Gorlice: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. PRZEBUDOWA ULICY KRASIŃSKIEGO - BOCZNEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I BUDOWĄ MIEJSC POSTOJOWYCH ORAZ PRZEBUDOWĄ KOLIDUJĄCYCH SIECI ENERGETYCZNEJ I SIECI WODOCIĄGOWEJ W GORLICACH
Numer ogłoszenia: 207671 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorlice , ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 3551252, faks 18 3551212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. PRZEBUDOWA ULICY KRASIŃSKIEGO - BOCZNEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I BUDOWĄ MIEJSC POSTOJOWYCH ORAZ PRZEBUDOWĄ KOLIDUJĄCYCH SIECI ENERGETYCZNEJ I SIECI WODOCIĄGOWEJ W GORLICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na profesjonalnym świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Krasińskiego - bocznej wraz z przebudową i budową miejsc postojowych oraz przebudową kolidujących sieci energetycznej i sieci wodociągowej w Gorlicach, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2013 poz. 1409) i wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym zakresie czynności inspektora nadzoru stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Nadzorem inwestorskim należy objąć roboty realizowane na podstawie dokumentacji dostępnej na stronie internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl (zamówienia publiczne sprawa nr ZP.271.1.27.2014 Przebudowa ulicy Krasińskiego - bocznej wraz z przebudową i budową miejsc postojowych oraz przebudową kolidujących sieci energetycznej i sieci wodociągowej w Gorlicach - etap I - odcinek HM 0+00,00 do HM 1+04,68, całość przebudowy wodociągu, przebudowa sieci energetycznej w części przynależnej do Miasta Gorlice). 3. Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania tej funkcji w specjalności drogowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku należy wykazać dysponowanie przy realizacji zamówienia osobą posiadającą aktualne uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej i posiadającą doświadczenie zawodowe w pracy w charakterze inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót w robotach drogowych, w tym przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 200.000,00 zł netto. Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające ww. uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz /OFERTA/, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakres dopuszczalnych zmian oraz określenie warunków zmian zawiera załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - wzór umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gorlice.pl/2016,Zamowienia_publiczne.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gorlicach, 38- 300 Gorlice, Rynek 2,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gorlicach, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, Biuro Obsługi Klienta lub Biuro Zamówień Publicznych - pok. 114 (segment A).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- REMONT DROGI GMINNEJ 270303K (UL. M. KONOPNICKIEJ) W KM OD 0+406,00 DO KM 0+831,00 W MIEŚCIE GORLICE
- Dostawa warzyw i owoców.
- PRZEBUDOWA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH STARÓWKI MIASTA GORLICE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- BUDOWA BLOKU PRZY ULICY KORCZAKA W GORLICACH
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA DOTYCZĄCEGO TRANSLOKACJI I ADAPTACJI ZABYTKOWEGO DREWNIANEGO DWORU NA CELE KULTUROWO - SPOŁECZNE
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych nr 2900G oraz 3137G w wymiarze 1,609 KM w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla
- Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Zmiana przebiegu drogi wojewódzkiej nr 197 Pawłowo Skockie - Kiszkowo wraz z budową mostu nad rz. Mała Wełna
- SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 (...) I ZADANIE 2 (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.