eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Pełnienie funkcji członka Zespołu Zarządzającego - Koordynatora Projektu pn.-Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Włocławek: Pełnienie funkcji członka Zespołu Zarządzającego - Koordynatora Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-
Numer ogłoszenia: 205845 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Włocławski , ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 230 46 00, faks 54 230 46 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji członka Zespołu Zarządzającego - Koordynatora Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przejęcie obowiązków i pełnienie funkcji członka Zespołu Zarządzającego - Koordynatora Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu III -Wysoka jakość systemu oświaty-, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w ramach typu projektu: programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli (Projekt w trakcie realizacji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu części zamówienia: 1) Do zadań i obowiązków Koordynatora Projektu należeć będzie w szczególności: - terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach; - nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem; - kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS; - nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; - nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością; - koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem; - utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów; - akceptacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej; - planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników; - kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu; - poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu; - współpraca z SORE i koordynatorami sieci w zakresie przygotowania szczegółowych programów i terminów zajęć oraz ich akceptacja; - akceptacja ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji; - nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja; - kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji Projektu; - udział merytoryczny w terminowym przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami, oraz ich akceptacja; - przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej; - bieżący monitoring i kontrola realizacji zadań w projekcie; - weryfikacja i akceptacja zbiorczych arkuszy PEFS; - sporządzanie projektów umów cywilno-prawnych; - powoływanie komisji rekrutacyjnej; - akceptacja planu pracy komisji rekrutacyjnej i regulaminu rekrutacji uczestników w projekcie; - podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu; - informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu; - udział w szkoleniach organizowanych przez ORE z zakresu realizacji projektu; - przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu; - przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu; - przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu oraz zgłoszenie ich do rejestru upoważnień obowiązujących w Starostwie Powiatowym; - przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu; - organizowanie spotkań monitorujących z pracownikami projektu oraz dyrektorami szkół uczestniczących w projekcie; - zgłaszanie do ORE w Warszawie wszelkich zmian w realizacji i w budżecie projektu, przygotowywanie formularzy zmian merytorycznych i budżetowych; - prowadzenie kontroli realizacji działań oraz nadzór nad monitoringiem wykorzystania materiałów do części praktycznych zakupionych w ramach projektu; - zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie); - zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu; - nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS; - akceptacja zapotrzebowań na materiały biurowe i dydaktyczne; - przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia w części dotyczącej usług i oszacowania wartości zamówienia; - przygotowanie, prowadzenie oraz uczestniczenie we wszystkich czynnościach przewidzianych w procedurze zamówień publicznych na dostawy oraz usługi przewidziane w budżecie projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych wraz z dokumentowaniem postępowań. Praca w Komisjach Przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych; - nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług oraz dostawy, zawartych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; - śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE; - nadzorowanie bieżących postępów realizacji projektu i ich jakością; - nadzorowanie prawidłowego przeprowadzenia promocji projektu; - zatwierdzanie planów pracy dla poszczególnych działań projektowych; - przydzielanie i koordynowanie zadań dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu; - kontrola jakości realizacji zadań pod kątem osiągnięcia założonych wskaźników i jego wykonanie; - akceptacja wniosków o płatność i terminowym ich przekazaniem Instytucji Pośredniczącej oraz sprawozdań rzeczowych z postępów realizacji projektu, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność zgodnie obowiązującymi dokumentami programowymi i aktualnymi wytycznymi Instytucji Pośredniczącej; - obecność podczas kontroli projektu; - zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów, które powstały w projekcie; - inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu nie wymienione wyżej a zlecone przez Zamawiającego. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Starostwie Powiatowym we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz w miarę potrzeb w szkołach wdrażających projekt. 3) Łączny wymiar zaangażowania koordynatora projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu 80 godzin miesięcznie. 4) Koordynator projektu nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie. 5) W przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), Zleceniobiorca jest zobowiązany do prowadzenia i udostępniania Zleceniodawcy - w okresie realizacji zadań w ramach projektu - ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, w której Zleceniobiorca jest zaangażowany. Ewidencja powinna być prowadzona miesięcznie i przekazywana Zleceniodawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. 6) Koordynator będzie wykonywał przedmiot zamówienia w wymiarze 80 godzin miesięcznie w dniach od poniedziałku do piątku (od 1 do 8 godzin dziennie - codziennie w zależności od natężenia zadań), we wskazanym przez Zamawiającego Wydziale Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz w miarę potrzeb w szkołach wdrażających projekt. Zleceniodawca w sytuacjach takich jak m.in. choroba, zdarzenie losowe czy zaplanowany urlop osoby wykonującej przedmiot umowy dopuszcza możliwość odstąpienia od obowiązku codziennej pracy w wskazanym miejscu pod warunkiem poinformowania o tym fakcie Zleceniodawcy oraz pod warunkiem wywiązania się Zleceniobiorcy z obowiązku realizacji 80 godzin pracy miesięcznie. Rozliczenie wymiaru godzinowego pracy w projekcie odbywać się będzie miesięcznie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.10.00 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 07.10.2014 r. do godz. 9:00, wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset i 00/100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - dysponuje osobą posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany, ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami z wykorzystaniem funduszy pomocowych UE oraz posiadającą umiejętność pracy w zespole i bardzo dobrą umiejętność obsługi Pakietu Ms Office;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu). 1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; 5) Wykonawca może dokonać zmiany osoby pełniącej funkcję koordynatora projektu przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego koordynatora projektu, ale nowy koordynator musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego (nie dotyczy Wykonawcy, który jest osobą fizyczną); 6) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę Koordynatora Projektu w następujących przypadkach: śmierci, dłuższej choroby lub innych zdarzeń losowych; jeżeli zmiana koordynatora stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. rezygnacji, itp. (nie dotyczy Wykonawcy, który jest osobą fizyczną); 7) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 2. Zmiany umowy przewidziane powyżej dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zleceniodawcy; 2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Zleceniobiorcy określonego w niniejszej umowie; 3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie (nie dotyczy Wykonawcy, który jest osobą fizyczną). 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 35.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu III -Wysoka jakość systemu oświaty-, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w ramach typu projektu: programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.