eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Modernizacja dziedzińca, placów wewnętrznych i dróg dojazdowych Teatru Dramatycznego w Wałbrzychu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Wałbrzych: Modernizacja dziedzińca, placów wewnętrznych i dróg dojazdowych Teatru Dramatycznego w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 207614 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego , pl. Teatralny 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 648 83 10 do 11; 6649693, faks 074 648 83 12; 6649694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dziedzińca, placów wewnętrznych i dróg dojazdowych Teatru Dramatycznego w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja dziedzińca, placów i dróg dojazdowych Teatru Dramatycznego w Wałbrzychu zlokalizowanego przy Placu Teatralnym 1 w Wałbrzychu (działka nr 413, 414, 415; obręb nr 27 Śródmieście) I. ROZBIÓRKI 1.Rozbiórka istniejących nawierzchni utwardzonych w obrębie działek Zamawiającego (dziedziniec wewnętrzny pomiędzy budynkiem Administracyjnym, budynkiem Zaplecza Scenicznego i Garderób, budynkiem Sceny Kameralnej, budynkiem Magazynowym i Kotłownią Gazową Teatru, budynkiem Portierni, placem pomiędzy budynkiem Domu Aktora, budynkiem Garażu i murem oporowym od strony skweru, drogą wewnętrzną ciągnącą się od bramy wjazdowej przy budynku Stolarni i Magazynu Kostiumów wzdłuż budynku Magazynowego do bramy wjazdowej pomiędzy budynkiem Portierni a budynkiem Domu Aktora, placów i przejść pomiędzy budynkiem Stolarni I Magazynu Kostiumów a Budynkiem Magazynowym i Budynkiem Zaplecza Scenicznego i Garderób ) 2.Rozbiórka muru oporowego żelbetowego od strony działki nr 746/1 obręb nr 27 Śródmieście 3.Rozbiórka murów oporowych ceglanych przy wjazdach na teren działki Zamawiającego od strony ulicy Traugutta, 4.Rozbiórka schodów terenowych pomiędzy budynkiem Administracyjnym, a budynkiem Domu Aktora, pomiędzy budynkiem Domu Aktora, a skwerem oraz przy budynku Sceny Kameralnej 5.Rozebranie w całości ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi, bramami wejściowymi od strony ulicy Traugutta placu Teatralnego oraz działki nr 746/1 obręb nr 27 Śródmieście 6.Wycięcie drzew w obrębie przedmiotowej inwestycji od strony działki nr 746/1 obręb nr 27 Śródmieście ( parking) oraz drzew owocowych w obrębie ogródka teatralnego, 7.Wyselekcjonowanie i oczyszczenie kostki betonowej szarej do dyspozycji Wykonawcy celu uzupełnienia kostki przy budynku Stolarni, a pozostała część kostki betonowej do dyspozycji Teatru. II. MURY OPOROWE Wykonanie muru oporowego żelbetowego: 1.od strony działki nr 746/1 obręb nr 27 Śródmieście (Parking), 2.przy wjazdach i bramach wejściowych na teren działki Zamawiającego od strony ulicy Traugutta, 3.pomiędzy placem wewnętrznym przy budynku Administracyjnym i budynku Sceny Kameralnej, a drogą dojazdową przy budynku Domu Aktora, - Należy zaprojektować wykonanie muru oporowego z możliwością nasadzenia zieleni w części przy budynku Portierni 4.pomiędzy placem wewnętrznym przy budynku Sceny Kameralnej na dziedzińcu wewnętrznym pomiędzy budynkiem administracyjnym a budynkiem Sceny Kameralnej. III. NAWIERZCHNIE Wykonanie nowej nawierzchni: 1. w obrębie dziedzińca wewnętrznego przy budynku Administracyjnym oraz placu przy budynku Sceny Kameralnej budynku Magazynowym i kotłowni gazowej Teatru do bramy wjazdowej przy budynku Portierni z kostki granitowej 11 cm a)należy wykonać montaż kostki granitowej czarnej 11 cm na dziedzińcu wewnętrznym pomiędzy budynkami Administracyjnym, Zaplecza Scenicznego i Garderób, Sceny Kameralnej i Portierni obrzeża przy budynkach oraz oznaczenie pasów parkingowych dla samochodów, 2.w obrębie placu przy budynku Domu Aktora z kostki granitowej 11cm. a)Należy wykonać montaż kostki granitowej czarnej 11 cm przy budynku Domu Aktora obrzeża wokół budynku 3.od bramy wjazdowej do budynku Wiaty Magazynowej na całej szerokości drogi dojazdowej do parkingu od ulicy Traugutta z kostki granitowej rozbiórkowej 18 cm. 4. pozostałą część drogi dojazdowej wraz z parkingiem oraz wjazdem od ul. Traugutta wykonać z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm. 5.w pozostałych miejscach tj. wejściu, wjazdu od strony ulicy Traugutta, dojść w obrębie budynku stolarni z kostki betonowej szarej istniejącej oraz z kostki pozyskanej przy demontażu nawierzchni przy budynku Administracyjnym, IV. INSTALACJA SANITARNA, DESZCZOWA I HYDRANTOWA 1.Wykonanie kanalizacji deszczowej w zakresie odwodnienia placów oraz podłączenia istniejących rur spustowych z obiektów znajdujących się na działkach Zamawiającego. Uwzględnić czyszczenie wszystkich rur spustowych budynku Administracyjnego, budynku Domu Aktora, budynku Widowni i Sceny od strony placu Teatralnego. 2.Wykonać czyszczenie rur spustowych kanalizacji deszczowej wszystkich rur spustowych budynku Administracyjnego, Domu Aktora , widowni i Sceny od placu Teatralnego. 3.Wykonanie kanalizacji sanitarnej z budynku Domu Aktora, z węzłów sanitarnych zlokalizowanych w budynku Sceny Kameralnej, z węzłów sanitarnych zlokalizowanych przy budynku Widowni i Sceny od strony wewnętrznego dziedzińca oraz węzła sanitarnego z budynku Portierni 4.Wykonanie instalacji drenażu przy budynku Domu Aktora, Stolarni i Magazynu Kostiumów i budynku Administracyjnego od strony dziedzińca wewnętrznego. 5.Wymiana instalacji sieci hydrantowej i hydrantu na odcinku od budynku stolarni do wiaty magazynowej V. OGRODZENIE Wykonanie ogrodzenia panelowego wraz: 1.z bramą przesuwną (automatyczną) przy Budynku Stolarni i Magazynu Kostiumów od ul. Traugutta, 2.bramą rozwieralną i furtką od ulicy Traugutta przy budynku Stolarni i Magazynu Kostiumów, 3.bram rozwieralnych (automatycznych) od strony placu Teatralnego przy budynku Domu Aktora i budynku Administracyjnego. 4.boksu na nieczystości stałe od ulicy Traugutta przy budynku Stolarni i Magazynu Kostiumów, UWAGA: Wszystkie bramy otwierane i zamykane automatycznie za pomocą wprowadzenia kodu oraz zamykane z pomieszczenia Portierów w budynku Portierni z możliwością otwierania ręcznego. VI. MAŁA ARCHITEKTURA 1. Taras drewniany z ławkami, stołami, parasolami, donicami wraz z nasadzeniem zieleni przy budynku Domu Aktora 2. Montaż ławek, stołów, grilla wraz z wędzarnią, stołu okrągłego wraz z siedzeniami na ogródku Teatralnym 3. Nasadzenia zielni wg. projektu 4. Wykonanie przesadzeń krzewów tuji z placu przy budynku Sceny Kameralnej w rejon ogródka Teatralnego przy ogrodzeniu od strony ul. Sikorskiego 5. Montaż ławek na murze oporowym przy budynku Sceny Kameralnej 6. Dostawa oraz montaż donic, śmietników popielnic w obrębie dziedzińca wewnętrznego przy budynku Sceny Kameralnej, na placu budynku Domu Aktora. VII. ROBOTY BUDOWLANE 1.Wymiana drzwi wejściowych do budynku Administracyjnego od strony dziedzińca wewnętrznego, zmiana poziomu nawierzchni o około 0,35m wraz z przełożeniem sieci ciepłowniczej pomiędzy budynkiem Administracyjnym a budynkiem Sceny Kameralnej. 2.Wykonanie przebudowy stropu przy wejściu do budynku Administracyjnego od strony dziedzińca wewnętrznego 3.Wymiana bram wjazdowych oraz drzwi wejściowych do budynku Wiaty Magazynowej, 4.Demontaż przybudówki budynku Wiaty Magazynowej, 5.Wykonanie i montaż bram ocieplonych w ilości dwóch sztuk w budynku Wiaty Magazynowej, 6.Demontaż i wykonanie zamurowani dwóch bram wjazdowych w budynku Wiaty Magazynowej, 7.Wymiana drzwi wejściowych w nadbudówce od strony ogrodzenia w budynku Wiaty Magazynowej 8.Demontaż i montaż dwóch okien wraz z żaluzjami antywłamaniowymi w budynku Wiaty Magazynowej 9.Wykonanie izolacji pionowej oraz poziomej w budynku Domu Aktora, w budynku Stolarni I Magazynu Kostiumów oraz budynku Administracyjnym od strony dziedzińca wewnętrznego. 10. Modernizacja budynku Garażu przy budynku Domu Aktora w następującym zakresie: a)wymiana bramy wjazdowej na bramę segmentową b)wymiana okapu oraz obróbek blacharskich c)zerwanie starego pokrycia d)wyrównanie powierzchni e)wykonanie nowego pokrycia dachowego 2x papa termozgrzewalna 11.Wykonanie okładzin granitowych istniejących murów oporowych w obrębie budynku Domu Aktora, ogródka Teatralnego, przy budynku Sceny Kameralnej oraz projektowanego muru oporowego pomiędzy dziedzińcem wewnętrznym a drogą dojazdową przy budynku Administracyjnym i budynku Domu Aktora 12.Wykonanie okładzin granitowych cokołów budynku Domu Aktora, budynku Portierni, budynku Administracyjnego, budynku Sceny Kameralnej 13.Wykonanie schodów trenowych wraz z okładzinami granitowymi a)pomiędzy budynkiem Domu Aktora a, budynkiem Administracyjnym b)pomiędzy Domem Aktora a ogródkiem Teatralnym c)pomiędzy drogą dojazdową a ogródkiem Teatralnym d)przy wejściu do budynku Zaplecza Scenicznego i Garderób e)przy budynku Administracyjnym i budynku Sceny Kameralnej VIII. INSTALACJE LEKTRYCZNE 1.Wykonanie monitoringu terenu Teatru zgodnie z założonym projektem 2.Wykonanie oświetlenia terenu Teatru w tym: a)likwidacja punktu oświetleniowego oświetlenia zewnętrznego na budynku Magazynowym i Kotłowni Gazowej Teatru, b)montaż punktów oświetleniowych przy budynku Administracyjnym od strony budynku Portierni i Budynku Sceny Kameralnej , budynku Domu Aktora, budynku Sceny Kameralnej i budynku Stolarni i Magazynu Kostiumów c)montaż punktów oświetleniowych na murze oporowym pomiędzy budynkiem Domu Aktora a budynkiem Administracyjnym, d)montaż punktów oświetleniowych na murach oporowych przy budynku Domu Aktora e)montaż punktów oświetleniowych na murach oporowych przy ogródku Teatralnym f)montaż oświetlenia placu przy budynku Sceny Kameralnej, parkingu od strony ulicy Traugutta, skweru przy budynku Domu Aktora i przy boksie śmietnikowym, g)wymiana punktów oświetleniowych zewnętrznych nawierzchniowych w obrębie wejścia do budynku Sceny Kameralnej 3.Wykonanie gniazd wtykowych zewnętrznych w obrębie ogródka Teatralnego, placu przy budynku Sceny Kameralnej Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy który stanowi integralną część SIWZ. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy, zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej opracowanej przez:LUK MEDIA PROJEKT ul. Kasztelańska 60, 58-314 Wałbrzych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, załączonych do nn SIWZ lub na stronie www.teatr.walbrzych.pl: Uwagi: 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wynika z projektów wykonawczych załączonych do SIWZ. 2.Przedmiary robót załączone do SIWZ stanowią jedynie materiał pomocniczy. 3.W cenie oferty należy uwzględnić prace polegające na wyselekcjonowaniu i oczyszczeniu materiału z odzysku tj. kostki kamiennej 18 cm, znajdującej się na terenie miasta Wałbrzycha i dowóz tej kostki na plac budowy - około 250 m2..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 5% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku wystąpienia konieczności powtórzenia tego samego rodzaju robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.36.00.00 - 45.36.00.00 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00-100 złotych). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniężnej, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 28 maja 2004r o zmianie ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z późn. zm.) 3.W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku Zachodnim WBK I O Wałbrzych , Nr 98 1090 2271 0000 0001 2277 4712. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4.W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Zamawiającego. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, z uwzględnieniem pkt. 5. 5.Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie z dopiskiem -oryginał dowodu wniesienia wadium-. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia publicznego, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a)oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie i dokumenty złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenia złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat od daty prowadzenia działalności gospodarczej - lub jeśli okres działalności jest krótszy to od tego czasu - wykonał (zakończył) jedno zadanie odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości robót minimum 1 800 000,00 złotych (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych), polegające na: modernizacji, przebudowie lub budowie infrastruktury technicznej zewnętrznej, placów, dróg, małej architektury itp. Przez jedną robotę Zamawiający rozumie robotę wykonaną na podstawie jednej umowy lub jednego zadania inwestycyjnego. W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kierownikiem Budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - posiadającym łącznie: - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.); - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót na stanowisku: inspektora nadzoru i/lub kierownika budowy i/lub kierownika robót. 2) Kierownikiem robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającym łącznie: -aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.), -minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót sanitarnych na stanowisku: inspektor nadzoru i/lub kierownik budowy i/lub kierownik robót. 3) Kierownikiem robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadającym łącznie: -aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.), -minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót elektrycznych na stanowisku: inspektor nadzoru i/lub kierownik budowy i/lub kierownik robót. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenie funkcji jak wyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia oraz udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wykonywania usług związanych z przedmiotem zamówienia, tj. robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunki jw. mogą spełniać łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zmiany osób lub podwykonawców, wykonujących czynności Wykonawcy, wymienionych w ofercie, pod warunkiem, że osoby te lub podwykonawcy będą spełniać warunki opisane w SIWZ, a Zamawiający wyrazi na to zgodę. 2)Zmiany postanowień umowy gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zmianami przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia lub wystąpią zdarzenia spowodowane siłą wyższą. 3)Zmiany terminów wykonania przedmiotu zamówienia nie zawinione przez Wykonawcę, 4) Zmiany sposobu regulowania należności Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy. 5) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, 6) Zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na nie zakończenie lub utratę finansowania zadań. 7) Dopuszcza się zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego 58-300 Wałbrzych, plac Teatralny 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego, 58-300 Wałbrzych, plac Teatralny 1 - sekretariat.-.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.