eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja systemu sygnalizacji alarmu pożaru SAP, wykrywania CO, automatyki wentylacji wyciągowej, wentylacji pożarowej, konserwacja wentylatorów dachowych wspomagających wentylację lokali mieszkalnych, monitorowanie sygnałów otrzymywanych z lokalnego systemu sygnalizacji pożaru w obiekcie, przekazywanie alarmu do Państwowej Straży Pożarnej, konserwacja urządzeń transmisji alarmów instalacji przeciwpożarowej, wzorcowanie detektorów i kontrola działania systemu detekcji tlenku węgla na terenie zespołu budynków przy ul. Meissnera 5, 7, 9, 11 i 13 w 2014 i 2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Warszawa: Konserwacja systemu sygnalizacji alarmu pożaru SAP, wykrywania CO, automatyki wentylacji wyciągowej, wentylacji pożarowej, konserwacja wentylatorów dachowych wspomagających wentylację lokali mieszkalnych, monitorowanie sygnałów otrzymywanych z lokalnego systemu sygnalizacji pożaru w obiekcie, przekazywanie alarmu do Państwowej Straży Pożarnej, konserwacja urządzeń transmisji alarmów instalacji przeciwpożarowej, wzorcowanie detektorów i kontrola działania systemu detekcji tlenku węgla na terenie zespołu budynków przy ul. Meissnera 5, 7, 9, 11 i 13 w 2014 i 2015 r.
Numer ogłoszenia: 207111 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy , ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja systemu sygnalizacji alarmu pożaru SAP, wykrywania CO, automatyki wentylacji wyciągowej, wentylacji pożarowej, konserwacja wentylatorów dachowych wspomagających wentylację lokali mieszkalnych, monitorowanie sygnałów otrzymywanych z lokalnego systemu sygnalizacji pożaru w obiekcie, przekazywanie alarmu do Państwowej Straży Pożarnej, konserwacja urządzeń transmisji alarmów instalacji przeciwpożarowej, wzorcowanie detektorów i kontrola działania systemu detekcji tlenku węgla na terenie zespołu budynków przy ul. Meissnera 5, 7, 9, 11 i 13 w 2014 i 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji systemu sygnalizacji alarmu pożaru SAP, wykrywania CO i automatyki wentylacji wyciągowej i wentylacji pożarowej wraz z konserwacją wentylatorów dachowych wspomagających wentylację lokali mieszkalnych oraz monitorowanie sygnałów otrzymywanych z lokalnego systemu sygnalizacji pożaru w obiekcie i przekazywanie alarmu do Państwowej Straży Pożarnej wraz z konserwacją urządzeń transmisji alarmów instalacji przeciwpożarowej oraz jednorazowa usługa polegająca na wzorcowaniu detektorów i kontrola działania systemu detekcji tlenku węgla na terenie zespołu budynków przy ul. Meissnera 5, 7, 9, 11 i 13 w 2014 i 2015 r.. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie czynności konserwacyjnych zgodnie z załączonym zakresem czynności konserwacyjnych systemu wykrywania CO oraz systemu SAP Załącznik nr 5. 1. Wykonawca zobowiązany jest do: a) świadczenia stałej gotowości do zabezpieczenia i usuwania uszkodzeń i awarii niezwłocznie od chwili ich zgłoszenia, b) zapewnienia pogotowia technicznego całodobowo w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy, c) prowadzenia stałego telefonicznego punktu umożliwiającego kontakt i wymianę informacji przez wszystkie dni tygodnia, d) zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i rozpoczęcia usuwania awarii w terminie 2-ch godzin od momentu zgłoszenia awarii, e) utrzymywania we właściwym stanie technicznym powierzonych urządzeń instalacji systemu wykrywania CO, systemu SAP i wentylatorów dachowych, f) powiadamiania Zamawiającego o zauważonych usterkach urządzeń, których usunięcie wykracza poza zakres określony w Załączniku nr 5. Wykonawca musi uzyskać uprzednio pisemną zgodę Zamawiającego na ich usunięcie, g) Wykonawca będzie ponosił pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe w skutek świadczenia usług konserwacyjnych w tym będące następstwem nienależytego wykonania lub niewykonanie obowiązków, h) monitorowanie i automatyczne przekazywanie sygnałów pożarowych do Państwowej Straży Pożarnej powinno odbywać się za pośrednictwem firmy posiadającej odpowiednią koncesję. 2.Zamawiający wymaga wbudowania nowych urządzeń i elementów wyposażenia oraz przekazanie Zamawiającemu gwarancji i atestów. 3.Wykaz prac związanych z usuwaniem awarii w pracy systemu wykrywania CO, systemu SAP i wentylatorów dachowych nie objętych miesięczną stawką ryczałtową, które w razie wystąpienia awarii będą wykonywane na postawie zlecenia wystawionego przez Inspektora Nadzoru: a) naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów systemu wykrywania CO, b) naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów systemu SAP, c) naprawa lub wymiana wentylatorów wyciągowych, d) naprawa lub wymiana wentylatorów oddymiających. 4.Wzorcowanie detektorów i kontrola działania systemu detekcji tlenku węgla (usługa jednorazowa). 1) Istniejący system detekcji tlenku węgla zbudowany jest w oparciu o elementy firmy GAZEX i składa się z: a) Centrala CMP-16 wraz z koncentratorem okablowania - szt. 3 b) Detektory DG-2.L - szt. 37 c) Zasilacz PS-5 - szt. 5 d) Akumulator AKU-17 - szt. 5 2) Sygnalizatory optyczno-akustyczne Zakres usługi: a)Demontaż detektorów DG-2.L - 37 szt. b)Wymiana sensora i wzorcowanie detektorów DG-2.L - 37 szt. c)Montaż detektorów po wzorcowaniu - 37 szt. d) Uruchomienie i kontrola systemu detekcji tlenku węgla: - detektory DG-2.L - 37 szt. - centrale CMP-16 wraz z koncentratorami okablowania - 3 szt. - sygnalizatory optyczno-akustyczne e) Kontrola funkcjonalna systemu według zaleceń instrukcji obsługi poszczególnych urządzeń. f) Czyszczenie i regulacja urządzeń przewidzianych w instrukcji obsługi. g) Usunięcie ewentualnych drobnych usterek nie wymagających specjalistycznego sprzętu lub szczególnych materiałów. h) Wystawienie protokołu kontroli. 5.Wykonawca będzie prowadził prace zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. 6.Materiały, urządzenia i elementy wyposażenia dostarczone przez Wykonawcę w celu wykonania przedmiotu umowy powinny: 1)odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), 2)spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. poz. 1623 z późn. zm., dalej: Prawo Budowlane). 3)być nowe oraz odpowiedniego rodzaju i jakości, 4)posiadać wymagane przepisami prawa certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty dopuszczenia do stosowania w Rzeczypospolitej Polskiej i gwarancje które Wykonawca przekaże Zamawiającemu, 5)być dobrane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 6)być przeznaczone i przydatne dla celów, do jakich zostały użyte przy wykonywaniu prac, 7)być wolne od obciążeń na rzecz osób trzecich w dacie ich wbudowania. 7. Zakres prac określają: Zakres czynności konserwacyjnych systemu wykrywania CO oraz systemu SAP stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; Zakres wzorcowanie detektorów i kontrola działania systemu detekcji tlenku węgla (usługa jednorazowa) - pkt 3.4. SIWZ. 8.Rozliczenie wykonanych prac: a) obsługa serwisowo-konserwacyjna bieżąca oraz usuwanie awarii określona w Załączniku nr 5, rozliczane będzie ryczałtowo za miesięcznym wynagrodzeniem. Koszt czynności konserwacyjnych występujących rzadziej niż 1 raz w miesiącu należy uwzględnić w miesięcznej stawce za konserwację proporcjonalnie do częstotliwości występowania, b) prace dodatkowe, które Zamawiający uzna za konieczne do wykonania, nie objęte zakresem określonym w załączniku nr 5 i miesięczną stawką ryczałtową, a związane z usuwaniem awarii w pracy systemu wykrywania CO, systemu SAP i wentylatorów dachowych, będą wykonywane na podstawie oddzielnego zlecenia wystawionego przez Inspektora Nadzoru i rozliczane kosztorysem powykonawczym, c) wszelkie inne dodatkowe prace nie objęte zakresem określonym w załączniku nr 5 i miesięczną stawką ryczałtową a dotyczące konserwowanych urządzeń, na wykonanie których Wykonawca uzyska zgodę Zamawiającego w formie odrębnego zlecenia będą rozliczane kosztorysem powykonawczym, d) rozliczenie za dodatkowe prace opisane powyżej nastąpi w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR) oraz stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Materiały rozliczane będą według średnich cen krajowych zawierających koszty zakupu opublikowanych w wydawnictwach SEKOCENBUD dla województwa mazowieckiego aktualnych dla okresu wykonywania naprawy. Materiały niestandardowe nie ujęte w wydawnictwach SEKOCENBUD będą rozliczane na podstawie faktury zakupu. Ich ceny muszą zostać zweryfikowane przez inspektora nadzoru i zatwierdzone przez Kierownika Administracji, e) rozliczenie za wzorcowanie detektorów i kontrolę działania systemu detekcji tlenku węgla nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym tej usługi..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa 50.41.31.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń do wykrywania gazu 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 700,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę (świadczenie okresowe lub ciągłe) polegającą na konserwacji systemu sygnalizacji alarmu pożaru SAP o wartości brutto minimum 20 000,00 zł., realizowaną w sposób ciągły w ramach jednej umowy, potwierdzoną dowodem, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Za spełnienie warunku wykonania/wykonywania usługi konserwacji systemu sygnalizacji alarmu pożaru SAP w sposób ciągły, Zamawiający uzna świadczenie wymienionej usługi w okresie min. 6 miesięcy i max. 12 miesięcy o wartości minimum 20 000,00 zł brutto (w przypadku realizacji umowy wieloletniej minimalna kwota musi przypadać na okres nie dłuższy niż 1 rok).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1 usługa (świadczenie okresowe lub ciągłe) polegająca na konserwacji systemu sygnalizacji alarmu pożaru SAP o wartości brutto minimum 20 000,00 zł.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia/ nie spełnia. 3. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia nie później niż na dzień składania ofert. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów lub inny dokument potwierdzający oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów powinno być złożone w formie pisemnej (nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem). Treść zobowiązania podmiotu trzeciego lub innego dokumentu potwierdzającego oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów powinna określać: a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c)charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 5 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Cena roboczogodziny brutto (stawka roboczogodziny z narzutami) - 15
  • 3 - Cena ryczałtowa brutto za wzorcowanie detektorów i kontrolę działania systemu detekcji tlenku węgla - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w § 7 i §11 wzoru umowy tj. w przypadku zaistnienia warunku: 1.Zmiany osób nadzorujących umowę i wykonywanie prac objętych umową. Do pisemnego powiadomienia muszą być dołączone kopie odpowiednich uprawnień. Brak wymaganych uprawnień przy powiadomieniu powoduje, że zmiana jest nieskuteczna. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, wydłużenie czasu jej wykonania w przypadku: a)wystąpienia opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień z jednostkami zewnętrznymi np. z dostawcą mediów albo organami administracji publicznej, co do których wydania właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. uzgodnienia powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, b)niemożności wykonywania prac z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, c)niemożności wykonywania prac, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania prac lub nakazują wstrzymanie prac z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d)niemożność wykonywania prac z powodu konieczności wcześniejszego wykonania, z przyczyn technologicznych lub ze względu na zasady sztuki budowlanej, innych prac, nieprzewidzianych niniejsza umową. e)Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania jej przedmiotu lub wydłużenie czasu jej wykonania w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.Siła wyższa to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych, a w szczególności: a)wojna, działania wojenne, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, rozruchy, akty wandalizmu, b)klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, gradobicie; c)bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców. 4.Zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w drodze porozumienia w każdym czasie, w przypadku: a)zmiany nazwy, NIP i Regonu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, b)zmiany zakresu prac Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy 04-022 Warszawa ul. Walewska 4, pok. 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 11:00, miejsce: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy 04-022 Warszawa ul. Walewska 4, pok. 1 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.