eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie dokończenia modernizacji budynku koszarowo-biurowego Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 w Krakowie, ul. Obrońców Modlina 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-01

Kraków: wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie dokończenia modernizacji budynku koszarowo-biurowego Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 w Krakowie, ul. Obrońców Modlina 2
Numer ogłoszenia: 207333 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180517 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 83 00, faks 012 616 83 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie dokończenia modernizacji budynku koszarowo-biurowego Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 w Krakowie, ul. Obrońców Modlina 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie dokończenia modernizacji budynku koszarowo-biurowego Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 w Krakowie, ul. Obrońców Modlina 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, STWiOR i przedmiar robót (zamieszczony pomocniczo), w których zawarto zakres robót do wykonania zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie. Ograniczono zakres przedmiotu zamówienia w stosunku do dokumentacji projektowej, a wykaz robót objętych zamówieniem, które Wykonawca będzie realizował ujęto w pliku Zakres zawartym w załączniku A do SIWZ. 3. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, służy do wykazania zakresu robót do wykonania zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, a podstawą do obliczenia ceny oferty jest projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przy uwzględnieniu zakresu robót objętych zamówieniem wykazanych w pliku Zakres. 4. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dalej w skrócie STWiOR) oraz przedmiarem, stanowiącymi załącznik A do SIWZ i będący jej integralną częścią (plik w formie PDF). 5. Zamawiający informuje, że w budynku koszarowo - biurowym Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 pełnią całodobową służbę strażacy i Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zobowiązany będzie własnym staraniem i kosztem do takiej organizacji prac budowlanych aby umożliwić działalność ratowniczo-gaśniczą jednostki. Ponadto w zakresie prac i koszcie oferty należy uwzględnić: - koordynację i zgłaszanie wszelkich zamierzeń wykonywania prac uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego; - ścisłą współpracę z Dowódcą JRG Nr 4 celem dostosowania harmonogramu prac do działalności ratowniczo-gaśniczej jednostki; - utrudnienia wynikające z przenikania się robót wykonywanych przez Wykonawcę z robotami wykonywanymi przez Zamawiającego w celu zapewnienia całodobowej działalności ratowniczo-gaśniczej jednostki; - utrudnienia wynikające z przenikania się robót wykonywanych przez Wykonawcę z robotami wykonywanymi przez Zamawiającego w celu wykończenia obiektu oraz wykonywaniem instalacji wewnętrznych, montażem urządzeń, przewidzianych w dokumentacji projektowej, a nie objętych przedmiotowym zamówieniem; - częściowe odbiory robót przez Nadzór Zamawiającego w celu zapewnienia całodobowej działalności ratowniczo-gaśniczej jednostki; - odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia materiałów, urządzeń i sprzętu zamontowanego przez Zamawiającego w budynku JRG Nr 4 w Krakowie. 6. Użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów lub producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczalne jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ i będącej jej integralną częścią), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu (stanowiącego załącznik do SIWZ), oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 7. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie, czyli do 50 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 8. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 - miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe, elementy i urządzenia, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 9. Wykonawca musi przedstawić cenę za przedmiot zamówienia, wyliczoną w oparciu o SIWZ na podstawie kosztorysu uproszczonego plus zestawienie materiałów przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego i wiedzy technicznej Wykonawcy w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys uproszczony plus zestawienie materiałów (w tym urządzeń i wyposażenia) z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysu. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie uproszczonym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowej zapłaty i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w cenie oferty. Kosztorys uproszczony i zestawienia materiałów stanowią jedynie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych. 11. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizacji zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożeniu mu również zgody Wykonawcy. 12. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralna część SIWZ. 13. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 14. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BTH Instalacje Spółka z o. o., ul. Konstantego Brandla 1, 30-732 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 309487,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 384429,75

  • Oferta z najniższą ceną: 384429,75 / Oferta z najwyższą ceną: 427228,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.