eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Organizacja biesiady PN. EUROPA NA WIDELCU w dniach 6 - 7 czerwca 2014 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Wrocław: Organizacja biesiady PN. EUROPA NA WIDELCU w dniach 6 - 7 czerwca 2014 roku
Numer ogłoszenia: 206356 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157272 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja biesiady PN. EUROPA NA WIDELCU w dniach 6 - 7 czerwca 2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja biesiady Europy na Widelcu w dniach 6-7 czerwca 2014 r. na wrocławskim Rynku. Rozpoczęcie imprezy o godz. 16.00 w dniu 6.06.2014 a zakończenie o 22.00 oraz w dniu 7.06.2014 od godz. 12.00 do 22.00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższy opis wymagań: 1)Zaplanowanie i zorganizowanie I dnia biesiady tj. 6 czerwca Szaleństwa Szparagowo-Truskawkowe z udziałem Roberta Makłowicza, Piotra Bikonta oraz Piotra Kucharskiego. 2)Zaplanowanie i przeprowadzenie II dnia biesiady tj. 7 czerwca Biesiady europejskiej z udziałem szefów kuchni a także Roberta Makłowicza, Piotra Bikonta oraz Big Bandu jazzowego Zbigniewa Czwojdy. 3) Udostępnienie miejsca gastronomicznego dla 12 kucharzy, w celu przygotowania 36.000 porcji potraw wg menu Zamawiającego wraz z dostarczeniem określonej ilości produktów niezbędnych do jego realizacji. 4) Zapewnienie udziału 12 najlepszych szefów kuchni z wrocławskich restauracji wg listy dostarczonej przez Zamawiającego 5) Budowa 16 stoisk kuchni europejskich : Austria, Czechy, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Ukraina, Wielka Brytania, Włochy, Słowenia, Szwecja a także kuchnia Wrocławia wraz z ich dekoracją charakterystyczną dla danego kraju oraz zapleczem technicznym takim jak np.: 16 stołów, każdy o długości 6 m, 16 namiotów (3mx6m w kolorze pomarańczowym lub białym), 2 chłodnie itp. dla potrzeb ekspedycji potraw wraz z ich demontażem. 6) Zapewnienie prowadzącego imprezę: Pawła Gołębskiego 7) Dostarczenie, montaż i demontaż profesjonalnej aparatury nagłośnieniowej. Usługa ma polegać na zapewnieniu adekwatnej ilości głośników szeroko pasmowych, celem pokrycia dźwiękiem wyznaczonych miejsc tj.: strefy bezpośrednio przed sceną i w linii do 100 metrów od krawędzi sceny, strefy odsłuchowej na scenie dla prowadzących i występujących artystów, stery okalających stół biesiadny oraz strefy jarmarku. Zamawiający wymaga zapewnienia systemu nagłośnieniowego typu: NEXO, MAYER lub L Acustic, sterowany niezależnie ze stanowiska FOH mikserem audio cyfrowym minimum 104-o kanałowym głośniki w technologii LINEARAY wyrównane liniowo w częstotliwościach od 500Hz do 16 kHz. Aparatura z systemem bezprzewodowych mikrofonów w ilości dwunastu sztuk (na komplet składa się hand held, bodypack, odbiornik). System z kompletem mikrofonów do nagłośnienia orkiestry w ilości czterdzieści pięć sztuk wysokiej klasy oraz okablowania całości aparatury i jej realizacji. 9) Dostarczenie, montaż i demontaż profesjonalnej aparatury oświetleniowej. Usługa ma polegać na dostarczeniu co najmniej 16 ruchomych punktów świetlnych, co najmniej 15 statycznych źródeł światła, stołu mikserskiego, okablowania całości aparatury oraz realizacji całości Imprezy 10) Dostarczenie, montaż i demontaż zadaszonej sceny nie mniejszej niż 14mx12m 11) Dostarczenie, montaż i demontaż ekranu diodowego o wymiarach nie mniejszych niż 6m x 4 m i rozdzielczości 12mmm podwieszanego do konstrukcji 12) Zapewnienie obsługi elektrycznej całości imprezy 13) Dostarczenie dwóch niezależnych kontenerów-kas (co najmniej 5 stanowisk na kasę) wraz z obsługą (20 osób). Talony zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 14) Zapewnienie ochrony całości imprezy w ilości 30 osób, profesjonalnych ochroniarzy na czas trwania całej Imprezy 15) Dostarczenie, montaże i demontaż płotów zaporowych. Usługa ma polegać na zapewnieniu 350m płotków zaporowych o wysokości 1,2 m, oraz 50 m o wysokości 2.0 m tak, aby wygrodzić następujące obszary: scenę, strefę backstage, punkty poboru prądu, zaplecze techniczne sceny, zaplecze stołu biesiadnego, strefę dla dzieci oraz strefę garderoby dla Artystów 16) Zapewnienie profesjonalnej realizacji kamerowej na co najmniej 5 kamery wraz z rozwiązaniem użycia kamery oddalonej od ekranu diodowego powyżej 120m 17) Zaprojektowanie i wykonanie elementów scenografii. W skład elementów scenografii wchodzą: m.in. baner czołowy sceny, 12 sztuk banerów na bokach sceny o wymiarach 12m x 70 cm, 20 banerów o wym 630 cm X 70 cm z wizerunkiem flag 20 krajów europejskich, które znajdują się w menu a także inne elementy, które staną się elementami dekoracji i wystroju stołu biesiadnego. Projekt graficzny loga na wszystkie elementy scenografii zostanie dostarczony przez Zamawiającego 18) Zorganizowanie kącika gier i zabaw dla dzieci. W skład elementów kącika dla dzieci wchodzi: 2 animatorów opiekunów dzieci, którzy będą prowadzić gry i zabawy m.in. malowanie twarzy, pokazy baniek mydlanych, pokazy i zabawy ze szczudlarzami lub inne 19) Zorganizowanie i zagospodarowanie miejsca na prezentacje turystyczne dla następujących krajów: Cypr, Słowacja, Chorwacja, Hiszpania, Czechy (wydzielić przestrzeń o wielkości 3 m na kraj) 20) Zapewnienie przyłączy elektrycznych ww. miejsc 21) Zapewnienie adekwatnej ilości naczyń jednorazowych na potrzeby wyserwowania 36.000 porcji potraw wraz ze sztućcami i serwetkami 22) Zapewnienie 50 stolików koktaliowych, które będą rozstawiona na Rynku 23) Zapewnienie sanitariatów w ilości 30 sztuk w tym: 25 toalet przenośnych typu standard, 2 toalety przenośne typu VIP oraz 5 przenośnych umywalek 24) Zapewnienie sprzątania Rynku w trakcie i po zakończeniu Imprezy 25) Zapewnienie 30 sztuk kubłów o pojemności 120l wraz z workami na odpady 26) Zapewnienie profesjonalnej obsługi medycznej w tym: ambulans wraz z ratownikami medycznymi 27)Zorganizowanie uroczystego przemarszu szefów kuchni z ul. W. Stwosza (okolice fontanny) do miejsca startu całej biesiady czyli scena na Rynku. Przemarsz powinien odbywać się w otoczeniu bębniarzy, szczudlarzy itp. Ma być wydarzeniem dla uczestników imprezy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider konsorcjum FM PRO Sp. z o.o., ul. Błękitna 3, 55-040 Bielany Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Nelson Józef Nawrot, ul. Kościuszki 34, 55-012 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 495000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 604560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 604560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 604560,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.