Włocławek: Pełnienie funkcji członka Zespołu Zarządzającego - Koordynatora Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-
Numer ogłoszenia: 205845 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Włocławski , ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 230 46 00, faks 54 230 46 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji członka Zespołu Zarządzającego - Koordynatora Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przejęcie obowiązków i pełnienie funkcji członka Zespołu Zarządzającego - Koordynatora Projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu III -Wysoka jakość systemu oświaty-, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w ramach typu projektu: programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli (Projekt w trakcie realizacji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu części zamówienia: 1) Do zadań i obowiązków Koordynatora Projektu należeć będzie w szczególności: - terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach; - nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem; - kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS; - nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu; - nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością; - koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem; - utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów; - akceptacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej; - planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników; - kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu; - poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu; - współpraca z SORE i koordynatorami sieci w zakresie przygotowania szczegółowych programów i terminów zajęć oraz ich akceptacja; - akceptacja ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji; - nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja; - kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji Projektu; - udział merytoryczny w terminowym przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami, oraz ich akceptacja; - przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej; - bieżący monitoring i kontrola realizacji zadań w projekcie; - weryfikacja i akceptacja zbiorczych arkuszy PEFS; - sporządzanie projektów umów cywilno-prawnych; - powoływanie komisji rekrutacyjnej; - akceptacja planu pracy komisji rekrutacyjnej i regulaminu rekrutacji uczestników w projekcie; - podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu; - informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu; - udział w szkoleniach organizowanych przez ORE z zakresu realizacji projektu; - przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu; - przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu; - przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu oraz zgłoszenie ich do rejestru upoważnień obowiązujących w Starostwie Powiatowym; - przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu; - organizowanie spotkań monitorujących z pracownikami projektu oraz dyrektorami szkół uczestniczących w projekcie; - zgłaszanie do ORE w Warszawie wszelkich zmian w realizacji i w budżecie projektu, przygotowywanie formularzy zmian merytorycznych i budżetowych; - prowadzenie kontroli realizacji działań oraz nadzór nad monitoringiem wykorzystania materiałów do części praktycznych zakupionych w ramach projektu; - zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie); - zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu; - nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS; - akceptacja zapotrzebowań na materiały biurowe i dydaktyczne; - przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia w części dotyczącej usług i oszacowania wartości zamówienia; - przygotowanie, prowadzenie oraz uczestniczenie we wszystkich czynnościach przewidzianych w procedurze zamówień publicznych na dostawy oraz usługi przewidziane w budżecie projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych wraz z dokumentowaniem postępowań. Praca w Komisjach Przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych; - nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług oraz dostawy, zawartych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; - śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE; - nadzorowanie bieżących postępów realizacji projektu i ich jakością; - nadzorowanie prawidłowego przeprowadzenia promocji projektu; - zatwierdzanie planów pracy dla poszczególnych działań projektowych; - przydzielanie i koordynowanie zadań dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu; - kontrola jakości realizacji zadań pod kątem osiągnięcia założonych wskaźników i jego wykonanie; - akceptacja wniosków o płatność i terminowym ich przekazaniem Instytucji Pośredniczącej oraz sprawozdań rzeczowych z postępów realizacji projektu, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność zgodnie obowiązującymi dokumentami programowymi i aktualnymi wytycznymi Instytucji Pośredniczącej; - obecność podczas kontroli projektu; - zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów, które powstały w projekcie; - inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu nie wymienione wyżej a zlecone przez Zamawiającego. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Starostwie Powiatowym we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz w miarę potrzeb w szkołach wdrażających projekt. 3) Łączny wymiar zaangażowania koordynatora projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu 80 godzin miesięcznie. 4) Koordynator projektu nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie. 5) W przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), Zleceniobiorca jest zobowiązany do prowadzenia i udostępniania Zleceniodawcy - w okresie realizacji zadań w ramach projektu - ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, w której Zleceniobiorca jest zaangażowany. Ewidencja powinna być prowadzona miesięcznie i przekazywana Zleceniodawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. 6) Koordynator będzie wykonywał przedmiot zamówienia w wymiarze 80 godzin miesięcznie w dniach od poniedziałku do piątku (od 1 do 8 godzin dziennie - codziennie w zależności od natężenia zadań), we wskazanym przez Zamawiającego Wydziale Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28 oraz w miarę potrzeb w szkołach wdrażających projekt. Zleceniodawca w sytuacjach takich jak m.in. choroba, zdarzenie losowe czy zaplanowany urlop osoby wykonującej przedmiot umowy dopuszcza możliwość odstąpienia od obowiązku codziennej pracy w wskazanym miejscu pod warunkiem poinformowania o tym fakcie Zleceniodawcy oraz pod warunkiem wywiązania się Zleceniobiorcy z obowiązku realizacji 80 godzin pracy miesięcznie. Rozliczenie wymiaru godzinowego pracy w projekcie odbywać się będzie miesięcznie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.10.00 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 07.10.2014 r. do godz. 9:00, wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset i 00/100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - dysponuje osobą posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany, ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami z wykorzystaniem funduszy pomocowych UE oraz posiadającą umiejętność pracy w zespole i bardzo dobrą umiejętność obsługi Pakietu Ms Office;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu). 1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; 5) Wykonawca może dokonać zmiany osoby pełniącej funkcję koordynatora projektu przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego koordynatora projektu, ale nowy koordynator musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego (nie dotyczy Wykonawcy, który jest osobą fizyczną); 6) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę Koordynatora Projektu w następujących przypadkach: śmierci, dłuższej choroby lub innych zdarzeń losowych; jeżeli zmiana koordynatora stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. rezygnacji, itp. (nie dotyczy Wykonawcy, który jest osobą fizyczną); 7) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 2. Zmiany umowy przewidziane powyżej dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zleceniodawcy; 2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Zleceniobiorcy określonego w niniejszej umowie; 3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie (nie dotyczy Wykonawcy, który jest osobą fizyczną). 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka Nr 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 35.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu III -Wysoka jakość systemu oświaty-, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w ramach typu projektu: programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów II postępowanie
- Nasadzenia krzewów w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- DOSTAWA SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO PRACOWNI RECEPTUROWEJ, SYSTEMÓW ZAMKNIĘTYCH DO PRACOWNI CYTOSTATYKÓW ORAZ MARKERÓW DO PRACOWNI ENDOSKOPII PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa sceny letniej wraz z zagospodarowaniem terenu przy boisku sportowym w miejscowości Kruszyn
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.