Gliwice: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 208097 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych , Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - część I: dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy, - część II: dostawa papieru do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - część I - załącznik nr 4, - część II - załącznik nr 5. Oferowane przez Sprzedawce materiały biurowe oraz papier do urządzeń drukujących muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym przez Kupującego. Materiały biurowe oraz papier do urządzeń drukujących muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, muszą być opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. Materiały biurowe o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć, co najmniej 6 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy. Materiały wymienione w poz. nr 43,44,45,88,89,383,384,385 formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, muszą posiadać gwarancję producenta na okres min. 24 miesięcy od daty ich dostawy. Zamawiający dopuścił w niektórych pozycjach zastosowanie produktu równoważnego. (31,35,229). Jednak oferowany przez Sprzedawce produkt musi charakteryzować się właściwościami wskazanymi przez Kupującego. Jeśli Sprzedawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar np. wydruk z katalogu producenta lub dystrybutora..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Atest PZH lub równoważny na materiały biurowe wymienione w poz. nr 81,103 formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Potwierdzenie (dokument) producenta, że materiały wymienione w poz. nr 176,177,181,184 spełniają wymogi testu ISO 554 lub równoważnego. 3. Karty katalogowe potwierdzające, że oferowane produkty posiadają właściwości opisane w formularzu cenowym w kolumnie towar - dla pozycji nr 24,25,31,35,37,175,229,372 formularza cenowego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: Część I: 1. Kupujący dopuszcza zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowaniu produktów innych niż wycenione przez Sprzedawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, w przypadku gdy materiały wyszczególnione w formularzu zostaną wycofane z produkcji lub będą czasowo niedostępne na rynku lub zostaną zastąpione przez inne produkty. Nowo zaoferowane produkty muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte. Dopuszczalna jest również zmiana cen jednostkowych w zakresie zaoferowania innych produktów, jednak ceny nie mogą być wyższe od cen przedstawionych w dniu składania oferty. Sprzedawca przed dokonaniem dostawy zobowiązany będzie uzyskać na piśmie akceptację Kupującego na zmianę w przedmiocie umowy i zaoferowaniu innych produktów oraz wykazać, ze nowo zaoferowane produkty posiadają wszystkie parametry opisane w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. W przypadku braku akceptacji, sprzedawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodny z przedstawioną ofertą przetargową. 2. Kupujący przewiduje zmianę danych zawartych w załączniku nr 2 do niniejszej umowy. W przypadku zmiany miejsca dostaw towaru Kupujący określi nowe miejsce dostawy towaru na obszarze miasta Gliwice. 3. Kupujący przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie zmiany płatnika Część II: 1. Kupujący dopuszcza zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowaniu produktów innych niż wycenione przez Sprzedawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, w przypadku gdy materiały wyszczególnione w formularzu zostaną wycofane z produkcji lub będą czasowo niedostępne na rynku lub zostaną zastąpione przez inne produkty. Nowo zaoferowane produkty muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte. Dopuszczalna jest również zmiana cen jednostkowych w zakresie zaoferowania innych produktów, jednak ceny nie mogą być wyższe od cen przedstawionych w dniu składania oferty. Sprzedawca przed dokonaniem dostawy zobowiązany będzie uzyskać na piśmie akceptację Kupującego na zmianę w przedmiocie umowy i zaoferowaniu innych produktów oraz wykazać, ze nowo zaoferowane produkty posiadają wszystkie parametry opisane w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. W przypadku braku akceptacji, sprzedawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodny z przedstawioną ofertą przetargową. 2. Kupujący przewiduje zmianę danych zawartych w załączniku nr 2 do niniejszej umowy. W przypadku zmiany miejsca dostaw towaru Kupujący określi nowe miejsce dostawy towaru na obszarze miasta Gliwice. 3. Kupujący przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie zmiany płatnika
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gliwicach, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych (parter), ul. Zwycięstwa 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Gliwicach, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych (parter), ul. Zwycięstwa 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - część I: dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy, Opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - część I - załącznik nr 4, Oferowane przez Sprzedawce materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym przez Kupującego. Materiały biurowe muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, muszą być opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów. Materiały biurowe o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć, co najmniej 6 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy. Materiały wymienione w poz. nr 43,44,45,88,89,383,384,385 formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, muszą posiadać gwarancję producenta na okres min. 24 miesięcy od daty ich dostawy. Zamawiający dopuścił w niektórych pozycjach zastosowanie produktu równoważnego. (31,35,229). Jednak oferowany przez Sprzedawce produkt musi charakteryzować się właściwościami wskazanymi przez Kupującego. Jeśli Sprzedawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar np. wydruk z katalogu producenta lub dystrybutora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - część II: dostawa papieru do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - część II - załącznik nr 5. Oferowany przez Sprzedawce papier do urządzeń drukujących musi być fabrycznie nowy i wolny od wad oraz musi ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym przez Kupującego. Papier do urządzeń drukujących musi posiadać oryginalne opakowania producenta, musi być opatrzony w etykiety identyfikujące każdy z produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
- ZP/G/24/24 dostawa oraz instalacja spektrometru XRF z dyspersją energii umożliwiający odczyt, zapisywanie oraz raportowanie danych wraz ze szkoleniem pracowników.
- Dostawy materiałów stopowych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląskiego Instytutu Technologicznego
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych ze sporządzeniem map do celów prawnych na potrzeby postępowań dotyczących regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- 71-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG.1200.2712.20.2024 Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu świętokrzyskiego
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.