eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dowożenie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Krasnystaw w roku szkolnym 2014/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Krasnystaw: Dowożenie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Krasnystaw w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 205684 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw , ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Krasnystaw w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych polegających na dowozie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Krasnystaw w okresie od 1 września 2014 r. do 26 czerwca 2015 r. autobusami osobowymi, przystosowanymi do przewozu uczniów na trasach wymienionych poniżej. Pod pojęciem dowożenie Zamawiający rozumie dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkół i odwóz ze szkół do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie wsiadania i wysiadania oraz przejazdu uczniów pojazdem w ramach komunikacji regularnej dostępnej dla ogółu pasażerów lub w ramach komunikacji zamkniętej tj. wyłącznie dla uczniów. Wykonawca indywidualnie określi charakter usługi regularnej bądź specjalnej.Dowożenie nie może rozpoczynać się wcześniej niż godzinę przed rozpoczęciem lekcji w poszczególnych szkołach. Rozwożenie nie może się kończyć później niż godzinę po zakończeniu lekcji.Dowożenie obejmuje wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2014/2015- przystanki docelowe znajdują się przy szkołach,- przystanki na trasie wyznacza Zamawiający w każdej z wymienionych niżej miejscowości.W czasie dowożenia przewoźnik jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów zgodnie z ilością sprzedanych biletów miesięcznych.Wykonawca i ewentualny podwykonawca winien posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania z terenu Gminy Krasnystaw do Zespołu Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Siennicy Nadolnej; Gimnazjum Nr 2 w Zakręciu oraz do Szkoły Podstawowej w Jaślikowie; Zespołu Nr 3 Przedszkola, Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krasnymstawie; Zespołu Nr 4 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Małochwieju Dużym; Zespołu Nr 5 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krupem oraz odwóz ze szkół do miejsca zamieszkania..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. Zakres zamówienia uzupełniającego: do 30 % zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie tego warunku wymaga, aby wykonawca posiadał aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzenie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1.Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu w następujących sytuacjach: a) jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia b) Możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia wskazanej w ofercie wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu umowy o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ c) Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na wykonywanie części zamówienia podwykonawców nie wskazanych w ofercie lub zakres nie wskazany w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom. Zamiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ. 2.Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacja przedmiotu umowy, - dokonanie zmiany za zgodą Zamawiającego, - forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw, ul. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pok.4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krasnystaw, pok.105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania tj. z miejscowości Józefów i Bzite do Zespołu Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Siennicy Nadolnej oraz odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz na godz. 8:00 Trasa Nr 1 Józefów ( 9 osób ) - Bzite ( 40 osób ) - Zespół Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Siennicy Nadolnej - przewidywana liczba osób 49, długość trasy 12 km. Trasa Nr 2 Siennica Nadolna (wieś) ( 32 osób ) - Zespół Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Siennicy Nadolnej - przewidywana liczba osób 32, długość trasy 12 km. Odwóz: Godz. 12.30 - Zespół Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Siennicy Nadolnej - Siennica Nadolna ( wieś ) - Bzite - Józefów ( ok. 38 osób) Godz. 14.30 - Zespół Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Siennicy Nadolnej - Siennica Nadolna ( wieś ) - Bzite - Józefów ( ok. 43 osób).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania tj. z miejscowości Kolonia Stężyca, Stężyca Nadwieprzańska, Stężyca Łęczyńska, Jaślików, Kol. Niemienice, Zakręcie do Gimnazjum Nr 2 w Zakręciu oraz do Szkoły Podstawowej w Jaślikowie oraz odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz na godz. 8:00; odwóz o godz. 14.30 Trasa Nr 1 Kolonia Stężyca ( 4 osoby ) - Stężyca Nadwieprzańska (11 osób ) - Stężyca Łęczyńska (14 osoby) - Zakręcie ( 13 osób) - Jaślików ( 9 osoby) - Kolonia Niemienice ( 1 osoby) - Gimnazjum Nr 2 w Zakręciu - Szkoła Podstawowa w Jaślikowie - przewidywana liczba osób 52 , długość trasy 14,5 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania z terenu Gminy Krasnystaw z miejscowości Niemienice, Białka, Zażółkiew, Widniówka do Zespołu Nr 3 Przedszkola, Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krasnymstawie oraz odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz na godz. 8:00 Trasa Nr 1 Niemienice ( 21 osób ) - Białka ( 35 osób) - Zażółkiew ( 4 osób ) - Zespół Nr 3 Przedszkola, Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krasnymstawie - przewidywana liczba osób 60, długość trasy 13 km. Trasa Nr 2 Widniówka ( 20 osób ) - Zespół Nr 3 Przedszkola, Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krasnymstawie - przewidywana liczba osób 20 , długość trasy 7 km. Odwóz: 13.40- Zespół Nr 3 Przedszkola, Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krasnymstawie - Niemienie - Białka - Zażółkiew - Widniówka ( ok. 50 osób) 14.30- Zespół Nr 3 Przedszkola, Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krasnymstawie - Niemienie - Białka - Zażółkiew - Widniówka ( ok. 30 osób).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania z terenu Gminy Krasnystaw z miejscowości Stójło, Ostrów Krupski, Czarnoziem, Krynica do Zespołu Nr 5 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krupem oraz odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz na godz. 8:00 Trasa Nr 1 Stójło ( 7 osób) - Ostrów Krupski ( 18 osób ) - Zespół Nr 5 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krupem - przewidywana liczba osób 25, długość trasy 6 km. Trasa Nr 2 Czarnoziem ( 21 osób) - Krynica ( 23 osób) - Zespół Nr 5 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krupem - przewidywana liczba osób 44 , długość trasy 19 km. Odwóz : 12.55 - Zespół Nr 5 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krupem - Ostrów Krupski - Stójło -Czarnoziem - Krynica ( ok. 28 osób) 14.40 - Zespół Nr 5 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Krupem - Ostrów Krupski - Stójło -Czarnoziem - Krynica ( ok. 41 osób).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania z terenu Gminy Krasnystaw z miejscowości Latyczów, Tuligłowy, Zastawie Kolonia, Łany do Zespołu Nr 4 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Małochwieju Dużym oraz odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz na godz. 8:00 Trasa Nr 1 Latyczów ( 24 osób ) - Tuligłowy ( 24 osób) - Zespół Nr 4 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Małochwieju Dużym - przewidywana liczba osób 48, długość trasy 12 km. Trasa Nr 2 Zastawie Kolonia ( 23 osób ) - Łany ( 7 osób ) - Zespół Nr 4 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Małochwieju Dużym - przewidywana liczba osób 30, długość trasy 7 km. Odwóz: Godz. 13.30 - Zespół Nr 4 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Małochwieju Dużym - Tuligłowy - Latyczów -Zastawie Kolonia - Łany ( ok. 35 osób) Godz. 14.30 - Zespół Nr 4 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Małochwieju Dużym - Tuligłowy - Latyczów - Zastawie Kolonia - Łany ( ok. 43 osób).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.