eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rozbudowa monitoringu wizyjnego Poznania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Poznań: Rozbudowa monitoringu wizyjnego Poznania
Numer ogłoszenia: 206575 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa monitoringu wizyjnego Poznania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa monitoringu wizyjnego Poznania w uzgodnionych rejonach: a)według projektu budowlano-wykonawczego nr arch.: -P-08-TG/2014-T.1 budowy przyłączy teletechnicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla punktów kamerowych: Nr 1 - Skrzyżowanie ulic Bukowskiej i Zbąszyńskiej załącznik nr 3 do wzoru umowy -P-08-TG/2014-T.2 budowy przyłączy teletechnicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla punktów kamerowych: Nr 2 - Rynek Łazarski/ul. Małeckiego Nr 3 - Rynek Łazarski/ul. Dmowskiego załącznik nr 4 do wzoru umowy -P-08-TG/2014-T.3 budowy przyłączy teletechnicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla punktów kamerowych: Nr 4 - ul. Hetmańska/ul. Dmowskiego Nr 5 - ul. Hetmańska/ul. Kolejowa załącznik nr 5 do wzoru umowy -P-08-TG/2014-T.4 budowy przyłączy teletechnicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla punktów kamerowych: Nr 6 - ul. Hetmańska/ul. 28 czerwca Nr 7 - ul. Hetmańska/ul. Rolna załącznik nr 6 do wzoru umowy -P-08-TG/2014-T.5 budowy przyłączy teletechnicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla punktów kamerowych: Nr 8 - Rondo Starołęka załącznik nr 7 do wzoru umowy b)według projektu wykonawczego nr arch.: -P-08-TG/2014-C rozbudowy monitoringu wizyjnego Poznania, montażu i uruchomienia urządzeń CCTV w rejonie ul. Bukowskiej, Rynku Łazarskiego, ul. Hetmańskiej, Rondo Starołęka załącznik nr 8 do wzoru umowy c) według koncepcji rozbudowy systemu nr arch.: -P-08-TG/2014 rozbudowy monitoringu wizyjnego Poznania, montażu i uruchomienia urządzeń CCTV w rejonie ul. Bukowskiej, Rynku Łazarskiego, ul. Hetmańskiej, Rondo Starołęka załącznik nr 2 do wzoru umowy d) według Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót nr arch.: -P-08-TG/2014-STWiOR rozbudowy monitoringu wizyjnego Poznania, montażu i uruchomienia urządzeń CCTV w rejonie ul. Bukowskiej, Rynku Łazarskiego, ul. Hetmańskiej, Rondo Starołęka załącznik nr 9 do wzoru umowy Przedmiar robót stanowi załącznik nr 10 do wzoru umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace opisane w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do wzoru umowy i dokumentacji projektowej oraz udzielenie gwarancji, na wykonany przedmiot zamówienia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub materiałów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych innych producentów pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów wskazanych w dokumentacji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych należy podać ich nazwę w kosztorysie ofertowym (brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował materiały opisane w załącznikach do SIWZ). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. Miejsce wykonania zamówienia: miasto Poznań. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. W przypadku powierzenia realizacji całości albo części zamówienia podwykonawcom Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wymiarze nieprzekraczającym wartości 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 72.51.42.00 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 154,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże udokumentowane doświadczenie wykonania, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum dwóch prac, o minimalnej wartości 400 000,00 zł brutto (czterysta tysięcy złotych brutto) - każda z prac, z czego: -co najmniej jedna praca musi obejmować zakres dostawy, budowy, montażu, uruchomienia i wdrożenia cyfrowego systemu monitoringu wizyjnego w oparciu o oprogramowanie zarządzające i system archiwizacji taki sam jak oferowany przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby referencyjny system który Wykonawca wybudował, uruchomił i wdrożył był cyfrowym systemem monitoringu wizyjnego o wielkości min. 10 kamer, min. 20 TB przestrzeni archiwizacyjnej na macierzach obsługujących protokół iSCSI lub rozbudował (tzn. zamontował, uruchomił, skonfigurował i zintegrował) taki system o min. 10 kamer i min. 1 stanowisko operatorskie min. 20 TB przestrzeni archiwizacyjnej na macierzach obsługujących protokół iSCSI. -co najmniej jedna praca musi obejmować jeden z zakresów: -dostawy, montażu, uruchomienia i wdrożenia cyfrowych systemów monitoringu wizyjnego dowolnego producenta o dowolnej wielkości, -dostawy, montażu, uruchomienia i wdrożenia systemów teleinformatycznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a)minimum jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku kategorii E do 1 kV, b)minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, c)minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. Nr 78 poz. 511 z 1998 r.), d)minimum dwoma osobami posiadającymi certyfikaty producenta oferowanego oprogramowania zarządzającego systemem monitoringu potwierdzające przeszkolenie w zakresie oferowanego oprogramowania zarządzającego oraz wykonaniem przez minimum jedną z tych osób minimum jednej pracy polegającej na konfiguracji i wdrożeniu lub rozbudowie systemu monitoringu wizyjnego w oparciu o oferowane oprogramowanie zarządzające. Zamawiający dopuszcza posiadanie przez jedną osobę kilku uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 500 000,00 zł. Wartości podane w dokumentach złożonych wraz z ofertą w walutach innych niż wskazana przez Zamawiającego (PLN) zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w obowiązkowym publikatorze.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    3.W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty: 1.tabelę (wykaz) oferowanego sprzętu, urządzeń i licencji zawierającą wykaz oferowanych produktów, nazwę producenta, oznaczenie nadane przez producenta - typ, nazwa i liczbę poszczególnych oferowanych produktów. Wzór tabeli stanowi załącznik nr 11 do wzoru umowy. 2.karty katalogowe wszystkich oferowanych urządzeń i sprzętu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; -Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. -Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót obejmujący wszystkie pozycje przedmiaru. -W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowód, że oferowane przez niego rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz zabezpieczyć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://poznan.marketplanet.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: zgodnie z § 13 ust. 1, 2 i 3 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 145.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Poznania Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 152.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.