Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Mikołów: Przeprowadzenie indywidualnych porad prawnych
Numer ogłoszenia: 20696 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie indywidualnych porad prawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego indywidualnych porad prawnych w godzinach popołudniowych, w ramach działalności Punktu Konsultacyjnego przy Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie zlokalizowanego w siedzibie CIS, w ramach Programu prawno- psychologicznego projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie. Usługa realizowana będzie w Punkcie Konsultacyjnym zlokalizowanym w siedzibie CIS od dnia zawarcia umowy do 30.06.2015r. Indywidualne poradnictwo prawne obejmować powinno: a) Prawo pomocy społecznej- poradnictwo z zakresu przysługujących uprawnień do świadczeń b) Prawo cywilne- poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, poradnictwo z zakresu postępowania nieprocesowego, poradnictwo z zakresu postępowań nakazowych i upominawczych. c) Prawo rodzinne- poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo i sporządzanie pozwów, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej. d) Prawo ubezpieczeń- poradnictwo z zakresu spraw emerytalno- rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS-u. e) Poradnictwo z zakresu prawa pracy. f) Poradnictwo - wraz ze sporządzaniem pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej. g) Prawo lokalowe i ochrona praw lokatorów- sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu, poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp. Zakres i tematyka doradztwa związana będzie również z bieżącymi potrzebami uczestników/ czek projektu. Usługa świadczona będzie na rzecz osób wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest współpracować z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego, a także informować go o frekwencji i ilości przeprowadzonych godzin poradnictwa. 2. Świadczenie usług Porad przez telefon zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego w ramach działalności Punktu Konsultacyjnego przy Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie zlokalizowanego w siedzibie CIS, w wymiarze 4h miesięcznie w godzinach popołudniowych. Usługa realizowana będzie w Punkcie Konsultacyjnym zlokalizowanym w siedzibie CIS od dnia podpisania umowy do 30.06.2015r. 3. Przeprowadzenie prelekcji w dniu 31.01.2013r. w ramach Konferencji dla Pracodawców nt. Z jakich rozwiązań może skorzystać pracodawca zatrudniając uczestnika Centrum Integracji Społecznej. Obowiązki Wykonawcy: 1. zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp. 2. prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działania 3. współpraca z koordynatorem projektu pn. PARTNERSTWO na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych w Gminie Mikołów realizowanego w ramach Programu Ministra Pracy i Polityki Społecznej i z innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie, 4. prowadzenie spotkań na podstawie harmonogramu wskazanego przez Zamawiającego, 5. przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) Dzienne listy obecności uczestników/uczestniczek zajęć; b) Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; c) Oświadczenia uczestników/uczestniczek potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych; 7. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) niezgłoszeniu się uczestników/uczestniczek na zajęcia; b) przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych bądź nieaktywnych zawodowo; c) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację umowy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć, następujących dokumentów: a) oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników/uczestniczek zajęć; b) oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych; c) innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia usługi. 9. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom: a) materiały dydaktyczne- testy, teczki zawodoznawcze, pozostałe materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć. 10. Wykonawca jest zobowiązany do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się ceny ofertowy oraz z warunkami wykonania zamówienia. 11. Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie. 13. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich zajęć na terenie Gminy Mikołów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.59.00.00 - Usługi seminaryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda wykazania, iż Wykonawca dysponuje min. 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Integracji Społecznej
43-190 Mikołów
ul. Kolejowa 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej 43-190 Mikołów ul. Kolejowa 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Świadczenie usługi oświetleniowej w zakresie infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Gminy Mikołów .
- Dzierżawa analizatorów oraz zestawu do mikrometody wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Mikołowie - dostawa i montaż (BUDŻET OBYWATELSKI)
- MODERNIZACJA PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 4 W MIKOŁOWIE
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowania i przeprowadzenie kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników, absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP w wieku 18 - 25 lat w 2024 r. - I etap.
- CAZS.261.1.2024 - ,,Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach''
- KURS GASTRONOMICZNY
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.