eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › EZ-ZP-06/2015 Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Stargard Szczeciński: EZ-ZP-06/2015 Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 20794 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5771274, faks 91 5772128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ-ZP-06/2015 Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do zbiórki odpadów dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup (sukcesywna dostawa) worków do zbiórki odpadów (tworzywa sztuczne, metal i papier, szkło, opakowania wielomateriałowe, trawa i liście, odpady komunalne zmieszane) w ilości 1.041.000 sztuk, w tym: 1) Worki do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych, metalu, papieru oraz opakowań wielomateriałowych w ilości 260 000 sztuk. Worki w kolorze żółtym o pojemności 120 litrów (nierolowane) i grubości folii pow. 60 mikronów. Worki wykonane z półprzezroczystej folii LDPE. Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: TWORZYWA SZTUCZNE, PAPIER, METAL, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE oraz znakiem graficznym obrazującym odpady które mogą do niego trafić i logiem zamawiającego (znak projektuje wykonawca a zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak) 2) Worki do selektywnej zbiórki szkła w ilości 81 000 sztuk. Worki w kolorze zielonym o pojemności 80 litrów (nierolowane) i grubości folii pow. 80 mikronów. Worki wykonane z półprzezroczystej folii LDPE. Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: SZKŁO oraz znakiem graficznym obrazującym odpady, które mogą do niego trafić i logiem zamawiającego (znak projektuje Wykonawca a Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak) 3) Worki do selektywnej zbiórki na odpady zielone trawa i liście w ilości 500 000 sztuk. Worki w kolorze brązowym o pojemności 120 litrów(nierolowane) i grubości folii pow. 60 mikronów. Worki wykonane z półprzezroczystej folii LDPE. Worki mają zawierać środek biodegradowalny. Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z napisem: TRAWA, LIŚCIE szczegółowy opis w załączeniu oraz znakiem graficznym obrazującym odpady które mogą do niego trafić i logiem zamawiającego (znak projektuje Wykonawca a Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak) 4) Worki do odpadów komunalnych w ilości 57 000 sztuk. Worki w kolorze czarnym (nierolowane) o pojemności 120 litrów (nierolowane) i grubości folii pow. 60 mikronów. Worki wykonane z półprzezroczystej folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych z napisem: ODPADY KOMUNALNE szczegółowy opis w załączeniu oraz znakiem graficznym obrazującym odpady które mogą do niego trafić i logiem zamawiającego. (znak projektuje Wykonawca a Zamawiający przed dostawą 1 partii zatwierdzi przedstawiony znak) 5) Worki do odpadów komunalnych w ilości 2000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 160 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii minimum 80 mikronów. Worki wykonane z folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. W rolce 10 szt. worków. 6) Worki w ilości 4 000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 240 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów, ilość worków w rolce -10 szt. Worki wykonane z folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 7) Worki w ilości 25 000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 160 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów, ilość worków w rolce -10 szt. Worki wykonane z folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 8) Worki w ilości 55 000 sztuk w kolorze czarnym o pojemności 120 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów, ilość worków w rolce - 25 szt. Worki wykonane z folii LDPE .Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 9) Worki w ilości 12 000 sztuk, w kolorze czarnym o pojemności 60 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 30 mikronów, ilość worków w rolce - 50 szt. Worki wykonane z folii LDPE. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 10) Worki w ilości 15 000 sztuk. Worki w kolorze czarnym o pojemności 35 litrów, rolowane z płaskim dnem i grubości folii 30 mikronów, ilość worków w rolce - 50 szt. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych. 11) Worki w ilości 30 000 sztuk. Worki w kolorze zielonym o pojemności 120 litrów, (nierolowane). Worki wykonane z półprzezroczystej folii LDPE z płaskim dnem i grubości folii 60 mikronów. Worki przeznaczone do zbiórki odpadów bez napisów i znaków graficznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wynikające np. ze zmiany obowiązujących przepisów, z potrzeby wprowadzenia zmian personalnych wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, zapobieżenia powstaniu nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: M.P.G.K Sp. z o.o. ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, mieszczący się w Stargardzie Szczecińskim przy ul. Okrzei 6 - pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.