eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › część III usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego w ramach projektu Zawodowy start w przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Żnin: część III usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego w ramach projektu Zawodowy start w przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 205949 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żniński , ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3031100, faks 52 3031302.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.powiat.znin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: część III usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego w ramach projektu Zawodowy start w przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest część III usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych i wsparcia psychologiczno-pedagogicznego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego w ramach projektu Zawodowy start w przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia części III, liczbę godzin do realizacji w poszczególnych latach oraz obowiązki nauczycieli przeprowadzających działania niezbędne do realizacji zajęć pozalekcyjnych zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z. - opis przedmiotu zamówienia. 3.Zajęcia pozalekcyjne odbywać się będą w terminach (data, godzina) wyznaczonych przez dyrektora szkoły, dostosowanych do planów zajęć obowiązkowych uczniów, aby umożliwić uczniom dojeżdżającym zakwalifikowanym do projektu uczestnictwo w zajęciach bez ponoszenia dodatkowych kosztów dojazdu, które nie podlegają refundacji w ramach projektu. Harmonogram zajęć pozalekcyjnych w zależności od potrzeb uczniów może być modyfikowany przez dyrektora szkoły z zastrzeżeniem konieczności realizacji działań zgodnie z harmonogramem projektu. Zajęcia pozalekcyjne odbywać się będą najczęściej 2 godziny tygodniowo na grupę od poniedziałku do piątku, w uzasadnionych sytuacjach mogą sporadycznie odbywać się w soboty. Wykonawca musi zagwarantować pełną dyspozycyjność nauczyciela do realizacji zajęć pozalekcyjnych wg terminów ustalonych przez dyrektora szkoły. Terminy te dyrektor ustalać będzie przynajmniej na okres 3 - miesięczny i przekazywać Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem. 4.W przypadku nagłych sytuacji losowych występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, zmiana harmonogramu jest możliwa wyłącznie po uzgodnieniu między Wykonawcą a dyrektorem szkoły. Zmiany te wymagają niezwłocznego i skutecznego powiadomienia Biura Projektu (telefonicznie i mailem - edu@znin.pl) oraz Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu (kontrola.efs@kujawsko-pomorskie.pl) przez stronę z powodu której, nastąpiła zmiana harmonogramu. 5.Zajęcia pozalekcyjne, odbywać się będą w szkole z której zrekrutowani są uczniowie zgodnie z kolumną 6 załącznika Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 6.Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę czy daną część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcy. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny jakości prowadzonych działań przez Wykonawcę. Ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złozonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złozonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złozonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniona na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złozonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie dnaych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych złożone przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy zgodnie z postanowieniami s.i.w.z. 2.Istotne dla stron postanowienia dotyczące obowiązków nauczycieli zostały zawarte w załączniku nr 1 do s.i.w.z - Opis przedmiotu zamówienia kol.8. Zostaną one wprowadzone do treści umowy. 3.Do treści umowy wprowadzone zostaną także następujące zapisy: 1)Zleceniodawca zobowiązuje się wypłacić wynagrodzenie za każdy przepracowany miesiąc wynikający z umowy, po przedstawieniu przez Wykonawcę karty czasu pracy za ten okres wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego i faktury-rachunku za ten okres. 2)Wykonawca przedstawi kartę czasu pracy i fakturę-rachunek do umowy za przepracowany miesiąc do dnia 7 następnego miesiąca. 3)Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia zatwierdzenia karty czasu pracy oraz faktury-rachunku do umowy przez Koordynatora projektu lub Specjalistę ds. administracyjnych z zastrzeżeniem ppkt. 4. 4)Wynagrodzenie płatne będzie w terminach uzależnionych od harmonogramu płatności i przekazywanych przez Instytucję Pośredniczącą transz dotacji. W przypadku braku dostępności środków, Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaległe wynagrodzenie w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia otrzymania na rachunek bankowy Zamawiającego środków przeznaczonych na dofinansowanie realizacji projektu. 5)Zamawiający nie refunduje kosztów dojazdu do szkoły, w której będzie wykonywane zadanie oraz kosztów przygotowania materiałów dydaktycznych. 6)Zamawiający zastrzega sobie: a)prawo kontroli zgodności przebiegu czynności wykonywanych w ramach umowy z postanowieniami tej umowy, harmonogramem i założeniami projektu, b)prawo składania wizyt monitorujących podczas zajęć dydaktycznych, c)prawo kontroli frekwencji uczestników, d)prawo ewaluacji rezultatów, e)prawo prowadzenia ewaluacyjnych badań ankietowych wśród uczestników, 4. Wykonawca oświadcza, iż znane mu są zasady zatrudniania personelu projektu wynikające z Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania poddając się w dniu podpisania umowy weryfikacji spełnienia tych warunków, w szczególności jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszy Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. 5. Zmiana umowy musi być zgodna z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Wykonawca rażąco naruszy postanowienia umowy, niezależnie od zaistnienia przesłanek z art. 144 Prawa zamówień publicznych. Zgodnie z treścią art. 144 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1)Zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a)wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; b)wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmian przepisów; c)wystąpienia zdarzeń losowych po stronie Wykonawcy (np. długotrwałej choroby); 2)Zmiany nauczyciela wskazanego w ofercie Wykonawcy: a)Na etapie realizacji zamówienia zmiana nauczyciela wskazanego w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik do umowy, jest dopuszczalna tylko w wyjątkowych wypadkach losowych, na okres zdarzenia losowego np. choroby. b)Zmiana nauczyciela wskazanego w ofercie Wykonawcy wymaga spełnienia łącznie następujących warunków: -Wykonawca wystąpi z wnioskiem do Zamawiającego opisując zdarzenie losowe, o którym mowa w lit a), -Wykonawca wskaże nowego nauczyciela (Zastępcę), który musi posiadać wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż wymagane w SIWZ ( w przypadku uzyskania przez Wykonawcę punktów w kryterium doświadczenie - zastępca musi posiadać doświadczenie upoważniające do uzyskania tych punktów) oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać w pełni z praw publicznych, a także nie jest karany za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe; -Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgody na zmianę nauczyciela. 3)Innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4)W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie 7. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego może nastąpić: 1) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewiedzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, 2) W przypadku o którym mowa w niniejszym ustępie pkt 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Żninie, ul. Potockiego 1 pokój nr 12 ( I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Starosty Żnińskiego (pokój nr 19 I piętro) w Żninie, ul. Potockiego 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Zawodowy start w przyszłość współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.