eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Zamówienia uzupełniajace dla robót objętych kontraktem nr IV pn Modernizacja i rozbudowa miejskiej oczyszczalni ścieków Studzieniec Łęg realizowanych w ramach projektu Uporzadkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie maista i gminy Chodzież

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-20

Chodzież: Zamówienia uzupełniajace dla robót objętych kontraktem nr IV pn Modernizacja i rozbudowa miejskiej oczyszczalni ścieków Studzieniec Łęg realizowanych w ramach projektu Uporzadkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie maista i gminy Chodzież
Numer ogłoszenia: 207922 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 29, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2811610, faks 067 281120 , strona internetowa http://www.jrp.mwik.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienia uzupełniajace dla robót objętych kontraktem nr IV pn Modernizacja i rozbudowa miejskiej oczyszczalni ścieków Studzieniec Łęg realizowanych w ramach projektu Uporzadkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie maista i gminy Chodzież.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienia uzupełniające dla robót objętych kontraktem nr IV pn. Modernizacja i rozbudowa miejskiej oczyszczalni ścieków Studzieniec Łęg realizowanych w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej na terenie miasta i gminy Chodzież w zakresie BUDYNEK KRAT wymiana przykryć kanałów w budynku, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana posadzek w budynku, wymiana oświetlenia w budynku, wymiana centralki detekcji gazu, modernizacja systemu wentylacji. KOMORA KR3 Wymiana rurociągów w starej części komory na stal KO, osadnik wtórny OWS, wymiana bieżni z montażem instalacji grzewczej. STACJA ODWADNIANIA OSADU Wymiana posadzki w stacji odwadniania, odnowienie ścian wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej ,wymiana oświetlenia w budynku, wymiana wentylacji, renowacja silosu na wapno. BUDYNKI OCZYSZCZALNI SCIEKÓW odnowieni elewacji budynków wraz z wymianą rur spustowych Pozostałe obiekty oczyszczalni, odnowienie korony istniejących obiektów: OW, RB, ZG. Piaskownik poziomy oraz pomalowanie koron i boków nowych obiektów OW,ZG,RB. STANOWISKO KONENERÓW NA OSAD SKO Wymiana oświetlenia, wymiana instalacji elektrycznych . BUDYNEK ISTNIEJĄCY WARSZTATOWY wymiana instalacji elektrycznej. SIECIE TECHNOLOGICZNE Wymiana przepływomierza na kolektorze osadu recyrkulowanego. ROBOTY DROGOWE Wykonanie nawierzchni z nowej kostki I rozebranie starej przy BK i BG. Wymiana starych uszkodzonych krawężników. POZOSTAŁE Dostawa i montaż wyposażenia dyspozytorni oraz pomieszczenia laboratorium..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    UZASADNIENIE PRAWNE Zamówienia uzupełniające były przewidziane w zamówieniu podstawowym i udziela się go w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Przedmiot planowanego zamówienia jest tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe i nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszone w dzienniku Unii Europejskiej pod nr 2012/S 44-0717700 w dniu 3.03.2012. Cena zamówienia podstawowego netto bez zamówień uzupełniających wynosi 9 798 192,62 PLN netto Szacowana wartość powyższego zamówienia uzupełniającego na kontrakcie IV wynosi 460 000 PLN netto, a uprzednio ogłoszone zamówienie uzupełniające wynosiło 39 403,43 PLN netto Udzielenie zamówienia zgodnie jest z art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP ( Dz. U. z 2013 poz. 907 z póżn. zm.) UZASADNIENIE FAKTYCZNE Zamawiający ogłaszając przetarg dla zamówienia podstawowego ,z uwagi na określony w kosztorysie budżet jakim dysponował, ograniczył część robót uznając ,że wykona je w terminie późniejszym o ile możliwości finansowe Zamawiającego na to pozwolą .Korzystne rozstrzygnięcie przetargu i uzyskanie oszczędności na tym etapie umożliwia zrealizowanie powyższych zamierzeń w ramach zamówień uzupełniających.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Ata Technik Sp. z o. o. S.K.A, Oś. Cechowe 31, 64-800 Budzyń, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.