinków bocznych do nieruchomości w pasach drogowych dróg gminnych. Orientacyjna długość sieci wodociągowej: ul. Staszica ok. 110m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 10
    • 3. Termin realizacji - skrócenie terminu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.