eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla inwestycji objętej projektem pn. Rewitalizacja fragmentu kampusu Politechniki Łódzkiej - renowacja, przebudowa i rozbudowa zespołu obiektów pofabrycznych dla celów dydaktyki Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Łódź: Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla inwestycji objętej projektem pn. Rewitalizacja fragmentu kampusu Politechniki Łódzkiej - renowacja, przebudowa i rozbudowa zespołu obiektów pofabrycznych dla celów dydaktyki Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013.
Numer ogłoszenia: 20670 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej , ul. Wólczańska 215, 90-924 Łódź, woj. łódzkie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla inwestycji objętej projektem pn. Rewitalizacja fragmentu kampusu Politechniki Łódzkiej - renowacja, przebudowa i rozbudowa zespołu obiektów pofabrycznych dla celów dydaktyki Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zmówienia obejmuje dostawę wyposażenia dydaktycznego w podziale na sześć zadań, z których każde stanowi osobną część przedmiotu zamówienia. Zadanie I: Sprzęt multimedialny. Zadanie II: Mikroskopy i ich oprzyrządowanie. Zadanie III: Urządzenia i elementy optyczne I. Zadanie IV: Urządzenia i elementy optyczne II. Zadanie V: Akcesoria mechaniczne. Zadanie VI: Wyposażenie pomocnicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ przeznaczony będzie do użytku wewnętrznego dla celów dydaktycznych, w związku z tym Zamawiający dopuszcza dostawę wyposażenia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniającego minimalne parametry określone jako wymagane przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Jeśli do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia wymagane są materiały eksploatacyjne, dostarczony sprzęt musi być w takie materiały wyposażony w celu sprawdzenia jego prawidłowego (zgodnego z przeznaczeniem) działania jak i wszystkich zakładanych funkcjonalności. Zamawiający wymaga, żeby oferowane materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, oryginalne, nieregenerowane i zalecane przez producenta sprzętu i dostarczone wraz z urządzeniami. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad, sprawny technicznie, bez wcześniejszej eksploatacji, nie był przedmiotem ekspozycji i wystaw, gotowy do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji) i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Wchodzące w skład Zadań zestawy muszą składać się z elementów zapewniających zestawienie, uruchomienie i prawidłowe działanie całego zestawu. Wyposażenie dydaktyczne w ramach wszystkich Zadań winno być dostarczone do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, tj. znajdujących się w budynkach Politechniki Łódzkiej, Instytut Fizyki Politechniki Łódzkiej, ul. Wólczańska 219, budynek B14, 90-924, Łódź, Polska. Wartość zamówienia poniżej 207 000 EURO..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 38.65.10.00-3, 30.23.10.00-7, 38.65.16.00-9, 30.19.54.00-6, 38.65.34.00-1, 38.65.21.20-7, 30.19.35.00-3, 38.51.00.00-3, 38.63.40.00-8, 38.24.00.00-3, 38.41.00.00-2, 38.42.40.00-3, 38.60.00.00-1, 38.63.61.00-3, 14.52.00.00-2, 31.71.11.20-0, 44.42.17.00-4, 34.91.00.00-9, 34.91.20.00-3, 39.15.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż obowiązujące przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia warunek ten będzie spełniony przez każdego z Wykonawców, który złoży oświadczenie, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający nie opisuje dodatkowego sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, zamawiający nie opisuje dodatkowego sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający nie opisuje dodatkowego sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawcę żadnych wymogów dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający nie opisuje dodatkowego sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Ilustrowane foldery lub/i prospekt lub/i karty katalogowe lub/i opisy techniczne (w języku polskim lub angielskim) lub inne dokumenty jednoznacznie potwierdzające spełnianie minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony, kolumna w tabeli pn. nazwa typ producent, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Przedłużony okres gwarancji (POG) - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiany danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub gdy wystąpiła konieczność zmiany Zarządzającego lub personelu Wykonawcy, wymienionego w umowie 2. obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 3. obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmniejszeniem zakresu świadczenia umownego Wykonawcy, 4. zmiany postanowień umowy, w tym wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, 5. wydłużenia na pisemny wniosek Wykonawcy terminów realizacji przedmiotu umowy, jeżeli w okresie ich realizacji wystąpi działanie siły wyższej, przy czym przedłużenie odpowiadało będzie liczbie dni, w których wystąpiła siła wyższa; decyzję w zakresie rozpatrzenia wniosku Wykonawcy podejmuje Zamawiający, 6. konieczności wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych (leżących po stronie Zamawiającego) nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 7. konieczności zmiany terminu i przedmiotu zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 8. zmiany przedmiotu umowy w przypadku stwierdzenia braku możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Produkt zamienny może być oferowany pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi stawiane w SWIZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka Dziekanat Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej, ul. Wólczańska 215 budynek B11, I piętro, pokój nr 7, 90-924 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Łódzka Dziekanat Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej, ul. Wólczańska 215 budynek B11, I piętro, pokój nr 7, 90-924 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rewitalizacja fragmentu kampusu Politechniki Łódzkiej - renowacja, przebudowa i rozbudowa zespołu obiektów pofabrycznych dla celów dydaktyki Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: Sprzęt multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat cyfrowy do rejestracji szybkich procesów szt. 3 Nettop do akwizycji danych z oprogramowaniem szt. 21 Aparat cyfrowy ze statywem i zestawem akcesoriów optycznych szt. 1 Zestaw filtrów szarych szt. 1 Kamera CCD szt. 12 Wyświetlacz - ekran ciekłokrystaliczny szt. 1 Monitor graficzny LCD 27cali szt. 7 Wizualizery do audytoriów - typ 1 szt. 2 Wizualizery do audytoriów- typ 2 szt. 2 Kamery cyfrowe z interfejsem WiFi szt. 4 Tablica biała ruchoma szt. 16 Ekran przenośny na trójnogu [240x240cm] szt. 3 Projektor multimedialny przenośny szt. 4 Stojak plakatowy - typ 1 szt. 10 Stojak plakatowy - typ 2 szt. 10 Stojak plakatowy - typ 3 szt. 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 38.65.10.00-3, 30.23.13.10-3, 30.23.10.00-7, 38.65.16.00-9, 30.19.64.00-6, 38.65.34.00-1, 38.65.21.20-7, 30.19.35.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Przedłużony okres gwarancji (POG) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: Mikroskopy i ich oprzyrządowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop z wyświetlaczem LCD szt. 2 Okular elektroniczny z interfejsem USB (3Mpx) szt. 5 Oświetlacz pierścieniowy szt. 2 Mikroskop polaryzacyjny z wyposażeniem szt. 1 Zestaw do kontrastu fazowego szt. 1 Mikrotom szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3, 38.51.96.10-5, 38.51.91.00-7, 38.63.40.00-8, 38.42.40.00-3, 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Przedłużony okres gwarancji (POG) - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III: Urządzenia i elementy optyczne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ławy i płyty optyczne szt. 12 Zestawy siatek dyfrakcyjnych - typ 1 szt. 3 Zestawy siatek dyfrakcyjnych - typ 2 szt. 3 Stoliki i uchwyty optyczne szt. 12 Zestawy elementów optycznych (ćwierćfalówki, polaryzatory, filtry) szt. 6 Zestawy elementów optoelektronicznych (fotodiody, fototranzystory, LED ) szt. 5 Detektor CCD z monochromatorem szt. 3 Detektor IR szt. 1 Detektor krzemowy szt. 6 Filtr polaryzacyjny szt. 8 Spektrofotometr szt. 1 Skalowane uchwyty obrotowe do elementów optycznych szt. 3 Zestawy elementów optycznych -polaryzatory, ćwierćfalówki, filtry szt. 3 Ława optyczna szt. 1 Uchwyty optyczne szt. 8 Stolik krzyżowy szt. 1 Termostat szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.40.00-3, 38.41.00.00-2, 38.60.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Przedłużony okres gwarancji (POG) - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV: Urządzenia i elementy optyczne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spektrometr szt. 6 Miernik mocy szt. 12 Zestawy oświetlaczy szt. 12 Zestawy źródeł światła szt. 6 Oświetlacz laserowy szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.63.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Przedłużony okres gwarancji (POG) - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V: Akcesoria mechaniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cyfrowy czujnik przesunięcia z interfejsem USB/RS232 szt. 1 Czujniki elektroniczne X,Y szt. 2 Przesuwy elektroniczne X,Y szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Przedłużony okres gwarancji (POG) - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI: Wyposażenie pomocnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa laserowa z zasilaczem, kontrolerem temperatury szt. 1 Zestawy obróbki światłowodów szt. 2 Zestawy światłowodów szt. 12 Zasilacze i autotransformatory szt. 12 Komórka Kerra szt. 2 Fotodioda ze wzmacniaczem szt. 4 Próbki krystaliczne szt. 17 Termostatowana komora pomiarowa do pomiarów pojemności elektrycznej próbek szt. 1 Próbki polikrystaliczne szt. 13 Przetworniki ultradźwiękowe szt. 2 Minispektrometr szt. 1 Waga laboratoryjna - typ 1 szt. 3 Waga laboratoryjna - typ 2 szt. 1 Urządzenie wysiłkowe - ergonometr szt. 1 Kaseta na materiały radioaktywne szt. 1 Wózek warsztatowy szt. 1 Wózek magazynowy szt. 1 Krzesło warsztatowe specjalne szt. 2 Stół wagowy szt. 2 Stoły optyczne bez amortyzacji 3,75x1,5 [m] szt. 2 Mata antystatyczna szt. 1 Stanowisko lutownicze szt. 1 Wiertarka stołowa warsztatowa szt. 3 Odkurzacz warsztatowy szt. 3 Mini tokarka z wyposażeniem szt. 1 Piła do cięcia szkła szt. 1 Szlifierko-polerka do szkła szt. 1 Suszarka próżniowa 50l szt. 1 Stoły demonstracyjne na kołach szt. 3 Laboratoryjna dmuchawa powietrza (ssanie i tłoczenie) szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.40.00-3, 38.41.00.00-2, 14.52.00.00-2, 31.71.12.00-0, 44.42.17.00-4, 34.91.00.00-9, 34.91.20.00-3, 39.11.30.00-7, 39.15.00.00-8, 43.80.00.00-1, 42.66.11.00-7, 42.60.00.00-2, 42.99.91.00-6, 42.62.10.00-5, 43.81.20.00-8, 43.41.40.00-8, 27.16.20.00-0, 39.10.00.00-3, 42.12.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Przedłużony okres gwarancji (POG) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.