eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługi mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostkach podległych - nr postępowania 89/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-26

Radom: Usługi mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostkach podległych - nr postępowania 89/14
Numer ogłoszenia: 205155 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostkach podległych - nr postępowania 89/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie podmiotów świadczących usługi mycia pojazdów służbowych dla KWP zs. w Radomiu i jednostek Policji jej podległych: Zadanie nr 1 - KPP Gostynin Zadanie nr 2 - KP Pionki Zadanie nr 3 - KMP Siedlce + oz. KWP zs. w Radomiu Zadanie nr 4 - KMP Ostrołęka + oz. KWP zs. w Radomiu Zadanie nr 5 - KPP Ciechanów Zadanie nr 6 - KPP Grójec Zadanie nr 7 - KPP Lipsko Zadanie nr 8 - KPP Maków Mazowiecki Zadanie nr 9 - KPP Płońsk Zadanie nr 10 - KPP Przasnysz Zadanie nr 11 - KPP Pułtusk Zadanie nr 12 - KPP Szydłowiec Zadanie nr 13 - KPP Węgrów Zadanie nr 14 - KP Łochów Zadanie nr 15 - KPP Wyszków Zadanie nr 16 - KPP Zwoleń Zadanie nr 17 - KPP Żuromin Zadanie nr 18 - KPP Żyrardów Zadanie nr 19 - KPP Białobrzegi Zadanie nr 20 - KPP Łosice Zadanie nr 21 - KPP Mława Zadanie nr 22 - KPP Ostrów Maz. Zadanie nr 23 - KPP Przysucha Zadanie nr 24 - KPP Sierpc Zadanie nr 25- KPP Sochaczew Zadanie nr 26 - KPP Sokołów Podlaski Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów: mycie wstępne, mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego, mycie kół pojazdu, osuszenie pojazdu, Rodzaje pojazdów dla których świadczone będą usługi mycia: motocykle, samochody osobowe, samochody typu furgon - samochody osobowe - terenowe - autobusy Miejsce wykonywania usługi musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta właściwej KMP/KPP/KP, dla której świadczone będą usługi mycia. Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym. Wykonawca musi świadczyć usługi mycia pojazdów służbowych poza kolejnością. ŁĄCZNY CZAS OCZEKIWANIA NA WYKONANIE USŁUGI I ZAKOŃCZENIA MYCIA NIE MOŻE PRZEKROCZYĆ 15 MINUT.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Ofertowy Wykonawcy. 2. Wykaz usług - cennik Wykonawcy dla wybranego zadania. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Odnośnie dokumentu z III.4.3.1 jeśli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu. 5. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,- Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym także w przypadku spółki cywilnej) wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na określonych poniżej warunkach: a) Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; b) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); c) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego kwoty przeznaczonej na jej realizację; d) zmiana stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 (8- piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 KPP Gostynin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 270 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 60 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -60 Rodzaj pojazdu - Motocykle -Planowana liczba myć - 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 KP Pionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 240 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 KMP Siedlce + oz. KWP zs. w Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 1500 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 540 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30 Rodzaj pojazdu - Motocykle -Planowana liczba myć - 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 KMP Ostrołęka + oz. KWP zs. w Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 1260 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć -480 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -300 Rodzaj pojazdu - Motocykle -Planowana liczba myć - 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 KPP Ciechanów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 690 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć -180.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 KPP Grójec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 840 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć -150 Rodzaj pojazdu - Motocykle -Planowana liczba myć - 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 KPP Lipsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 390 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć -60 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 KPP Maków Mazowiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 420 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć -60 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 KPP Płońsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 540 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć -150 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30 Rodzaj pojazdu - Motocykle -Planowana liczba myć - 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 KPP Przasnysz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 480 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć -90.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 KPP Pułtusk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 390 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć -60 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30 Rodzaj pojazdu - Motocykle -Planowana liczba myć - 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 KPP Szydłowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 240 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć -60 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 KPP Węgrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 390 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć -90 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 KP Łochów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć -150 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 30 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 KPP Wyszków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć -540 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 90 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 KPP Zwoleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć -300 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 30 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 KPP Żuromin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć -270 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 90.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 KPP Żyrardów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć -600 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 120 Rodzaj pojazdu - Motocykle -Planowana liczba myć -30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 KPP Białobrzegi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć -210 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 30 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -90 Rodzaj pojazdu - Motocykle -Planowana liczba myć - 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 KPP Łosice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć -270 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 30 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 KPP Mława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć -540 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 150 Rodzaj pojazdu - Motocykle -Planowana liczba myć - 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 KPP Ostrów Mazowiecka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć -600 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 90 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30 Rodzaj pojazdu - Motocykle -Planowana liczba myć - 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 KPP Przysucha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć -330 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 KPP Sierpc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć -390 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 60 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30 Rodzaj pojazdu - Motocykle -Planowana liczba myć - 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 KPP Sochaczew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć -570 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 120 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30 Rodzaj pojazdu - Motocykle -Planowana liczba myć - 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 KPP Sokołów Podlaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu - Osobowe - Planowana liczba myć - 450 Rodzaj pojazdu -Pojazdy typu furgon- Planowana liczba myć - 90 Rodzaj pojazdu - Osobowo - terenowe -Planowana liczba myć -30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.