eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Świadczenie usługi Zarządzania projektem pn. Usprawnienie układu komunikacyjnego miasta Koszalina - etap II realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2007-2013, Oś Priorytetowa 2, Działanie 2.1, Poddziałanie 2.1.3 Drogi w miastach na prawach powiatów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Koszalin: Świadczenie usługi Zarządzania projektem pn. Usprawnienie układu komunikacyjnego miasta Koszalina - etap II realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2007-2013, Oś Priorytetowa 2, Działanie 2.1, Poddziałanie 2.1.3 Drogi w miastach na prawach powiatów
Numer ogłoszenia: 205683 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm-koszalin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi Zarządzania projektem pn. Usprawnienie układu komunikacyjnego miasta Koszalina - etap II realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2007-2013, Oś Priorytetowa 2, Działanie 2.1, Poddziałanie 2.1.3 Drogi w miastach na prawach powiatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Zarządzania projektem pn. Usprawnienie układu komunikacyjnego miasta Koszalina - etap II realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2007-2013, Oś Priorytetowa 2, Działanie 2.1, Poddziałanie 2.1.3 Drogi w miastach na prawach powiatów. Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Usprawnienie układu komunikacyjnego miasta Koszalina - etap II realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2007-2013, Oś Priorytetowa2, Działanie 2.1, Poddziałanie 2.1.3 Drogi w miastach na prawach powiatów Zakres obowiązków Wykonawcy do wykonania w trakcie realizacji Projektu: 1) koordynacja prac wszystkich służb zaangażowanych w Projekt oraz ostateczne wdrożenie Projektu zgodnie z podpisanymi umowami oraz innymi wiążącymi wytycznymi i regulaminami, 2) realizacja Projektu poprzez zarządzanie i jego wdrażanie w zakresie rzeczowym i finansowym, 3) kwalifikacja kosztów (ocena zgodności z obowiązującymi Wytycznymi RPO, Prawem Zamówień Publicznych, Prawem Budowlanym), 4) przygotowanie projektów pism, korespondencji niezbędnej w trakcie realizacji Projektu i kontroli, 5) sporządzanie i aktualizacja Planu Płatności, Harmonogramu rzeczowo-Finansowego i Harmonogramu Realizacji Projektu, 6) przygotowanie dokumentów dotyczących zadań już zakończonych do ujęcia we wniosku o płatność, 7) sporządzanie wniosków o płatność w tym opisy faktur, świadectw płatności, potwierdzenie dnia płatności oraz aktualizacja Planu Płatności, Szczegółowego Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego Realizacji Inwestycji i Harmonogramu Realizacji Projektu, 8) sporządzanie wynikłych korekt wniosku o płatność i harmonogramu rzeczowo-finansowego, 9) przygotowanie dokumentów finansowo - księgowych wymaganych do rozliczenia Projektu, 10) przygotowywanie dokumentów sprawozdawczych i rozliczeniowych i przedłożenie do podpisu Zamawiającego/realizatora, 11) weryfikacja i skompletowanie przygotowanych dokumentów sprawozdawczych i rozliczeniowych(po podpisaniu przez zamawiającego Realizatora), w celu przekazania do Instytucji Zarządzającej Projektem, 12) analiza, kontrola oraz potwierdzanie przejściowych i końcowych dokumentów rozliczeniowych realizacji zadań poszczególnych wykonawców oraz przedłożenie ich do akceptacji Zamawiającego realizatora, 13) bieżąca kontrola trybu i zakresu inwestycji z wytycznymi Instytucji Zarządzającej oraz pozostałymi dokumentami, 14) monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego Projektu, 15) nadzór nad prowadzeniem rozliczeń finansowych w ramach projektu, 16) nadzór nad promocją projektu, 17) przedstawianie propozycji rozwiązań prawnych wszystkich zagadnień jakie wystąpią podczas realizacji projektu, 18) prowadzenie sprawozdawczości finansowej i merytorycznej związanej z Projektem, 19) kompleksowa obsługa działań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu Usprawnienie układu komunikacyjnego miasta Koszalina - etap II takich jak : nadzór nad wykonaniem i umieszczeniem tablic informacyjnych i pamiątkowych (tablice dostarcza Zamawiający), przygotowanie i rozprowadzenie plakatów i materiałów informacyjnych - folderów (plakaty w ilości 2000 szt., foldery w ilości 5000 szt. dostarcza Wykonawca), przygotowanie, prowadzenie i aktualizowanie stron internetowych projektu, informacje o Projekcie na łamach prasy lokalnej i regionalnej, Działanie promocyjne określone we wniosku aplikacyjnym muszą być wykonane zgodnie z zasadami wypełniania obowiązków informacyjnych opracowanymi przez Instytucję Zarządzającą, 20) przygotowanie do archiwizacji wszelkich dokumentów związanych z realizacją projektu zgodnie z Wytycznymi RPO procedurami wewnętrznymi stosowanymi przez Gminę Miasto Koszalin, Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie. 21) obsługa kontroli ze strony wszystkich instytucji kontrolujących projekt, 22) wykonywanie niezbędnych czynności przy rozliczaniu finansowym i monitorowaniu Projektu. 23) sprawozdawczość oraz monitoring, przeprowadzane zgodnie z Wytycznymi jednostki dofinansowującej w tym zakresie. 24) informowanie o wszystkich występujących i przewidywanych problemach oraz podejmowanych działaniach naprawczych lub/i zapobiegawczych dla ich przezwyciężania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Wykonawca wykaże : Wykonanie co najmniej 1 usługi zarządzania projektem obejmującej swym zakresem między innymi prowadzenie sprawozdawczości z realizacji projektu i rozliczenie finansowe projektu o wartości projektu minimum 5 mln PLN branży drogowej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy żądanych w siwz i ogłoszeniu oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca wykaże: Wykonawca musi dysponować co najmniej osobami niżej wymienionymi: - specjalista główny -doświadczenie w zarządzaniu projektami, w tym co najmniej jednym zakończonym i rozliczonym projektem branży drogowej o wartości minimum 5 mln PLN; - specjalista ds. rozliczeń finansowych - doświadczenie z zakresu rozliczania min. 1 zakończonego projektu branży drogowej o wartości minimum 5 mln PLN . Uwaga Funkcję specjalisty głównego i specjalisty ds. rozliczeń finansowych może pełnić ta sama osoba.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy żądanych w siwz i ogłoszeniu oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz nr 1 - Ofertowy, Formularz nr 2 - Formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku: a) przedłużenia terminu Umowy o dofinansowanie Projektu, b) przesunięć w Harmonogramie przesunięć w Harmonogramie składania wniosków o płatność, c) przesunięć w Harmonogramie Realizacji Zadań założonych w Projekcie, d) zmiany ustalonego wynagrodzenia brutto w przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku VAT. e) zmian redakcyjnych umowy. Zmiany redakcyjne treści umowy mogą polegać m.in. na zmianie tytułu projektu przez dostosowanie nomenklatury do faktycznego zakresu prac realizowanych na podstawie niniejszej umowy, w odniesieniu do pojęć zgodnych z odpowiednimi przepisami prawa, f) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy g) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin (SEKRETARIAT).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2007-2013, Oś Priorytetowa2, Działanie 2.1, Poddziałanie 2.1.3 Drogi w miastach na prawach powiatów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.