eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55 - roboty budowlane IV etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Kraków: Modernizacja DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55 - roboty budowlane IV etap
Numer ogłoszenia: 207115 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Krakowska 55, 31-066 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4306317, faks 012 4306212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpskrakowska.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Systemu Pomocy Społecznej Gminy Miejskiej Kraków..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55 - roboty budowlane IV etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Modernizacja DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55 - roboty budowlane IV etap. Decyzją PINB nr 536/2013 zatwierdzono projekt budowlany i udzielono pozwolenia na wyknanie przebudowy istniejącego budynku, na cele statutowe Domu Pomocy Społecznej w Krakowie wraz z przebudową istniejących wewnętrznych instalacji, budową zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych, termoizolacją, budową wewnętrznej windy osobowej i towarowej, przebudową części otworów otworów okiennych, budową klapy dymowej oraz wyburzeniem nadbudówki dachowej, na dz. Nr 54/7 obr. 216 Śródmieście przy ul. Adama Chmielowskiego 6 w Krakowie, Działka wraz z istniejącym budynkiem leżą w strefie ochrony konserwatorskiej zespołu zabytkowego Miasta Krakowa uznanego za Pomnik historii. Budynek przy ul. A.Chmielowskiego 6 w Krakowie nie jest wpisany do rejestru zabytków. Lokalizacja inwestycji znajduje się w obszarze układu urbanistycznego dawnego miasta Kazimierza ze Stradomiem, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-12, decyzją z dnia 23 lutego 1934r. oraz w obszarze uznanym za pomnik historii Kraków - historyczny zespół miasta Zarządzeniem Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 8.09.1994r. Dla przedmiotowego budynku obowiązuje Pozwolenie nr 129/13 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku z dnia 14 lutego 2013r. w którym zwraca się uwagę w pkt. III na konieczność zachowania i wyeksponowania portalu drzwi wejściowych oraz elementów wystroju elewacji. Zadanie pn. Modernizacja DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55 - roboty budowlane IV etap polega na wykonaniu IV etapu inwestycji w budynku przy ul. Adama Chmielowskiego 6 w Krakowie, objejmującego kondygnację III piętra oraz części pomieszczeń piwnicznych. Zakres robót etapu IV: Wykonanie robót rozbiórkowych i wyburzeń wraz z przebiciami. Usunięcie istniejących warstw posadzkowych w fragmencie pomieszczeń piwnicznych. Wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z ułożeniem prawidłowych warstw m.in. izolacji poziomej. Roboty murowe związane z nowym podziałem pomieszczeń. Wymiana tynków wewnętrznych, sufity podwieszane. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Wykonanie warstw podłogowych z izolacjami wraz z posadzkami Roboty wykończeniowe Modernizacja instalacji sanitarnej i elektrycznej Wykonanie przyłącza wody Wentylacja Podstawowe informacje dotyczące robót rozbiórkowych, wyburzeń, robót murowych,warstw podłogowych Stropy międzykondygnacyjne: zakłada się pozostawienie istniejących stropów o konstrukcji gęstożebrowej, żelbetowej monolitycznej. Prace remontowe obejmują usunięcie warstw wierzchnich stropów do płyty żelbetowej. Od spodu należy zdjąć pozostawione drewniane szalunki oraz deski podbiciowe z tynkiem na matach trzcinowych. Przebicia w stropach: w związku z planowanym nowym układem wentylacji mechanicznej oraz kanalizacji wykonane zostaną nowe otwory w stropach. Zakłada się otwory wyłącznie w płytach między żebrami, bez naruszania belek. Możliwość przewiertów dopuszcza się tylko w przypadku pojedynczych otworów o średnicy do O 150 mm. Wyburzenia: Wyburzenia ścian o większej niż 10 -14 cm grubości muszą być poprzedzone odkrywkami stropów. Ściany nośne: stan techniczny oceniono jako dobry.W przypadku wykonywania nadproży należy ograniczyć użycie młotów wywołujących drgania. Uzupełnienia wykonać z cegły pełnej klasy 15 na zaprawie cemnetowo wapiennej M5. Ściany wewnętrzne projektowane na kondygnacjach naziemnych ( parter, piętra): działowe pomiędzy pomieszczeniami mieszkalnymi z bloczków z betonu komórkowego. Izolacyjność akustyczna właściwa projektowanej ściany : RA1R 37,0dB. RA2R 34,0dB. Reakcja na ogień Klasa A1. Odporność ogniowa projektowanej ściany - EI 120. Ściana tynkowana tynkiem gipsowym obustronnie na siatce. Komunikacja pionowa: w budynku zapewnia ją istniejąca , trzybiegowa , klatka schodowa , usytuowana w części centralnej budynku. Obok klatki schodowej zaprojektowano windę osobową. Winda osobowa obsługiwać będzie wszystkie kondygnacje budynku , łącznie z piwnicami. W pierwszym etapie wykonano szyb windy osobowej i towarowej. Stolarka okienna i drzwiowa stolarka drzwiowa wewnętrzna: Drzwi wykonać według projektu stolarki. Stolarka drzwiowa winna zostać dostosowana do już wbudowanej w I , II i III etapie. stolarka okienna okna i drzwi balkonowe: jednoramowe, drewaniane, zaszklone zestawami szklanymi , dwuszynowymi z wykorzystaniem szklenia typu szkło bezpieczne, termoizolacyjnymi , o współczynniku k = 1,0, o podwyższonej izolacyjności akustycznej. Kwatery okienne zewnętrzne wykonane na wzór kwater istniejących, z odtworzeniem charakterystycznego podziału, w kolorze białym obustronnie. Skrzydła okien, oraz nawietrzaki okienne, wykorzystywane do przewietrzania pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi, zaopatrzone w urządzenia pozwalające na łatwe ich otwieranie i regulowanie wielkości otwarcia z poziomu podłogi lub pomostu, także przez osoby niepełnosprawne. Stolarka okienna winna zostać dostosowana do już wbudowanej w I, II i III etapie. Roboty wykończeniowe podłogi i posadzki: w pomieszczeniach terapi zajęciowej i pobytu dziennego oraz w pomieszczeniu porządkowym i magazynowym- płytki o odpowiednich parametrach technicznych, z dostosowaniem kolorystyki i wzoru do wybranych w I, II i III-im etapie; ściany wewnętrzne tynki wewnętrzne - nowo wzniesione ściany i ścianki działowe na kondygnacji III piętra, tynkowane będą tynkami gipsowymi , nakładanymi agregatem. Brakujące tynki i ubytki tynku na ścianach istniejących uzupełnić należy tynkiem cementowo-wapiennym , zacieranym do wyrównania faktury z tynkiem istniejącym; malowanie ścian wewnętrznych - malowanie farbami emulsyjnymi, w kolorystyce pastelowej w uzgodnieniu z Zamawiającym; ściany w pomieszczeniu porządkowym i magazynowym tzw. filizowane do pełnej wysokości, z dostosowaniem kolorystyki i wzoru do wybranych w I, II i III-im etapie; sufity podwieszane: wykonanie sufitów podwieszonych z płyt gipsowo-kartonowych GKF podwieszonych pod stropami międzykondygnacyjnymi na systemowych wieszakach montażowych. Malowane farbami emulsyjnymi lub akrylowymi. elementy ślusarskie Projektuje się wykoanie barierek i pochytów w istniejących otworach okiennych o niskim poziomie parapetów, w celu zabezpieczenia przed wypadnięciem. obróbki blacharskie parapety wewnętrzne: typowe, komorowe wykonane z twardego PCV z zewnętrzną warstwą renolitową, niepalne, z dostosowaniem kolorystyki i wzoru do wybranej w I, II i III-im etapie; Instalacje wewnętrzne instalacje elektryczne a. Zasilanie budynku w energię elektryczną - ujęto w I etapie. b. Projektowane instalacje elektryczne realizowane w obszarze III piętra oraz części pomieszczeń piwnicznych z niezbędnymi instalacjami p.poż. tj: oświetlenia ogólnego i miejscowego, oświetlenia nocnego i awaryjnego; oświetlenia ewakuacyjnego (kierunkowego), gniazd wtykowych 230 V dla celów ogólnych, obniżonego napięcia 24V, telefoniczna, sygnalizacji pożaru SAP telewizji TV-sat Instalacje wykonywać zgodnie z PN-IEC60364. Zaprojektowano przewody YDYp w tynku. W stropie podwieszonym przewody YDY układane w korytkach. Dla ścian z suchych tynków stosować osprzęt specjalistyczny. Instalacja wodociągowa: zasilana z istniejącej instalacji sieci miejskiej. Przyłącze oraz wodomierz zlokalizowane w kondygnacji piwnic. instalacja ciepłej wody użytkowej: budynek zasilany jest poprzez istniejącą instalację ciepłej wody użytkowej z miejskiej sieci ciepłowniczej. Instalacja p.poż. prowadzona jest oddzielnym rurociągiem od instalacji wody zimnej przeznaczonej na cele socjalno-bytowe. W budynku na każdej kondygnacji przewidziano pion hydrantowy O25 oraz dodatkowo zawór strażacki O 52. Instalacja kanalizacji ogólnospławnej:budynek posiada istniejący przyłącz kanalizacji sanitarnej podłączanej do miejskiej sieci kanalizacyjnej ogólnospławnej. Instalacja kanalizacji opadowej:budynek posiada istniejący przyłącz. Instalacja podłączona do miejskiej sieci kanalizacyjnej ogólnospławnej. Instalacja c.o.: budynek zasilany jest poprzez istniejącą instalację centralnego ogrzewania z miejskiej sieci ciepłowniczej. Przyłącz budynku zlokalizowany od strony zachodniej na poziomie piwnic. Zaprojektowano instalację centralnego ogrzewania wodną, pompową, dwururową o parametrach zasilanie/powrót 80/60oC, z rozdziałem dolnym. Instalacja c.o. jest wyprowadzona z rozdzielaczy w węźle cieplnym ( po stronie niskich parametrów), jest obiegiem wymuszonym poprzez pompę i jest zabezpieczona naczyniem wzbiorczym oraz zaworem bezpieczeństwa. Ostateczny dobór wzorów i kolorów osprzętu elektrycznego, lamp, urządzeń sanitarnych w uzgodnieniu z Zamawiającym i z dostosowaniem kolorystyki oraz wzorów do wybranych w I, II i III-im etapie. Wentylacja kondygnacji III piętra oraz części pomieszczeń piwnicznych: Z uwagi na uwzględnienie wykonania częściowo instalacji wentylacji w I, II i III etapie inwestycji, należy w IV etapie wykonać kolejną część wentylacji poprzez wykonanie orurowania oraz zastosowanie wspomagania mechanicznego za pomocą wentylatorów wyciągowych na każdym wyjściu z pomieszczenia. Rozwiązanie to jest kontynuacją zrealizowanej instalcji wentylacji kondygnacji parteru, I piętra i II piętra. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ, którego elementami są: a. Wielobranżowym projekcie budowlano-wykonawczym Architektura Konstrukcja Instalacja wod.kan i c.w.u Instalaca wentylacji mechanicznej Instalacja c.o. Przyłącz wody Instalacja elektryczna b. Przedmiarach robót - branża: Budowlana Instalacja sanitarna: instalacja wodna, instalacja kanalizacji, c.o., wentylacja Przyłącz wody Instalacja elektryczna c. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - branża: Budowlana Sanitarna Elektryczna d. Decyzjach administracyjnych: Decyzja PNB nr 536/2013 Pozwolenie Konserwatora W budynku przy ul. A.Chmielowskiego 6 w Krakowie trwają roboty związane z realizacją I, II i III etapu inwestycji. Wykonano wyprowadzenie instalacji na III piętro c.o., c.w.u., wod.kan, wentylacji , wod.kan. celem wykonania robót w IV etapie inwestycji . Wykonawawca wykonana tymczasowe, oddzielne wejście do budynku celem realizacji robót IV etapu inwestycji. Za termin zakończenia IV etapu robót przyjmuje się dzień 30 grudnia 2014r., jako termin odbioru końcowego robót. Wykonawca będzie zobowiązany do udziału w komisjach powołanych przez Zamawiającego dotyczących uzyskania Decyzji w sprawie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 15.10.2014r. godzina 10:00. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu wpłacone przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: 97 1240 4722 1111 0000 4855 2446 w tytule przelewu należy wpisać: wadium do przetargu DPS/TG/pn/3/2014 -przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utrzymaniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie, która powinna zostać opisana : wadium do przetargu DPS/TG/pn/3/2014. 7. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z atr. 45 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku. Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełniania przedstawionych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu ( lub wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się wykonanie robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie obiektu o kubaturzę co najmniej 1200 m3, z których każda obejmowała branże budowlaną, sanitarną i elektryczną dla kubatury co najmniej 1200 m3 i o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda.Ocena spełniania przedstawionych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo tego warunku. Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz.42 ze zmianami) , a w szczególności: 1.3.1. dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy, z minimum 5-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy, 1.3.2. dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, CO i wentylacyjnych oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót, 1.3.3. dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenia na stanowisku kierownika robót. Kierownik budowy, kierownik robót sanitarnych, kierownik robót elektrycznych muszą przynależeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2010. nr 243 poz. 1623 z póź. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394).Ocena spełniania przedstawionych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca : 1.4.1.posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000,00 zł (siedemset tysięcy złotych ), 1.4.2.przedstawi opłaconą polisę , a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia na wartość co najmniej 700 000,00zł.Ocena spełniania przedstawionych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3.Dokumenty potwierdzające prawidłowo wniesione wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpskrakowska.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55, 31 - 066 Kraków...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55, 31 - 066 Kraków, sekretariat...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.