eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Budowa chodnika przy ul. Jagiellończyka w Grojcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Oświęcim: Budowa chodnika przy ul. Jagiellończyka w Grojcu
Numer ogłoszenia: 206705 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181629 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy ul. Jagiellończyka w Grojcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z przedmiarem robót zakres zadania nie obejmuje wykonania remontu nawierzchni asfaltowej w km 0+500 - 0+700, pomimo iż prace te umieszczone są w projekcie budowlano - wykonawczym. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1864K ul. Jagiellończyka w Grojcu na odcinku 700 mb w km 0+000 - 0+700 w ramach zadania pn.: Budowa chodnika przy ul. Jagiellończyka w Grojcu. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych o numerach: 28/3, 28/2, 2013/1, 2136, 2014, 2145/4, 1118/1, 1122/1, 2016, 801/1, 801/3, 798/5, 2047, 44/6, 44/1, 44/2, 44/4, 63/6, 63/5, 63/4, 64/1, 64/2, 2045, 65, 70/1, 71/3, 2044, 2182, 71/1 obręb Grojec [0005], jedn. ew. Oświęcim [121306_5]. Projektowane przedsięwzięcie zakłada budowę lewostronnego chodnika od km 0+000,00 do km 0+700,00 o stałej szerokości 1,5 m wykonanego z kostki betonowej brukowej wraz z zarurowaniem przydrożnego rowu. Wyjątek stanowi przewężenie zaprojektowane z uwagi na istniejący przepust, gdzie szerokość chodnika ograniczono do 1,25 m na długości 5,0 m. Krawężnik oddzielający chodnik od jezdni z odsłonięciem równym 12 cm zlokalizowany został w odległości 3,0 m od osi drogi. Od strony zewnętrznej projektowany chodnik obramowany został betonowymi obrzeżami 8x30 cm, o odsłonięciu 0 cm, za którymi projektuje się prefabrykowane elementy betonowe typu mulda. Lokalizacja istniejących zjazdów indywidualnych nie uległa zmianie. Zjazdy wykonane z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm wyposażone zostały w skos wjazdowy i wyjazdowy 1:1 oraz obniżony krawężnik o odsłonięciu równym 4 cm. Ponadto na zwężeniu chodnika zaprojektowano balustrady chroniące ruch pieszy U-11a o wysokości 1,1 m. Dodatkowo w obrębie istniejących przepustów projektuje się przestawienie istniejących barier stalowych U-14a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ; b) Projekt docelowej organizacji ruchu - załącznik nr 8 do SIWZ; c) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik, nr 9 do SIWZ; d) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 10 do SIWZ. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załączniki nr 9 do SIWZ. Zamawiający dokonał zgłoszenia robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty zgodnie z prawem budowlanym, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, polskimi normami, sztuką budowlaną oraz przepisami bhp i innymi odnośnymi. Przekazanie placu budowy nastąpi do 14 dni od daty podpisania umowy Jeżeli przedmiar robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.24.35.10 - Budowa nasypów 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowo - Eksportowe WIKOS Jerzy Strzelec, Olszyny, ul. Zatorska 62, 32-551 Babice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 903783,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 758911,22

  • Oferta z najniższą ceną: 758911,22 / Oferta z najwyższą ceną: 911156,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.