eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług utrzymaniowych Kiosków Meteorologicznych i Multimedialnych oraz dostarczenie i udostępnienie systemu zarządzania i serwowania treści na potrzeby IMGW-PIB

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Warszawa: Świadczenie usług utrzymaniowych Kiosków Meteorologicznych i Multimedialnych oraz dostarczenie i udostępnienie systemu zarządzania i serwowania treści na potrzeby IMGW-PIB
Numer ogłoszenia: 205390 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymaniowych Kiosków Meteorologicznych i Multimedialnych oraz dostarczenie i udostępnienie systemu zarządzania i serwowania treści na potrzeby IMGW-PIB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymaniowych Kiosków Meteorologicznych i Multimedialnych oraz dostarczenie i udostępnienie systemu zarządzania i serwowania treści na potrzeby IMGW-PIB 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Utrzymywanie i serwisowanie Kiosków, w tym: a)świadczenie usługi gotowości serwisowej 24 godziny na dobę przez cały rok (365 dni w roku), b)wymiana uszkodzonych komponentów składowych Kiosków na własny koszt, z wyłączeniem wyświetlaczy, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy do wymiany na własny koszt, c)dojazd serwisantów/pracowników Zamawiającego do Kiosków, 2.przeprowadzanie kwartalnych konserwacji Kiosków w zakresie określonym w SIWZ; 3.dostarczenie i udostępnienie systemu zarządzania i serwowania treści integrującego Kioski z bazami Zamawiającego oraz ze sterownikiem monitorującym Kioski w trybie 24 godziny na dobę przez cały rok, 4.monitorowanie pracy Aplikacji Klienckich zainstalowanych w Kioskach Meteorologicznych i Multimedialnych, 5.utrzymywanie infrastruktury serwerowej i telekomunikacyjnej zapewniającej poprawne funkcjonowanie Systemu, 6.modyfikowanie oprogramowania Systemu, Aplikacji Klienckiej (z wyłączeniem Kiosku Meteorologicznego i Multimedialnego w Gdyni) i Aplikacji Komunikacyjnej Kiosków Meteorologicznych i Multimedialnych, a w szczególności następujących modułów: a)moduł odbierania i ładowania prognozy synoptycznej, b)moduł odbierania i ładowania danych z Systemu Hydrologii (SH), c)moduł walidacji poprawności danych, d)moduł ładowania reklam, e)moduł danych historycznych - snapshooter, f)moduł ładowania prognozy tekstowej i ostrzeżeń, g)moduł utrzymywania bezpiecznych tuneli ssh opartych o lokalne klucze, h)moduł nadzoru nad pracą Kiosków Multimedialnych i Meteorologicznych i zdalnego restartu poszczególnych urządzeń przez GSM; 3.Lokalizacje kiosków meteorologicznych i multimedialnych: 1.Zakopane okolice Krupówek, ul. Tadeusza Kościuszki 3 2.Warszawa, ul. Podleśna 61 (wejście główne) 3.Sopot Molo , ul. Grunwaldzka 1-3 (obok latarni morskiej) 4.Wrocław, ul. Parkowa 31 5.Gdańsk Brzeźno Molo, ul. Jantarowa 21 6.Gdynia Skwer Kościuszki od ul. Świętojańskiej 7.Gdynia, ul. Waszyngtona 42 8.Hel, ul. Leśna 13 9.Ustka, ul. Marynarki Polskiej 1 (mareograf obok latarni morskiej) 10.Elbląg, ul. Powstańców Warszawskich 10 11.Śnieżka schronisko 12.Lotnisko im. Fryderyka Chopina (terminal międzynarodowy) 13.Warszawa, ul. Podleśna 61 (hol główny) 4. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 5 (Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Załączniku nr 6 (Wzór umowy) stanowiących integralną część SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art. 151 a) ustawy PZP. 9. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej SIWZ. 10. Wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (w pkt 3 Formularza oferty wg Załącznik nr 1 do SIWZ). Brak informacji będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. 11. Zamawiający nie przewiduje: a) zawarcia umowy ramowej, b) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, c) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo, 3) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zobowiązanie, w szczególności pisemne, innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Umowy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności: 1) pojawienia się nowych technologii umożliwiających skrócenie terminu realizacji zamówienia lub podniesienie jakości usług realizowanych w ramach zamówienia, 2) zmian lub wejścia w życie przepisów prawa polskiego w zakresie realizowanych prac, 3) zmian w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 4) zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, 5) zmian podejścia do realizacji wymagań opisanych w Umowie, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego, 6) zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, Warszawa, pok. 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, Warszawa, KANCELARIA GŁÓWNA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.