eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Organizacja i wykonanie staży, wizyt zawodoznawczych dla uczniów szkół zawodowych z powiatu limanowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-26

Limanowa: Organizacja i wykonanie staży, wizyt zawodoznawczych dla uczniów szkół zawodowych z powiatu limanowskiego
Numer ogłoszenia: 205007 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Limanowej , ul. Zygmunta Augusta 8, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 337 26 02, faks 18 337 26 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku.limanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i wykonanie staży, wizyt zawodoznawczych dla uczniów szkół zawodowych z powiatu limanowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i wykonaniu 6-ciu stażów, wizyt zawodoznawczych dla uczniów. W.w usługa jest realizowana w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Powiecie Limanowskim. Szczegółowy opis realizacji zadania został zawarty w załączniku do niniejszej siwz pn.:Opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści wzoru oferty stanowiącej załącznik do niniejszej siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych) co najmniej 2 główne usługi polegające na organizacji i wykonaniu szkoleń wyjazdowych lub usług turystycznych dla minimum 25 osób (dla każdej z wykazanych usług) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wartość wykazanej jednej usługi nie może być mniejsza niż 10 000,00 zł brutto. Przez usługę rozumiana jest realizacja jednej wycieczki/wizyty/usługi turystycznej spełniającej w/w warunki (nie dopuszcza się do sumowania wartości/liczby uczestników kilku usług w celu wykazania się spełnianiem postawionych warunków).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści wzoru oferty stanowiącej załącznik do niniejszej siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści wzoru oferty stanowiącej załącznik do niniejszej siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści wzoru oferty stano-wiącej załącznik do niniejszej siwz,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (w trybie art. 24 ust. 1 i 2, 26 ust. 2 d oraz art. 44 PZP) - treść tych oświadczeń została zawarta przez Zamawiającego w załączonym do niniejszej siwz druku oferty. Złożenie oferty o treści zgodnej z w/w drukiem, jest spełnieniem przez Wykonawcę postawionego wymogu do złożenia tych oświadczeń. W przypadku złożenia oferty na w/w druku oferty, Wykonawca nie musi składać przedmiotowych oświadczeń jako odrębnych dokumentów -dokument potwierdzający, iż Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 4. ust. 1 ustawy z 27.08.1997 r. O usługach turystycznych (tekst jedn. Dz.U. nr 223 z 2004 poz. 2268 z późn. zm.) a więc, że posiada wszelkie uprawnienia wymagane prawnie do świadczenia usług tury-stycznych wynikające z treści w/w ustawy. Dokumentem tym może być przykładowo urzędowy wypis z rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy/Wykonawcy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w oparciu o art. 144 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej uprzednio umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawcy na realizację przedmiotowego zamówienia/zadania. Zmiany te mogą dotyczyć: -tych zapisów umowy, których postanowienia są bezpośrednio uzależnione od odrębnych przepisów prawnych (niż wynikających z PZP wraz z przepisami wykonawczymi), a w trakcie realizacji przedmiotowego zadania wprowadzone zostały ich nowelizacje, poprzez wprowadzenie zmian wpływających bezpośrednio na treść tej umowy, -osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do pisemnej akceptacji formalną propozycję takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach, -przedłużenia terminu wykonania usług określonego w p. 4 tylko i wyłącznie podczas wystą-pienia sytuacji utrudniających lub uniemożliwiających ich terminowe wykonanie, niezależnych od Wykonawcy, których uprzednio nie można było przewidzieć, a więc np. w przypadku zatwierdzonych przez dotującego zmian w harmonogramie terminów realizacji usług/zadania, -zmiany terminu wykonania zamówienia, -zmniejszenia ilości uczestników wizyty zawodoznawczej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: cku.limanowa.pl/projekt-quot-modernizacja-ksztalcenia-zawodowegoquot/zamowienia-publiczne.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w wersji elektronicznej - z w/w strony internetowej, natomiast w wersji analogowej (drukowanej) w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2014 godzina 14:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie ZSTiO).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie w/w zadań jest finansowane w ramach realizacji projektu systemowego pt.:Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.