eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie usługi korekt merytorycznych i graficznych materiałów informacyjno-promocyjnych (przewodników i map) wraz z tłumaczeniami na język niemiecki, przygotowaniem do druku i drukiem na potrzeby działań promocyjnych polskiego odcinka Międzynarodowej Drogi Wodnej E70,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Gdańsk: Wykonanie usługi korekt merytorycznych i graficznych materiałów informacyjno-promocyjnych (przewodników i map) wraz z tłumaczeniami na język niemiecki, przygotowaniem do druku i drukiem na potrzeby działań promocyjnych polskiego odcinka Międzynarodowej Drogi Wodnej E70,
Numer ogłoszenia: 206383 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi korekt merytorycznych i graficznych materiałów informacyjno-promocyjnych (przewodników i map) wraz z tłumaczeniami na język niemiecki, przygotowaniem do druku i drukiem na potrzeby działań promocyjnych polskiego odcinka Międzynarodowej Drogi Wodnej E70,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi korekt merytorycznych i graficznych materiałów informacyjno-promocyjnych (przewodników i map) wraz z tłumaczeniami na język niemiecki, przygotowaniem do druku i drukiem na potrzeby działań promocyjnych polskiego odcinka Międzynarodowej Drogi Wodnej E70. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania: Zadanie nr 1 (Korekta językowa i merytoryczna przewodnika): 1) korekta istniejącego przewodnika dla wodniaków wersji polskiej i niemieckiej - 114 stron (będącego w posiadaniu Zamawiającego i dodanie dodatkowo 4 stron, przy czym Zamawiający przewiduje, że zmianom będzie podlegać około 15 % zawartości przewodnika): a) zmiany merytoryczne w treści przewodnika (aktualizacja) oraz dodanie nowych treści; - likwidacja oznaczeń i opisów nieistniejących już barier nawigacyjnych, m. in. linii energetycznych, wraków, lin promów rzecznych, itp.; - zmiana treści opisów przewodnika dot. nawigacji żeglugowej, obiektów żeglarskich i atrakcji turystycznych; - dodanie nowych obiektów zrealizowanych w ramach bieżących inwestycji (aktualizacja); - dodanie lub zmiana zdjęć przedstawiających nowe zrealizowane obiekty żeglarskie i potencjał turystyczny polskiego odcinka Międzynarodowej Drogi Wodnej E 70; b) modyfikacja graficzna istniejących map (uwzględniająca zmiany z pkt. a); 2) tłumaczenie na język niemiecki przewodnika uwzględniające wszystkie dokonane zmiany - Zamawiający przyjmuje średnio 2210 znaków ze spacjami na stronę; 3) skład całości przewodnika. Zadanie nr 2 (Korekta językowa i merytoryczna mapy): 1) korekta istniejącej mapy dla wodniaków w wersji polskiej i niemieckiej będącej w posiadaniu Zamawiającego, przy czym Zamawiający przewiduje, że zmianom będzie podlegać około 15 % zawartości mapy: a) likwidacja oznaczeń i opisów nieistniejących już barier nawigacyjnych, m. in. linii energetycznych, wraków, lin promów rzecznych, itp.; b) dodanie nowych obiektów zrealizowanych w ramach bieżących inwestycji (aktualizacja); c) - dodanie lub zmiana zdjęć przedstawiających nowe zrealizowane obiekty żeglarskie i potencjał turystyczny polskiego odcinka Międzynarodowej Drogi Wodnej E 70 d) zmiana treści opisów mapy dot. nawigacji żeglugowej, obiektów żeglarskich i atrakcji turystycznych 2) tłumaczenie na język niemiecki mapy uwzględniające wszystkie dokonane zmiany; 3) skład mapy. Zadanie nr 3 Przygotowanie do druku i druk w wersji niemieckiej przewodników turystyki wodnej Międzynarodowej Drogi Wodnej E70: 1) Realizacja tego zadania będzie polegała na: a. wykonaniu korekty składu komputerowego; b. wykonaniu korekty stylistycznej i technicznej po przygotowaniu składu komputerowego, a przed wydrukiem; c. przesłaniu materiałów w formacie PDF do akceptacji Zamawiającego, przy założeniu, że akceptacja trwa 2 dni robocze od daty jej otrzymania; d. wykonaniu naświetleń; e. wydruku; f. dostawie wydrukowanych przewodników do siedziby Zamawiającego. 2) Parametry przewodnika: a) Format: 210x280mm b) Okładka: - papier kreda mat. 300 g - druk dwustronny - ilość kolorów CMYK 4+4 (full kolor) - uszlachetnienie okładki: folia matowa jednostronnie (1+0), lakier UV punktowo c) Środek przewodnika: - papier kreda matowa o podwyższonej bieli, min. 130 g - druk dwustronny - Kolory CMYK 4/4 (full kolor) - ilość stron: 114 d) całość szyta i klejona e) wykończenie: lakier dyspersyjny na całości 3) Nakład przewodnika: a) 400 szt. Zadanie nr 4 Przygotowanie do druku i druk w wersji niemieckiej map pseudoprzestrzennych Międzynarodowej Drogi Wodnej E70: 1) Realizacja tego zadania będzie polegała na: a) wykonaniu korekty składu komputerowego; b) wykonaniu korekty stylistycznej i technicznej po przygotowaniu składu komputerowego, a przed wydrukiem c) przesłaniu materiałów w formacie PDF do akceptacji Zamawiającego, przy założeniu, że akceptacja trwa 2 dni robocze od daty jej otrzymania d) wykonaniu naświetleń e) wydruku f) dostawie wydrukowanych map do siedziby Zamawiającego. 2) Parametry mapy: a) Format: Mapa B1, 680x980mm b) druk dwustronny c) ilość kolorów CMYK 4+4 (full kolor) d) surowiec G-Print 100g (powlekany) e) wykończenie: bigowana (składana w pionie na 3 części, w poziomie na 8 części) 3) Łamanie: a) do falcerki wkładany bokiem 680mm i łamany bok 980mm tj. na 7 łamów ( 8 części ) w harmonijkę, a następnie bok 680mm w C, tak by powstał format złożony ok. 122,5x224mm 4) Nakład mapy: a) 2000 szt. w wersji polskiej; 2. Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu materiałów (przewodnik, mapa), w związku z czym udostępnia Wykonawcy w/w materiały (w wersji polskiej i niemieckiej) w formie elektronicznej. Materiały są dostępne pod linkami: a) Przewodnik w wersji polskiej: http://mdwe70.pl/web/aplikacja/image/plik_p/20.pdf b) Przewodnik w wersji niemieckiej: http://mdwe70.pl/web/aplikacja/image/plik_p/22.pdf c) Mapa w wersji polskiej: http://mdwe70.pl/web/aplikacja/image/plik_p/17.pdf d) Mapa w wersji niemieckiej: http://mdwe70.pl/web/aplikacja/image/plik_p/19.pdf 3. Skład materiałów może zostać wykonany w dowolnym narzędziu DTP. Zamawiający powinien otrzymać materiały w formatach PDF, DOC, INDD i CDR. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów 79.82.20.00 - Usługi składu 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w §6 ust.1 lit. a SIWZ, tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie : - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu przewodnika i/lub mapy związanych z turystyką, przy czym wartość usługi wyniosła co najmniej 8 000 zł brutto (przez wykonanie jednej usługi rozumie się wykonanie przewodnika i/lub mapy na podstawie jednej umowy). lub - co najmniej dwie usługi polegające na sporządzeniu korekty merytorycznej przewodnika i/lub mapy związanych z turystyką, przy czym wartość usługi wyniosła co najmniej 8 000 zł brutto (przez wykonanie jednej usługi rozumie się wykonanie przewodnika i/lub mapy na podstawie jednej umowy) Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 lit b SIWZ (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)- w niniejszym ogłoszeniu pkt III.4.1) oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. § 6 ust. 1 lit. a SIWZ tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w §6 ust.1 lit. a SIWZ, tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w §6 ust.1 lit. a SIWZ, tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w §6 ust.1 lit. a SIWZ, tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 3. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w §6 ust. 2b SIWZ ( w niniejszym ogłoszeniu w pkt III.4.2 tiret drugi) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt 3 ppkt 2 stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków i terminów płatności, 2. Zmiany, o których mowa w pkt 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach tj.: 1) w zakresie pkt 1 ppkt 1), 2) w przypadku wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia, 2) w zakresie pkt 1 ppkt. 2) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, lub regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych, za wyjątkiem zmiany stawki VAT. 3) w zakresie pkt 1, ppkt 1) w przypadku, gdy umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie podpisana po dniu 24 października 2014roku

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21/27, pok. nr 133G.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, pok nr 4; Oferty zostaną otwarte w dniu 8.10.2014 r. o godz. 10:30 w siedzibie UMWP pok 133G.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.