eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-11

Zielona Góra: Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II.
Numer ogłoszenia: 204572 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83239 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W ramach ww. inwestycji zostanie wykonana przebudowa ul. Kożuchowskiej (droga wojewódzka nr 283) na odcinku od ul. Botanicznej do ul. Winnej w Zielonej Górze [km 1+037,00 ÷ 2+262,30] w oparciu o dokumentację projektową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami sporządzoną przez biuro projektowe, tj. Biuro Projektowo - Realizacyjne OLPRO z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Dekoracyjna 3. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr 10 do SIWZ; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ oraz 4. w dokumentach, o których mowa w pkt 3.3. SIWZ; 5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót i materiałów objętych umową 5 lat od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy, przy czym okres gwarancyjny na oznakowanie poziome grubowarstwowe - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. 6. Płatność za faktury częściowe odbywać się będzie w terminie min. 14 dni, a za fakturę końcową w terminie 30 dni kalendarzowych licząc od dnia doręczenia faktury. Uwaga: wydłużenie przez Wykonawcę terminu płatności faktury częściowej podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt 27.2. SIWZ. 7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia oraz szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9. Zadanie dofinansowane w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy programu/projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zadanie dofinansowane w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROVIA POLSKA S.A, Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2436006,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2412423,27

  • Oferta z najniższą ceną: 2412423,27 / Oferta z najwyższą ceną: 2990280,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.