eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łącko › Sprzedaż - dostawa oleju opałowego lekkiego doSzkoły Podstawowej w Zabrzeży, Szkoły Podstawowej w Maszkowicach, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Potoku, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kadczy, Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Zagorzynie, Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Jazowsku, Zespołu Szkolno -Gimnazjalnego w Łącku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-12

Łącko: Sprzedaż - dostawa oleju opałowego lekkiego do: Szkoły Podstawowej w Zabrzeży, Szkoły Podstawowej w Maszkowicach, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Potoku, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kadczy, Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Zagorzynie, Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Jazowsku, Zespołu Szkolno -Gimnazjalnego w Łącku
Numer ogłoszenia: 206222 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Placówek Oświatowych , Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 018 4445944, faks 018 4445944.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż - dostawa oleju opałowego lekkiego do: Szkoły Podstawowej w Zabrzeży, Szkoły Podstawowej w Maszkowicach, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Potoku, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kadczy, Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Zagorzynie, Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Jazowsku, Zespołu Szkolno -Gimnazjalnego w Łącku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż - dostawa do: a) Szkoły Podstawowej w : Zabrzeży, Maszkowicach; b) Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Kadczy, Czarnym Potoku; c) Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Zagorzynie, Jazowsku i Łącku, oleju opałowego lekkiego w ilościach określonych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji o następujących parametrach i wartościach: 1) gęstość w temperaturze 15°C - nie większa niż 0,860 Mg/m3 2) wartość opałowa - nie mniejsza niż 42,6MJ/k 3) temperatura zapłonu - nie mniejsza niż 56°C 4) lepkość kinematyczna w temperaturze 20°C - nie większa niż 6,00mm2/s 5) skład frakcyjny: - do temp. 250°C - nie więcej niż 65%(v/v);- do temp. 350°C - nie mniej niż 85%(v/v) 6)Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20°C 7) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3%(m/m) 8) zawartość siarki - nie większa niż 0,10% (m/m) 9) zawartość wody - nie większa niż 200 mg/kg 10) zawartość zanieczyszczeń stałych - nie większa niż 24 mg/kg 11) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%(m/m). 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę do kotłowni poszczególnych szkół po dokonaniu zamówienia faxem, telefonicznie lub pisemnie przez dyrektorów poszczególnych szkół lub osoby przez nich upoważnione własnym transportem wyposażonym w urządzenia pomiarowe, na własny koszt i ryzyko. 3. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie na każde zamówienie Zamawiającego w Ilości przez niego wskazanej. 4. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości potwierdzające osiągnięcie parametrów technicznych określonych w pkt. 2.1. Nie załączenie świadectwa jakości do dokumentu wydania oleju opałowego może stanowić podstawę do odmowy odbioru oleju przez Zamawiającego oraz nie zostanie uregulowana należność. 5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie zgodnie z telefonicznym lub pisemnym zamówieniem. 6. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki do poszczególnych szkół określono w załączniku nr 1 do SIWZ tj. wzorze oferty. Ilość wskazanego oleju opałowego jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości zamówienia w okresie objętym umową. Miejsce wykonania zamówienia:, Zabrzeż, Maszkowice, Kadcza, Czarny Potok, Zagorzyn, Jazowsko, Łacko - gmina Łącko.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dla przedmiotu zamówienia analogicznego do określonego w pkt. II. 1.4 i zakresu do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w momencie, gdy udokumentuje, że posiada aktualną koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energię zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 584 ze zmianami), na obrót olejem opałowym bez ograniczeń;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zrealizował minimum 1 zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości co najmniej 50 000 litrów ( poprzez zamówienie należy rozumieć jedną umowę);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w momencie, gdy udokumentuje, że dysponuje specjalistycznym pojazdem przystosowanym do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz wyposażonym w urządzenia pomiarowe;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy wykazać dostawy spełniające warunki określone w rozdz. III.3.2. Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych dostaw, okreslające czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ; 2. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2b, oprócz zobowiązania , o którym mowa w art. 26 ust. 2b, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia i dokumenty określone w cz. III.4.2 w odniesieniu do tych podmiotów; 3. W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył dokumenty na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1.; 4. Pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy); 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminie określonym w pkt. 4.3.1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w szczególności w przypadku : a) wydłużenie terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności b) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy c) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; d) zmian korzystnych dla Zamawiającego; e) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Placówek Oświatowych w Łącku, 33-390 Łącko 445, pok. nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 09:50, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Placówek Oświatowych w Łącku, 33-390 Łącko 445, pok. nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.