eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-13

Kraków: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia
Numer ogłoszenia: 207570 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 42 1.Konserwacja rz. Dzdzennica w km 7+000 - 8+800, nieureg. w m. Załęże, Domaniewice, gm. Wolbrom, pow. olkuski Zakres prac obejmuje: Ręczne wykoszenie i wygrabienie porostów gęstych twardych ze skarp, Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć gęstych oraz oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z zagospodarowaniem odpadów, Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Usuniecie zatorów i przetamowań z koryta oraz powalonych drzew, Oczyszczenie przepustów, remont kiszek faszynowych Roboty ziemne: mechaniczne i ręczne - udrożnienie koryta, rozplanowanie urobku po udrożnieniu, prace ziemne w korycie. Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. 2. Konserwacja rz. Dzdzennica w km 4+000 - 4+850, nieureg. w m. Bydlin, gm. Klucze, pow. olkuski Zakres prac obejmuje: Usuniecie zatorów i przetamowań z koryta oraz powalonych drzew z wywiezieniem oraz zagospodarowaniem we własnym zakresie Część zamówienia nr 43 Konserwacja na potoku Uniejówka w km 4+500-7+000, tj.2500m. nieuregulowana w m. Kępie, gm. Kozłów, pow.miechowski Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów gęstych twardych, udrożnienie koryta z nanosu z rozplantowaniem, hakowanie, karczowanie krzaków Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 44 Konserwacja śluz wałowych : nr 1 w km 0+260 , nr 2 w km 0+710 , nr 3 w km 0+640 i nr 5 w km 1+758 prawego i lewego wału potoku Sosnówka w m. Facimiech, gm. Skawina pow. krakowski Zakres prac obejmuje: Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III - oczyszczenie przyczółków śluzy, udrożnienie rowu odpływowego i dopływowego Naprawa zniszczonego umocnienie skarp i dna na wlocie i wypadzie śluzy wałowej, płyty betonowe z betonu BH30 (C25/30) grubości 20 cm na podsypce żwirowej 10 cm wraz z rozbiórką zniszczonych umocnień i zagospodarowaniem materiału z rozbiórki we własnym zakresie Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 0,40m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy Skucie skorodowanego betonu na przyczółkach śluzy przy głębokości skucia do 5cm Zagruntowanie powierzchni przyczółków preparatem Silka lub równoważnym Wykonanie zaprawy klejowej hydrotechnicznej na siatce z włókna szklanego Reprofilacja powierzchni zaprawą cementowo-polimerową (np. MaxriteS, ZENTRIFIX lub równoważna) - wykonanie warstwy w konstrukcji betonowej na powierzchniach pionowych i poziomych - powierzchnia przyczółka wlotowego i wylotowego warstwą 1cm Montaż klap zwrotnych przepustów wałowych - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD wymiary przewodu 500x550mm z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej Część zamówienia nr 45 Konserwacja progu wodnego w korycie rzeki Wilgi uregulowana w km 3+525-5+520 w m. Kraków , gm. Kraków , powiat miasto Kraków Zakres prac obejmuje: Koszenie skarp obustronnie na całej długości L=1995mb pasem szerokości 4,0m ,wycinka krzaków do 10 lat porastających brzegi rzeki , wydobycie z koryta powalonych drzew wraz z ich przecięciem na klocki z zagospodarowaniem drewna przez wykonawcę , zabudowa wyrw za pomocą faszynady i zasypem materiałem ziemnym , oczyszczenie umocnień ponad lustrem wody z naniesionego mułu i cząstek gruntu - na całej długości . Naprawa umocnienia z elementów betonowych polegać będzie na : rozbiórce zniszczonych elementów umocnienia. Następnie na wyprofilowanym podłożu zostanie ułożona podsypka żwirowa o grubości 20 cm. Na tak przygotowanym podłożu zostaną ułożone elementy betonowe umocnień (trylinka , dyble) Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 46 1.Konserwacja nieuregulowanego potoku Jawornik w km 2+200 - 3+500; m.Rachwałowice, gmina Koszyce, powiat proszowicki Zakres prac obejmuje: Usunięcie drzew z koryta potoku o obwodzie 20-300 cm i długości ok.10 - 15m z pocięciem i wywiezieniem, według wskazań w terenie, punktowo na całym odcinku, Karczowanie pni koparką podsiębierną , grunt kategorii III-IV, pnie średnicy 20-300cm wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie, kora oraz ze śmieci (butelki plastikowe, worki) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, Ręczne usunięcie zatorów w dnie rzeki (gałęzie, ziemia, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, odcinkowo na całej długości, Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60 m3, grunt kategorii III usunięcie zatorów w dnie potoku (pnie drzew, śmieci, gałęzie) ,częściowe usunięcie tam bobrów, szerokość dna od 1,0 - 2,0 m, odcinkowo na całej długości, Naprawa skarp potoku poprzez wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi 20cm, grunt kategorii III, wykonanie z brzegu. Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. 2. Konserwacja uregulowanego potoku Kościelecki w km 3+000-5+000, m. Kościelec, gmina Proszowice, powiat proszowicki. Zakres prac obejmuje: Ręczne ścinanie , krzaki gęste ze skarp potoku - wycięcie odrostów wikliny z ubezpieczeń z wywiezieniem i zagospodarowaniem materiału z wycinki we własnym zakresie Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem Ręczne udrożnienie potoku o głębokości do 1,5m warstwa grubości 0,10m, dno szerokości 1,0 m z rozplantowaniem wzdłuż skarp potoku Udrożnienie mechaniczne (koparką) potoku, szerokość dna 1,4 - 1,6m, warstwa grubości 0,20m z rozplantowaniem wzdłuż skarp potoku Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15m3, grunt kategorii III - usunięcie zatorów w dnie potoku, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp, z rozplantowaniem wzdłuż skarp Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 47 Konserwacja uregulowanego potoku Jakubowicki w km 1+904 - 7+976, rozmiar 6,072 km, m.Jakubowice, Łaganów, gmina Proszowice, powiat proszowicki. Zakres prac obejmuje: Ręczne ścinanie, krzaki gęste ze skarp potoku - wycięcie odrostów wikliny z ubezpieczeń oraz krzewów ze skarp z zagospodarowaniem materiału z wycinki we własnym zakresie, Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem, szerokość skarpy ponad 2,0 m Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, twardy z wygrabieniem Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody do 60% Usunięcie zatorów w korycie potoku (śmieci, gałęzie, ziemia) - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15m3, grunt kategorii III Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 1,50m, zamulenie do wysokości 1/3 Fi Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 1,25m, zamulenie do wysokości 1/3 Fi Ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych, rozebranie istniejącego ogrodzenia Ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych, budowa ogrodzenia z wykorzystaniem elementów z rozbiórki j.w., deski pełne Rozebranie uszkodzonych elementów rurociągu - rozbiórka rurociągów, Fi 150cm, wydobycie rur mechanicznie z wywiezieniem i zagospodarowaniem materiału z rozbiórki we własnym zakresie Rozbiórka konstrukcji przyczółków rurociągu - rozbiórka mechaniczna konstrukcji żelbetowych, grubość ponad 20cm z wywiezieniem i zagospodarowaniem materiału z rozbiórki we własnym zakresie Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III - usunięcie warstwy gruntu nad rurociągiem, wykop pod ubezpieczenie Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60.m3, grunt kategorii III - usunięcie warstwy gruntu nad rurociągiem Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, koparka 0,60 m3, grunt kategorii III, samochód do 5t - wywiezienie nadmiaru gruntu z rozbiórki rurociągu i zagospodarowanie we własnym zakresie Zabezpieczenie skarp potoku z koszy siatkowo-kamiennych, kosze z siatki stalowej bez wyprawy, ułożone na geowłókninie Naprawa ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata, 90x60x10.cm, ułożone na geowłókninie i podsypce żwirowej gr. 15cm Oczyszczenie z namułów wylotów drenarskich Naprawa zniszczonych ubezpieczeń skarp przy przepustach - remont bruku z dybli na skarpach o wysokości do 4 m, skarpy o powierzchniach płaskich, grubość bruku 15cm na podsypce żwirowej gr.10cm Naprawa zniszczonej palisady, kołki Fi 10-12cm, głębokość wbicia 1,20m, grunt kategorii I-III m Przed przystąpieniem do prac; Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia notatki z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazania jej do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3, 77.31.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca a.)1.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 37 000 zł. każda, z wykonaniem ubezpieczeń faszynowych, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 42, / z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)2.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 15 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 43 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)3.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie budowy, remontu lub naprawy śluz wałowych o wartości co najmniej 70 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 44/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)4.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 60 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 45 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)5.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 45 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 46 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)6.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 140 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia N 47 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 koparkę,1 samochód samowyładowczy lub1 ciągnik /dotyczy części zamówienia nr 42,43 ,46,47/ co najmniej 1 samochód samowyładowczy lub1 ciągnik /dotyczy części zamówienia nr 44,45/Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że 1. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) 2.dysponują osobą specjalista przyrodnik z doświadczeniem pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich /nie dotyczy części zamówienia nr 44/.Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 4.1. oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 4.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) innego podmiotu podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - warunki płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f). zmiany terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust.3 3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2015 godzina 08:00, miejsce: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: 1.Konserwacja rz. Dzdzennica w km 7+000 - 8+800, nieureg. w m. Załęże, Domaniewice, gm. Wolbrom, pow. olkuski 2.Konserwacja rz. Dzdzennica w km 4+000 - 4+850, nieureg. w m. Bydlin, gm. Klucze, pow. olkuski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Konserwacja na potoku Uniejówka w km 4+500-7+000, tj.2500m. nieuregulowana w m. Kępie, gm. Kozłów, pow. miechowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Konserwacja śluz wałowych : nr 1 w km 0+260 , nr 2 w km 0+710 , nr 3 w km 0+640 i nr 5 w km 1+758 prawego i lewego wału potoku Sosnówka w m. Facimiech, gm. Skawina pow. krakowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Konserwacja progu wodnego w korycie rzeki Wilgi uregulowana w km 3+525-5+520 w m. Kraków , gm. Kraków , powiat miasto Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.

CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: 1.Konserwacja nieuregulowanego potoku Jawornik w km 2+200 - 3+500; m.Rachwałowice, gmina Koszyce, powiat proszowicki 2. Konserwacja uregulowanego potoku Kościelecki w km 3+000-5+000, m. Kościelec, gmina Proszowice, powiat proszowicki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: Konserwacja uregulowanego potoku Jakubowicki w km 1+904 - 7+976, rozmiar 6,072 km, m.Jakubowice, Łaganów, gmina Proszowice, powiat proszowicki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.