eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Przebudowa i remont pomieszczeń usługowych parteru i piwnic w budynku frontowym wpisanym do ewidencji zabytków położonym przy Pl. Kościuszki 4 w Aleksandrowie Łódzkim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-01

Aleksandrów Łódzki: Przebudowa i remont pomieszczeń usługowych parteru i piwnic w budynku frontowym wpisanym do ewidencji zabytków położonym przy Pl. Kościuszki 4 w Aleksandrowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 206088 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki , Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, fax. 042 7121780.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont pomieszczeń usługowych parteru i piwnic w budynku frontowym wpisanym do ewidencji zabytków położonym przy Pl. Kościuszki 4 w Aleksandrowie Łódzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń usługowych parteru i piwnic w budynku frontowym wpisanym do ewidencji zabytków położonym przy Placu T. Kościuszki 4 w Aleksandrowie Łódzkim, powiat zgierski dz. nr ew. gr. 79/2 obręb A-3, A-1. Zakres zamówienia obejmuje: -usunięcie: tynków wewnętrznych, sufitów, ścianek drewnianych, murowanych i GK, drzwi, okien, posadzek ceramicznych, drewnianych i betonowych, dachu, instalacji wraz z armaturą, wykonaniu przebić w ścianach murowanych, stropie i dachu -oczyszczenie elewacji frontowej, -ogólnobudowlane: postawienie nowych ścianek działowych z bloczków gazobetonowych, ścian zewnętrznych warstwowych, docieplenia ścian budynku, wykonaniu i montażu drzwi i okien wraz z parapetami, przemurowaniu i udrożnieniu kominów, zamurowaniu otworów, -wykonanie pokrycia dachu wraz z obróbkami i orynnowaniem z blachy aluminiowej lub tytanowa-cynkowej, -wykonanie tynków renowacyjnych, renowacji elewacji frontowej z gzymsami, -wykonanie izolacji p. wilgociowych pionowych zewnętrznych i wewnętrznych, -wykonanie poziomej izolacji ścian metodą iniekcji ciśnieniowej, -ułożenie płytek granitowych, terakoty i glazury na ścianach po wcześniejszym przygotowaniu podłoży; malowanie ścian i sufitów po wcześniejszym przygotowaniu podłoży, -zabezpieczenie elewacji frontowej powłoki antygrafiti, -wykonanie nowych instalacji: elektrycznych, telefonicznych, informatycznych, domofonowej, odgromowej wraz z montażem osprzętu, oraz wykonanie pomiarów elektrycznych; -wykonanie nowych instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnych w tym wykonanie podłączeń hydraulicznych i sanitarnych oraz montaż armatury sanitarnej (zlewozmywaki, umywalki, muszle ustępowe, brodzik z kabiną, baterie); centralnego ogrzewania z montażem nowych grzejników i pieca na gaz ziemny; -wykonanie instalacji gazu wraz z montażem urządzeń (licznik, kocioł co, kuchenka) -wykonanie utwardzeń terenu, -wykonanie nowych i przemurowanie istniejących kominów wentylacyjnych; -wykonanie sufitów podwieszonych, obudowy kanałów wentylacji, -wymiana balustrad środkowej klatki schodowej, -wymiana stolarki drzwiowej; -montaż okiennych parapetów, -uporządkowanie zieleni w bezpośrednim otoczeniu budynku Ponad to w zakres robót wchodzi: wymiana głównego przewodu zasilania elektr.wraz z szafą, wymiana studzienki wodomierzowej wraz z wyposażeniem wzmocnienie stropu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 32.226,64 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące dwieście dwadzieścia sześć złotych 64/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. okres 30 dni od daty wyznaczonej jako ostatni dzień składania ofert i może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim nr konta 37878000070000023110000009. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez Polską Agencję Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego (siedziba Zamawiającego). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 22 września 2008 r. do godz. 10:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych skrót- PZP i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) 2.1.w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w obiekcie wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków. 2.2.zapewnią do realizacji zamówienia po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w obiektach stanowiących zabytki nieruchome stosownie do § 8 ust. 1 rozporządzenia ministra kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauracyjnych, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - (Dz.U. z 2004 r. nr 150 poz. 1579) w specjalnościach: a)konstrukcyjno - budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokument o jego aktualności. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w obiekcie wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków. 5. Wykaz personelu kierowniczego przewidzianego do realizacji niniejszego zamówienia z załączeniem dokumenty potwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualną przynależność do Izby Samorządu Zawodowego 6. Kosztorys ofertowy. 7. dowód wpłaty wadium. B WYKONAWCY ZAGRANICZNI W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie maja przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. Ustaw z 2006r nr 87 pozycja 605). Jeżeli dokumenty sporządzone są w języku obcym, to należy składać je wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, 95 - 070 Aleksandrów Łódzki, bud. C, pokój nr 108.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, 95 - 070 Aleksandrów Łódzki, bud. C,punkt podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.