eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Gdynia: Świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania
Numer ogłoszenia: 206129 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej , ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę pośrednictwa w sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania, według poniższej specyfikacji: Gdynia, Pustki Cisowskie - w odległości nie większej niż 200 metrów od przystanku ZKM Bławatna na ul. Chabrowej - 1 terminal, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: siedem godzin w przedziale czasowym od 8:00 do 18:00, Gdynia Plac Górnośląski - w odległości nie większej niż 100 metrów od przystanku ZKM Plac Górnośląski na ul. Wielkopolskiej - 1 terminal, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: siedem godzin w przedziale czasowym od 8:00 do 18:00, Gdynia Dąbrowa - w odległości nie większej niż 400 metrów od przystanku ZKM Dąbrowa Centrum na ul. Wiczlińskiej - 1 terminal, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: siedem godzin w przedziale czasowym od 8:00 do 18:00, Gdynia Chwarzno - w odległości nie większej niż 400 metrów od przystanku ZKM Chwarzno Apollina na ul. Chwarznieńskiej - 1 terminal, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: siedem godzin w przedziale czasowym od 8:00 do 18:00, Gdynia Obłuże - w odległości nie większej niż 100 metrów od przystanku ZKM Kuśnierska w kierunku centrum Gdyni - 1 terminal, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: siedem godzin w przedziale czasowym od 8:00 do 20:00 Klient, podczas obsługi, musi się znajdować w zamykanym pomieszczeniu (punkcie sprzedaży). 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w czystym pomieszczeniu znajdującym się w kondygnacji parterowej (zwanym także dalej: punktem sprzedaży lub punktem); b) Wymagane godziny otwarcia (kolumna: 4, tabeli wskazanej w pkt. 1) oznaczają, że punkt musi być czynny przynajmniej w tych godzinach, lub dłużej; c) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji punktów sprzedaży wskazanych w ofercie Wykonawcy po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia wymagań lokalizacyjnych określonych przez Zamawiającego w kolumnie 3 tabeli wskazanej w pkt.1. 3. Informacje dotyczące taryf i godzin otwarcia punktów sprzedaży: a) Zamawiający zobowiązany będzie do dostarczania Wykonawcy, nieodpłatnie, aktualnych informacji dotyczących taryf opłat za usługi komunikacji miejskiej oraz przepisów porządkowych w formie wyklejek przeznaczonych do wywieszenia w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży (łącznie do 7 (słownie: siedmiu) wyklejek w formacie A-4). Wykonawca zobowiązany będzie do ich wywieszania w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży w terminie 1 (słownie: jednego) dnia od daty ich dostarczenia przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wykonania tego obowiązku - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy stwierdzony, przez Zamawiającego, przypadek braku wykonania tego obowiązku; b) Wykonawca zobowiązany będzie do wywieszenia, we własnym zakresie i na własny koszt, aktualnych informacji dotyczących sprzedaży biletów zawierających: dni i godziny otwarcia punktu sprzedaży. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego (w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych przed datą wprowadzenia zmian) powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach w tym zakresie-w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wykonania tego obowiązku - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy stwierdzony, przez Zamawiającego, przypadek braku wykonania tego obowiązku. 4. Informacje dotyczące TSB (Terminal Sprzedaży Biletów): a) Zamawiający zobowiązany będzie do przekazania Wykonawcy protokolarnie w nieodpłatne użyczenie TSB (Terminal Sprzedaży Biletów); b) TSB (zwany w dalszej treści SIWZ także: zestawem TSB, zestawem) składać się będzie z następujących elementów: - terminala o wymiarach zewnętrznych w milimetrach: głębokość x wysokość x szerokość 250 x 200 x 270, - drukarki niefiskalnej o wymiarach zewnętrznych: głębokość x wysokość x szerokość 230 x 155 x 180, - urządzenia służącego do zapisywania danych na ekranie o przybliżonych wymiarach długość x szerokość x wysokość w milimetrach 150 x 120 x 28. TSB powinien być ustawiony na stabilnym podłożu np. blacie biurka, stole, w sposób umożliwiający wygodny dostęp sprzedawcy do TSB. Zamawiający zobowiązuje się do zainstalowania i ustawienia TSB w miejscach wskazanych przez Wykonawcę, zgodnie z umową, w terminie nie dłuższym niż 14 (słownie: czternaście) dni roboczych od daty podpisania umowy. c) Zamawiający podaje informacyjnie koszt materiałów eksploatacyjnych (obciążający Wykonawcę) dotyczących wyłącznie rolek do drukarek działających w trybie niefiskalnym - ok. 0,95 PLN netto za rolkę (parametry rolki: papier termiczny, średnica wewnętrzna 12 mm, średnica zewnętrzna ok. 50 mm, szerokość rolki 56 +/-0,5 mm, gramatura 60 g / m2 +/-4 %, użytkowa długość papieru ok.. 30 metrów, do drukarki innova Profit). Zużycie rolek zależne jest od intensywności sprzedaży (średnio około sześciu rolek tygodniowo); d) Naprawy TSB Wykonawca będzie dokonywał na własny koszt wyłącznie w przypadku, gdy uszkodzenie/awaria będzie wynikała z winy użytkownika. W przypadku uszkodzenia/awarii któregokolwiek z elementów TSB, Zamawiający na czas naprawy uszkodzenia/awarii zapewni urządzenie zastępcze. W sytuacji, gdy przerwa w sprzedaży biletów spowodowana będzie brakiem dostarczenia przez Zamawiającego zestawu zastępczego - za czas nieprowadzenia sprzedaży nie zostaną naliczone Wykonawcy kary umowne. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego poinformowania (telefonicznie lub faksem) Zamawiającego o uszkodzeniu/awarii TSB; e) W terminie do 7 (słownie: siedmiu) od daty podpisania umowy, przed przekazaniem TSB Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do: - ubezpieczenia zestawu TSB na kwotę nie niższą od 10 000 PLN (słownie: dziesięciu tysięcy złotych) za każdy zestaw TSB i ustanowienia cesji polisy ubezpieczeniowej na rzecz Zamawiającego, lub - do wniesienia kaucji w kwocie 10 000 PLN (słownie: dziesięciu tysięcy złotych) za każdy zestaw TSB na rachunek bankowy wskazany przez Zmawiającego. Uwaga: Ubezpieczenie i ustanowienie cesji musi być ważne przez cały okres, na który zostanie zawarta umowa. f) Ubezpieczenie TSB musi obejmować przypadek kradzieży lub zniszczenia całości TSB lub poszczególnych jego elementów. Ubezpieczenie musi gwarantować wypłatę kwoty ubezpieczenia również w przypadku kradzieży lub zniszczenia poszczególnych elementów TSB, ponieważ brak któregokolwiek z elementów TSB uniemożliwia prowadzenie sprzedaży biletów elektronicznych; g) W przypadku wpłaty kaucji w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za każdy zestaw, jej zwrot nastąpi w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty zakończenia umowy z Zamawiającym - na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Kaucja nie będzie podlegać zwrotowi w przypadku, gdy przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego zestaw (TSB) lub element TSB zostanie Wykonawcy skradziony lub zniszczony; h) Wraz z terminem protokolarnego przekazania TSB Wykonawcy- Wykonawca ponosić będzie za nie pełną odpowiedzialność materialną; utrata i uszkodzenie TSB obciążą materialnie Wykonawcę; i) Wszelkie koszty dodatkowe (np. czas i koszty dojazdu pracowników Wykonawcy) związane ze szkoleniem obciążą Wykonawcę; j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany terminali TSB wraz z drukarką i urządzeniem służącym do zapisywania danych na karcie elektronicznej na nowsze o niegorszych parametrach techniczno - użytkowych od zestawu dotychczasowego. Wymiary nowych zestawów TSB nie będą przekraczały wymiarów wskazanych w lit.b), a zasada ich działania nie będzie odbiegać w sposób istotny dla ich obsługi od zasady działania dotychczasowych zestawów TSB. 5. Informacje dotyczące obsługi TSB (Terminal Sprzedaży Biletów): a) Sprzedaż biletów elektronicznych musi odbywać się w sposób wykluczający dostęp do TSB i ingerencję osób postronnych w funkcjonowanie TSB; b) TSB musi być zabezpieczony przed kradzieżą zarówno w czasie jego pracy, jak i w czasie przechowywania; c) Dostęp do TSB mogą mieć wyłącznie upoważnieni pracownicy Wykonawcy, którzy zostaną wcześniej przeszkoleni przez Zamawiającego w zakresie obsługi TSB oraz taryfy; d) Do obsługi TSB muszą być przeznaczone: co najmniej 2 (słownie: dwie) osoby wskazane przez Wykonawcę; e) Wykonawca zobowiązany będzie do oddelegowania wyznaczonych osób na szkolenie z zakresu obsługi TSB i prowadzenia sprzedaży biletów elektronicznych. Szkolenie będzie trwać 2 dni x 2 godziny dziennie (łącznie 4 (słownie: cztery) godziny). Szkolenie musi się odbyć w terminie nie dłuższym niż 7 (słownie: siedmiu) dni od daty podpisania umowy; f) Wyznaczone przez Wykonawcę i przeszkolone przez pracowników Zamawiającego osoby otrzymają elektroniczne karty dostępu do TSB. W celu otrzymania karty dostępu do TSB wyznaczone przez Wykonawcę osoby będą zobowiązane do udostępnienia swoich danych personalnych (imię i nazwisko oraz PESEL) i wyrażenia zgody (w formie pisemnej) na wprowadzenie ich do elektronicznej bazy danych Zamawiającego. Osoby te podpiszą oświadczenie o następującej treści: W związku z art. 23 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.8.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni w celu wydania elektronicznej karty dostępu do TSB. W przypadku, gdy Wykonawca zechce dokonać zmiany i dopuścić nową osobę do sprzedaży biletów elektronicznych, będzie zobowiązany do zwrotu karty pracownika opuszczającego stanowisko przy TSB; g) Powyższe szkolenia ( lit. f) nie dotyczą osób wskazanych przez Wykonawcę, które już posiadają co najmniej półroczną praktykę w zakresie sprzedaży biletów elektronicznych lub gdy Wykonawca oświadczy, ze przeszkolenia dokona we własnym zakresie. 6. Informacje dotyczące dystrybucji biletów papierowych: a) Bilety metropolitalne papierowe dystrybuowane przez Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej Wykonawca będzie pobierał z kasy w siedzibie Zamawiającego na podstawie dokumentów magazynowych. Rozliczanie biletów metropolitalnych papierowych będzie ujmowane w sprawozdaniu ze sprzedaży biletów elektronicznych metropolitalnych na koniec każdego miesiąca. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu sprzedaży biletów metropolitalnych papierowych będzie liczone łącznie z wynagrodzeniem z tytułu sprzedaży biletów okresowych; b) W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi już dystrybucję biletów metropolitalnych papierowych na rzecz innego podmiotu niż Zamawiający - zaopatrywanie się w te bilety u Zamawiającego nie będzie wymagane. 7. Karta (elektroniczna) na okaziciela to karta bez naniesionych danych personalnych osoby, która się nią posługuje. Za wydanie karty na okaziciela pobierana będzie kaucja w wysokości 10 PLN (słownie: dziesięć złotych). W przypadku, gdy klient zdecyduje się zwrócić kartę, otrzyma zwrot kaucji. Wykonawca będzie pobierał karty na okaziciela na podstawie dokumentów magazynowych z magazynu Zamawiającego. Rozliczanie ilości wydanych pasażerom kart na okaziciela będzie następowało w oparciu o raport systemowy z programu WINADO dla wszystkich terminali Wykonawcy łącznie, dostarczany Wykonawcy drogą elektroniczną (email) po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego. Kwota pobranych kaucji za wydanie kart na okaziciela będzie wpłacana przez Wykonawcę na wskazany rachunek bankowy. Kwoty pochodzące z wpłat kaucji nie zostaną wliczone do wynagrodzenia Wykonawcy; 8. Wielkość zamówienia: Wielkość zamówienia: 4 320 000 PLN (słownie: cztery miliony trzysta dwadzieścia tysięcy złotych) - średni przychód netto ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w skali 24 (słownie: dwudziestu czterech) miesięcy poprzedzających wszczęcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga: Zamawiający nie gwarantuje wskazanej wysokości sprzedaży, gdyż zależy ona tylko i wyłącznie od popytu na bilety w punkcie sprzedaży oraz sposobu sprzedaży biletów przez Wykonawcę. Zamawiający podaje w/w dane - informacyjnie (szacunkowo), jedynie dla potrzeb obliczenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia publicznego. 9. Wielkość zamówienia wskazana w pkt. 8 została określona szacunkowo i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości wskazanej w pkt.8 - w zależności od wielkości sprzedaży biletów. 10. Szacunkowa wartość bez VAT: 111 111 PLN.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości: 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dowód wpłacenia / wniesienia wadium w wysokości, terminie i formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 2 % (słownie: dwa procent) ceny

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usługi/usług w zakresie sprzedaży biletów o łącznej wartości marży brutto od sprzedanych biletów minimum: 40 000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia Wśród głównych usług, potwierdzonych dowodami, powinny zostać wskazane usługi potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty niezbędne do oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dokumenty te powinny jednoznacznie określać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zmieni albo zrezygnuje z podwykonawcy, który jednocześnie jest podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości usług należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną należy załączyć jeden wspólny wykaz usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ Formularz oferty, b/ oświadczenie o wykorzystaniu zasobów innych podmiotów, c/ jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż w terminie wskazanym w III.4.3.1)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach: a) wprowadzania nowych rodzajów biletów i zmiany taryfy opłat za usługi komunikacyjne, b) zmiany przepisów prawnych dotyczących obowiązku prowadzenia ewidencji sprzedaży biletów przy zastosowaniu kas rejestrujących, c) zmiany stawki podatku VAT, d) zmiany warunków związanych z polityką transportową i taryfową prowadzoną przez MZKZG oraz gminy objęte siecią komunikacyjną Zamawiającego, e) zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę), f) zwiększenia przez Wykonawcę zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy/podwykonawcom w stosunku do treści złożonej oferty oraz powierzenia (w przypadku, gdy Wykonawca, w złożonej ofercie, nie przewidywał powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom) realizacji przedmiotu umowy podwykonawcy/podwykonawcom. Zmiany wskazane w lit. a), b), c), d), e) mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. Ww. zmiany wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności Zmiana wskazana w lit. f) wymaga formy zachowania pisemnej pod rygorem nieważności oraz przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę w formie pisemnej pod rygorem nieważności danych dotyczących nazwy (firmy) i siedziby podwykonawcy/podwykonawców oraz zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy/podwykonawcom do realizacji- w nieprzekraczalnym terminie do siedmiu dni przed terminem rozpoczęcia świadczenia usług przez podwykonawcę/podwykonawców

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8, dokument nieodpłatny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami 3/ numer postępowania: ZKM/ZP/N/17/14, 4/ Zarząd Komunikacji Miejskiej - jednostka budżetowa Gminy Gdynia, 5/ Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2014/S 186-328537 z dnia 27 września 2014 roku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.