eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2015 roku, w tym na realizacje wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-13

Przemęt: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2015 roku, w tym na realizacje wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach
Numer ogłoszenia: 208154 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168290 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 65 5496071, faks 65 549 69 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2015 roku, w tym na realizacje wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3.300.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2015 roku, w tym na realizacje wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach: 1. Kwota kredytu: 3.300.000,00 zł 2. Wykorzystanie kredytu: I transza w wysokości 2.300.000,00 zł do 31.08.2015 II transza w wysokości 1.000.000,00 zł do 15.12.2015 r. 3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2020 r. 4. Karencja w spłacie kredytu: do dnia 30.03.2016 r. 5. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową 6. Spłata kapitału wg harmonogramu spłat: Data spłaty Rok Kwota 31.03 2016 50.000,00 30.06 50.000,00 30.09 50.000,00 31.12 50.000,00 31.03 2017 225.000,00 30.06 225.000,00 30.09 225.000,00 31.12 225.000,00 31.03 2018 225.000,00 30.06 225.000,00 30.09 225.000,00 31.12 225.000,00 31.03 2019 270.000,00 30.06 270.000,00 30.09 270.000,00 31.12 270.000,00 31.03 2020 110.000,00 30.06 110.000,00 7. Spłata odsetek w okresach kwartalnych do 15 dnia miesiąca następującego po kwartale. 8. Oprocentowanie kredytu jest ustalane w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę Banku (ustalona na podstawie złożonej oferty). WIBOR 3M oznacza notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych złotowych depozytów 3-miesięcznych. Należy zastosować rzeczywisty kalendarz odsetkowy tj. miesiąc-rzeczywista liczba dni a rok 365/366 (z uwzględnieniem lat przestępnych) 9. Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. 10. W przypadku płatności odsetkowych i rat kapitałowych przypadających na dzień wolny od pracy należy przyjąć, że płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 11. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia. 12. Spłata odsetek i rat będzie następować przelewem. 13. Za datę spłaty kredytu i odsetek rozumie się datę wpływy środków na rachunek kredytowy. 14. Odsetki od udzielonego kredytu będą stanowić jedyne wynagrodzenie wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z obsługą kredytu 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty kapitału w okresie obowiązywania umowy po wystąpieniu z wnioskiem do wykonawcy, co najmniej 7 dni przed planowaną spłatą. Powyższe spowoduje ponowne przeliczenie wielkości rat kapitałowych i odsetkowych oraz przesłanie przez wykonawcę nowego harmonogramu spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu aneksowania umowy, w tym w szczególności z tytułu zmiany harmonogramu spłaty kredytu, z tytułu niewykorzystania całości kredytu lub z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo renegocjacji kwot i terminów spłaty kapitału. 17. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku kredytowego. 18. Zamawiający załącza informacje niezbędne do przygotowania oferty [zał. nr 5 do siwz]: --opinia RIO o możliwości spłaty kredytu --opinia RIO o możliwości sfinansowania przez Gminę Przemęt deficytu budżetu --opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Przemęt --opinia RIO o projekcie uchwały budżetowej Gminy Przemęt na 2015r. --opinia RIO o projekcie WPF Gminy Przemęt --opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Przemęt za rok 2014 --Uchwała budżetowa Gminy Przemęt na 2015r. wraz ze zmianami budżetu [zmiany z dnia: 23.02.2015, 30.03.2015, 27.04.2015, 29.06.2015] --Uchwała w sprawie uchwalenia WPF Gminy Przemęt na lata 2015-2020 wraz ze zmianami WPF [zmiany z dnia: 30.03.2015, 14.04.2015, 27.04.2015, 29.06.2015] --Uchwała w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Przemęt kredytu długoterminowego --kopia nadania numeru NIP --kopia nadania numeru REGON --sprawozdania budżetowe za 2013r. [ Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-NDS, Rb-Z ] --sprawozdania budżetowe za 2014r. [ Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-NDS, Rb-Z ] --sprawozdania finansowe za 2013r.: -bilans z wykonania budżetu -bilans jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego -Rachunek zysków i strat -zestawienie zmian w funduszu jednostki --sprawozdania finansowe za 2014r.: -bilans z wykonania budżetu -bilans jednostki budżetowej i samorządowego zakładu budżetowego -Rachunek zysków i strat -zestawienie zmian w funduszu jednostki --sprawozdania za I kw. 2015r. [Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-NDS, Rb-Z ].

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Siedlcu, ul. Zbąszyńska 25, 64-212 Siedlec, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 453219,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199426,39

  • Oferta z najniższą ceną: 199426,39 / Oferta z najwyższą ceną: 348994,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.