eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Zakup wyposażenia i drobnego sprzętu naziemnej obsługi statków powietrznych i wysokościowo-ratowniczego (NOSP i WR)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Kutno: Zakup wyposażenia i drobnego sprzętu naziemnej obsługi statków powietrznych i wysokościowo-ratowniczego (NOSP i WR)
Numer ogłoszenia: 205441 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 Wydział Techniki Lotniczej , ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 42 750 25 04, faks 42 750 25 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia i drobnego sprzętu naziemnej obsługi statków powietrznych i wysokościowo-ratowniczego (NOSP i WR).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego, pochodzącego z produkcji 2014 roku wyposażenia i drobnego sprzętu naziemnej obsługi statków powietrznych i wysokościowo-ratowniczego (NOSP i WR) wyszczególnionego w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i spełniającego warunki określone w Wymaganiach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Wyroby powinny spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej wyrobu. Na dostarczone wyroby Wykonawca winien udzielić gwarancji na zasadach określonych w dokumentacji technicznej, jednak nie mniej niż 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przez przedstawicieli Wykonawcy i przedstawicieli Odbiorcy. Przedmioty zamówienia 1 ÷ 12 Formularza cenowego: podlegać będą odbiorowi wojskowemu na zasadach opisanych w § 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 2006r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. z 2006 roku Nr 235, poz. 1700 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 136) podlegały będą ocenie według trybu pierwszego. Na przedmioty zamówienia 1 ÷ 13 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o tym samym przeznaczeniu lub zastosowaniu o parametrach (dane techniczne, parametry pracy, normy eksploatacyjne i obsługowe) i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do wyrobów wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym, które zostały jednocześnie dopuszczone do eksploatacji w Siłach Zbrojnych RP: dokumentacją producenta sprzętu wojskowego (SpW), do którego wyrób jest przeznaczony (pozycja z katalogu producenta (SpW), wykaz elementów zamiennych producenta (SpW), zezwolenie producenta (SpW), itp.); lub rozkazem, zarządzeniem, decyzją, poleceniem, biuletynem itp. kompetentnych organów podległych MON (Sztab Gen., Gestor, Centralny Organ Logistyczny). Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych wyrobów spoczywa na Wykonawcy. Udzielenie zamówienia nie wiąże się z udostępnieniem Wykonawcy informacji niejawnych. KOD CPV - 34741000-3 wyposażenie statków powietrznych. Miejsce realizacji zamówienia: Jednostka Wojskowa 4228 Skład Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 99-300 KUTNO..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7.900,00 zł. (słownie: siedem tysięcy dziewięćset złotych 00 100). Wadium powyższe stanowi sumę wadiów cząstkowych za poszczególne przedmioty zamówienia. W przypadku składania oferty nie obejmującej całości zamówienia, wysokość wadium stanowi sumę wadiów za poszczególne przedmioty zamówienia w wysokościach przedstawionych poniżej w złotych: przedmiot zmówienia 1 150,00 przedmiot zmówienia 9 60,00 przedmiot zmówienia 2 170,00 przedmiot zmówienia 10 170,00 przedmiot zmówienia 3 140,00 przedmiot zmówienia 11 100,00 przedmiot zmówienia 4 40,00 przedmiot zmówienia 12 2.600,00 przedmiot zmówienia 5 110,00 przedmiot zmówienia 13 400,00 przedmiot zmówienia 6 40,00 przedmiot zmówienia 14 600,00 przedmiot zmówienia 7 400,00 przedmiot zmówienia 15 300,00 przedmiot zmówienia 8 120,00 przedmiot zmówienia 16 2.500,00 Termin wniesienia wadium upływa dnia 09.10.2014r. o godz. 12:00. Za skutecznie wniesione wadium uważa się takie, które w terminie składania ofert znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ustawie z dnia 22 czerwca 2001r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 67, poz. 679 ze zm.) o których mowa w Wykazie wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym - WT do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. z 2001 roku Nr 145, poz. 1625 ze zm.) w zakresie przedmiotu zamówienia - jeżeli jest wymagana;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1. certyfikatów potwierdzających wdrożenie przez Wykonawcę systemów zarządzania jakością spełniających wymagania zawarte w AQAP serii 2000 lub PN EN ISO 9001:2000; 2. w przypadku oferowania przedmiotu zamówienia 14 ÷ 16 opisu producenta wyrobu wraz z fotografiami jednoznacznie potwierdzającego parametry określone przez Zamawiającego w Wymaganiach Technicznych stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1. wypełnionego ściśle wg dołączonego wzoru Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wypełnionego ściśle wg dołączonego wzoru Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3.wykazu części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz wyszczególnienie części powierzonej) - jeżeli dotyczy; 4. w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwa do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z treścią art. 23 oraz art. 141 ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii; 5. w przypadku reprezentowania firmy przez pełnomocnika - pełnomocnictwa jednoznacznie określające zakres umocowania w przedmiotowym postępowaniu, które należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii; 6. w przypadku oferowania wyrobów równoważnych (dot. przedmiotu zamówienia 1 ÷ 13) - dokumentu lub dokumentów o których mowa w rozdz. I SIWZ, jednoznacznie potwierdzających równoważność z wyrobami wymaganymi przez Zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Techniki Lotniczej Jednostki Wojskowej 4228, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą , 99-300 Kutno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228 Wydział Techniki Lotniczej w Kutnie ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno budynek nr 3 pokój nr 123 filia Kancelarii tajnej Jednostki Wojskowej 4228 Skład Kutno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tuleja spadochronu hamującego MIG-29 szt. 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sworzeń 3031A-10-54-4 z nakrętką 3327A-8, zawleczką i podkładką 3405A-1,5-8-14 mocujący strzemię 5.12.4900.3001.98 spadochronu hamującego samolotu MiG-29 sztuk 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Uchwyt mikrofonu twardego hełmu lotniczegoTHL-5 lub THL-5W kpl. 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czepek pilota nr 55 dla twardego hełmu lotniczegoTHL-5 lubTHL-5W szt. 170.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Czepek pilota nr 58 dla twardego hełmu lotniczego THL-5 lubTHL-5W szt. 460.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Czepek pilota nr 60 dla twardego hełmu lotniczegoTHL-5 lubTHL-5W szt. 150.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wiązka główna do twardego hełmu lotniczego THL-5NV szt. 145.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wiązka słuchawek twardego hełmu lotniczego THL-5NV szt. 145.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wiązka główna twardego hełmu lotniczego THL-5R z wtyczką 93AU i wtyczką do radiotelefonu typu RWN-1-5-2SZ-P1 szt. 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ściągacz pokrowcowy l=370 mm do spadochronu zapasowego AZ-95 i AZ-95M szt. 420.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ściągacz pokrowcowy l=440 mm do spadochronu zapasowego AZ-95 i AZ-95M szt. 220.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Bateria do radiostacji ratowniczej R-855UM szt. 300.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wkład filtra płynu hydraulicznego, dokładność 5 mikrometrów, ciśnienie 21MPa, typ 0280 D 005 BH4 HC HYDAC szt. 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Torba nawigatora statku powietrznego szt. 70.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Torba pilota naddźwiękowego i szkolnego szt. 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Torba nawigatora naprowadzania szt. 500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z rozdziałem I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.74.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.