eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawno › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Nadleśnictwa DRAWNO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Drawno: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Nadleśnictwa DRAWNO
Numer ogłoszenia: 207262 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drawno , ul. Kaliska 5, 73-220 Drawno, tel. 095 7682041; 0606328270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/drawno

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Nadleśnictwa DRAWNO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, zwane dalej pakietami, z których każdy stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Podział na pakiety oraz składowe pakietów przedstawiają się następująco: Pakiet numer 1 - dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego następującego wyposażenia (przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem: 30211000-1, 30216110-0, 30232100-5, 30231300-0, 30236000-2): 1.Komputer - (stacja graficzna) - 1 sztuka Lp.Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów 1.Typ Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta 2.Zastosowania Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna, stacja graficzna (grafika 3D) 3.Płyta główna Płyta główna z możliwością zainstalowania dwóch procesorów. 4. Wydajność obliczeniowa Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMark PerformanceTest (wynik dostępny: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) co najmniej wynik 12900 punktów Passmark CPU Mark 5. Pamięć operacyjna Min. 32GB (4x8GB) DDR3 1600MHz ECC RIMM możliwość rozbudowy do 512GB 6. Parametry pamięci masowej Min. 1 x 256GB SSD SATA (dysk systemowy) Min. 3 x 500GB SATA 7200 RPM 7. Wydajność grafiki Karta graficzna powinna umożliwiać pracę min. dwu-monitorową, wspierać technologię min. DirectX w wersji 10.1 i OpenGL w wersji 3.0 Grafika powinna osiągać w teście wydajności PassMark PerformanceTest co najmniej wyniki 1110 punktów w G3D Rating wynik dostępny: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php 8. Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, 24-bitowa konwersja sygnału cyfrowego na analogowy i analogowego na cyfrowy np. Realtek ALC269 version C (ALC269-VC) lub równoważna 9. Obudowa Obudowa typu MidiTower, umożliwiająca pracę w pionie jak i w poziomie Obudowa musi umożliwiać serwisowanie komputera bez użycia narzędzi, Wnęki na napędy: min. 1 x 5.25 min. 1 x 3,5 10. Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami Zgodność z 64-bitową wersją systemu operacyjnego Microsoft Windows 7 Ultimate PL, zainstalowany system operacyjny + nośnik 11. Ergonomia Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 25dB (załączyć oświadczenie producenta) 12. Warunki gwarancji 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, czas reakcji serwisu do 3 dni roboczych. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku. 13. Wsparcie techniczne producenta Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony. 14. Wymagania dodatkowe - Płyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera, dedykowana dla danego urządzenia; wyposażona w : - min. 2 złącze PCI Express x16 (Gen. 3) - min. 1 złącze PCI Express x8 w tym jedno elektrycznie jak PCIe x4 (Gen 3) - min. 6 złącza SATA w tym min. 2 sztuki SATA 3.0 - min. 12 złączy DDR3/RDIMM z obsługą do 512GB pamięci RAM - zintegrowany czteroportowy kontroler SATA z obsługą funkcji RAID 0/1/5/10 - Wbudowane porty: 1 x RS232 (dopuszcza się kartę na złączu PCIe, jeśli zachowana zostanie wymagana ilość wolnych slotów); min. 8 portów USB wyprowadzonych na zewnątrz komputera w tym min 2 porty USB 3.0; w tym min. 1 port USB 3.0 i 1 port USB 2.0 wyprowadzone na panelu przednim port słuchawek i mikrofonu - Bezprzewodowy zestaw klawiatury z myszką; w tym: klawiatura USB, pełnowymiarowa (z klawiaturą numeryczną) mysz USB z min. trzema klawiszami oraz rolką (scroll), z czujnikiem laserowym o rozdzielczości min. 1000 ppi, z możliwością pracy na każdym podłożu (w tym - na szkle) - Karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ45 - Możliwość podłączenia dwóch niezależnie pracujących kart graficznych - Karta IEEE 1394 PCIe wyposażona w min. dwa porty zewnętrzne (6-pin) i min. 1 wewnętrzny (10-pin) - Nagrywarka DVD +/-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania płyt (zamawiający dopuszcza urządzenie typu slim ) - Dołączony nośnik z sterownikami - Opakowanie musi być wykonane z materiałów podlegających powtórnemu przetworzeniu - Zainstalowany program antywirusowy z licencją 15 miesięcy 2. Monitor LCD 23 cale - 2 sztuki Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne monitora 1. Typ ekranu Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT min. 23 cale 2. Powłoka matrycy Antyodblaskowa 3. Podświetlenie System podświetleń z diodami LED 4. Głębia kolorów Min. 16,7 miliona kolorów 5. Rozmiar plamki Max. 0,27 mm 6. Jasność Min. 250 cd/m2 7. Kontrast Min. 1000:1 typowy (2 000 000:1 dynamiczny) 8. Kąty widzenia (pion/poziom) Min. 160/170 stopni 9. Czas reakcji matrycy Max. 5 ms 10. Rozdzielczość 1920 x 1080 przy 60Hz 11. Wydłużenie w pionie 130 mm 12. Obrót monitora w pionie (PIVOT) TAK 13. Obrót monitora w poziomie +/-45 stopni 14. Pochylenie monitora W zakresie od -4 do +30 stopni 15. Złącze 15-stykowe złącze D-Sub, złącze DVI-D, USB 16. Gwarancja 3 lata na miejscu u klienta Czas reakcji serwisu - do 3 dni roboczych Gwarancja 1 uszkodzonego piksela 3. Serwer NAS+ 2 x dysk twardy 3,5 cala, 2TB, SATA/600,7200RPM Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne Ilość dysków Min. 2x3,5cala,2TB, SATA/600, 7200RPM Złącza dodatkowe 2xUSB 3,0, 5xUSB2,0, 2x eSATA Gwarancja Minimum 3 lata serwis w miejscu instalacji. 4. UPS Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne UPSa 1. Moc pozorna Min. 1600 VA 2. Moc rzeczywista Min. 1000 Wat 3. Architektura UPSa off-line (standby) 4. Maks. czas przełączenia na baterię Max. 5 ms 5. Liczba i rodzaj gniazdek z utrzymaniem zasilania Min. 4 x SCHUKO 6. Liczba, typ gniazd wyj. z ochroną antyprzepięciową Min. 4 x SCHUKO 7. Typ gniazda wejściowego IEC320 C14 (10A) 8. Czas podtrzymania dla obciążenia 100% Min. 5 minut 9. Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% Min. 11 minut 10. Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 184-264 V 11. Zimny start Tak 12. Porty komunikacji USB 13. Port zabezpieczający linie danych RJ11 - linia modemowa/faxowa 14. Diody sygnalizacyjne LCD display 15. Typ obudowy - Tower 16. Wyposażenie standardowe - Kabel zasilający - Kabel USB 17. Dołączone oprogramowanie Tak do zarządzania zasilaczem awaryjnym 18. Gwarancja Min. 3 lata zgodnie z warunkami producenta 5. Skaner sieciowy A3 - 1 sztuka Typ skanera Sieciowy stołowy (płaski) skaner z podajnikiem arkuszowym. Źródło światła Technologia LED Optyczna rozdzielczość skanowania Min. 600 dpi Panel LCD TAK Funkcje obrazowania dokumentów Usuwanie kolorów RGB, automatyczne rozpoznawanie formatu w przypadku różnych dokumentów, automatyczna segmentacja obszaru, pomijanie pustych stron. Szybkość skanowania: A4 200/300 dpi cz./b., skala szarości i kolor Min. 40 stron na minutę / min. 80 obrazów na minutę w duplex Automatyczny podajnik dokumentów Typ Przesuwany, 1 kierunkowe skanowanie dwustronne, detekcja pobrania dwóch arkuszy. Format dokumentu A3 / B4 / A4 / B5 / A5 / B6 / A6 / Legal / Letter / Ledger / Executive Pojemność papieru Min. 200 arkuszy (80 g/m2) Złącze Min. USB 2.0 , Min. Wbudowana w urządzenie karta sieciowa: min. 10BASE-T/100Base-TX - RJ-45 Systemy operacyjne: Windows XP, Windows XP x64, Windows Vista, Windows Vista x64, Windows 7, Windows 7 x64 Gwarancja Minimum 3 lata serwis w miejscu instalacji. 6. Drukarka atramentowa wielkoformatowa A0 - 1 sztuka Typ drukarki 44 cale drukarka wielkoformatowa - atramentowa - kolor Paleta kolorów atramentu 6 kolorów atramentu - cyjan, magenta, żółty, czarny photo, czarny mat, szary Rozmiar maksymalny nośnika Rolka (111,8 cm x 91 m) Minimalny format nośnika 210 mm x 279 mm (format Letter A) Maksymalny rozmiar nośnika 1118 mm x 1676 mm Rozmiary nośników A4 (210 x 297 mm), A3 (297 x 420 mm), A2 (420 x 594 mm), A1 (594 x 841 mm), A0 (841 x 1189 mm), 210 x 279 mm, 1118 x 1676 mm Zakres grubości nośnika Do 0,8 mm Gramatura nośnika 60 g/m2 - 328 g/m2 Podajnik(i) nośników min. 1 x ładowanie ręczne - 1 rolki - rolka (111,8 cm x 91 m) Gramatura: 60 g/m2 - 328 g/m2 Prędkość drukowania min. Do 1.33 str./min. - black draft - A1 (594 x 841 mm) min. Do 1.33 str./min. - color draft - A1 (594 x 841 mm) Maksymalna rozdzielczość (wydruki czarno-białe) min. 2400 dpi x 1200 dpi Rozdzielczość maks (kolor) min. 2400 dpi x 1200 dpi Interfejs min. 1 x sieć - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45 min. 1 x Hi-Speed USB Zainstalowana pamięć RAM (maks.) min. 8 GB Dysk twardy min. 160 GB Typy nośników Papier zwykły, papier powlekany, papier fotograficzny półbłyszczący, papier fotograficzny o wysokim połysku, papier fotograficzny błyszczący, papier fotograficzny matowy, papier bezdrzewny bond, satynowy papier fotograficzny, papier do podświetlanych ekspozycji Praca w sieci Tak Zasilanie AC 120/230 V Wymagania systemowe Microsoft Windows XP SP2 lub wyższy, Microsoft Windows Vista (32/64 bits), Microsoft Windows 7 (32/64 bits) Dołączone oprogramowanie Tak Emisja dźwięku (w czasie pracy) Max. 35 dBA Gwarancja i serwis Minimum 3 lata z naprawą u Klienta w ciągu 3 dni roboczych Wyposażenie 3 x głowica drukująca 1 x pojemnik z atramentem ( cyjan ) 1 x pojemnik z atramentem ( magenta ) 1 x pojemnik z atramentem ( żółty ) 1 x pojemnik z atramentem ( photo black ) 1 x pojemnik z atramentem ( szary ) 1 x pojemnik z atramentem ( czarny mat ) Dodatkowe wyposażenie Dodatkowy komplet (3 głowice + 6 kolorów atramentów) Dodatkowe 5 rolek papieru Pakiet numer 2 - dostawa oprogramowania (przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem: 48000000-8): Lp. Rodzaj oprogramowania 1 Pojedyncza licencja komercyjna rozszerzenia 3D Analyst do ArcGIS 10.0 lub oprogramowanie równoważne 2 Pojedyncza licencja komercyjna rozszerzenia Spatial Analyst do ArcGIS 10.0 lub oprogramowanie równoważne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 29203000451110000001274260. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 05.06.2013 roku do godz.10:30. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dokonali co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie sprzętu komputerowego: - o łącznej wartości netto nie mniejszej niż 50.000,00 zł, oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu (załącznik nr 4 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających wartości usług w innej walucie niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Tabela kursów znajduje się na stronie www.nbp.pl.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia(załącznik nr 2 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Formularz oferty (wg wzoru - załącznik nr 1, 1a,1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Dokumentacja potwierdzającą wymagane parametry urządzeń w języku polskim (dokumentacja techniczna, foldery itp.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/drawno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Drawno ul. Kaliska 5 73-220 Drawno pok. 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Nadleśnictwo Drawno ul. Kaliska 5 73-220 Drawno pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Nadleśnictwa DRAWNO jest realizowana w ramach projektu pt.: Opracowanie transgranicznego systemu wspomagania procesów decyzyjnych dla zdalnej i modelowej oceny biomasy drzewnej w lasach obszaru wsparcia POMERANIA (ForseenPOMERANIA) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna krajów Meklemburgia - Pomorze Przednie Brandenburgia i Rzeczypospolitej Polskiej (Województwo Zachodniopomorskie) 2007 - 2013 INTERREG IV A.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.