Szczecin: Zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego.
Numer ogłoszenia: 204384 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego. 2. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: Część I zamówienia - Produkty klejowe, środki impregnacyjne, farby, lakiery, rozcieńczalniki. Część II zamówienia - Materiały tapicerskie do remontu sprzętu kwaterunkowego. Część III zamówienia - Akcesoria i części meblowe do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego. Część IV zamówienia - Materiały drewniane i drewnopochodne do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu dla części I, II, III i IV zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia. 4. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone dla części I, II, III, IV zamówienia przeznaczone są do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego dla Warsztatu Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2015 roku oraz powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym ze Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia. Cały asortyment musi być pogrupowany, opakowania, kartony opisane w sposób umożliwiający odczytanie rodzaju materiałów oraz nazw i ilości. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy. 5. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z zaleceniami producentów, nowy i pozbawiony wad. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem na koszt własny do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn czynny w dni powszednie od godz. 8.00 do godz. 13.00. 7. Rozładunek, za który odpowiada wykonawca, obejmuje: rozładunek pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Nie zastosowanie się do zasad dotyczące rozładunku eliminuje dostawę. 8. Z chwilą rozpoczęcia dostawy do każdego rodzaju materiałów wymienionych w części I poz. 1 do 8 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, Wykonawca dostarczy Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 r., Dz.U. Nr 140, poz.1171. 9. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 - dniowym wyprzedzeniem pismem na fax 261 451-50-09..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.70.00-7, 44.19.14.00-9, 44.19.13.00-8, 24.91.00.00-6, 19.43.51.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw: a) dla części III zamówienia - minimum 1 (jedno) zamówienie polegające na wykonaniu dostawy akcesoriów i części meblowych o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł. brutto. b) dla części IV zamówienia - minimum 1 (jedno) zamówienie polegające na wykonaniu dostawy materiałów drewnianych ( płyt wiórowych, HDF) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz cenowy - dla części I , II, III, IV.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); 2) Zmiany danych teleadresowych; 3) Rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, 5) Zmiany terminu dostawy akcesoriów meblowych i materiałów w uzasadnionych przypadkach. Wszystkie zmiany i uzupełnienie umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziszczecin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2015 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie - pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Informacja na temat ZNWU: Zamawiający nie żąda wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty klejowe, środki impregnacyjne, farby, lakiery, rozcieńczalniki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu dla części I zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia. 2. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone dla części I zamówienia przeznaczone są do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego dla Warsztatu Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2015 roku oraz powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym ze Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia. Cały asortyment musi być pogrupowany, opakowania, kartony opisane w sposób umożliwiający odczytanie rodzaju materiałów oraz nazw i ilości. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy. 3. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z zaleceniami producentów, nowy i pozbawiony wad. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem na koszt własny do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn czynny w dni powszednie od godz. 8.00 do godz. 13.00. 5. Rozładunek, za który odpowiada wykonawca, obejmuje: rozładunek pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Nie zastosowanie się do zasad dotyczące rozładunku eliminuje dostawę. 6. Z chwilą rozpoczęcia dostawy do każdego rodzaju materiałów wymienionych w części I poz. 1 do 8 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, Wykonawca dostarczy Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 r., Dz.U. Nr 140, poz.1171. 7. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 - dniowym wyprzedzeniem pismem na fax 261 451-50-09..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.91.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały tapicerskie do remontu sprzętu kwaterunkowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu dla części II zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia. 2. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone dla części II zamówienia przeznaczone są do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego dla Warsztatu Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2015 roku oraz powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym ze Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia. Cały asortyment musi być pogrupowany, opakowania, kartony opisane w sposób umożliwiający odczytanie rodzaju materiałów oraz nazw i ilości. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy. 3. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z zaleceniami producentów, nowy i pozbawiony wad. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem na koszt własny do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn czynny w dni powszednie od godz. 8.00 do godz. 13.00. 5. Rozładunek, za który odpowiada wykonawca, obejmuje: rozładunek pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Nie zastosowanie się do zasad dotyczące rozładunku eliminuje dostawę. 6. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 - dniowym wyprzedzeniem pismem na fax 261 451-50-09..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.43.51.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akcesoria i części meblowe do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu dla części III zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia. 2. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone dla części III zamówienia przeznaczone są do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego dla Warsztatu Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2015 roku oraz powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym ze Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia. Cały asortyment musi być pogrupowany, opakowania, kartony opisane w sposób umożliwiający odczytanie rodzaju materiałów oraz nazw i ilości. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy. 3. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z zaleceniami producentów, nowy i pozbawiony wad. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem na koszt własny do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn czynny w dni powszednie od godz. 8.00 do godz. 13.00. 5. Rozładunek, za który odpowiada wykonawca, obejmuje: rozładunek pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Nie zastosowanie się do zasad dotyczące rozładunku eliminuje dostawę. 6. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 - dniowym wyprzedzeniem pismem na fax 261 451-50-09..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały drewniane i drewnopochodne do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu dla części IV zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia. 2. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone dla części IV zamówienia przeznaczone są do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego dla Warsztatu Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2015 roku oraz powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym ze Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia. Cały asortyment musi być pogrupowany, opakowania, kartony opisane w sposób umożliwiający odczytanie rodzaju materiałów oraz nazw i ilości. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy. 3. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z zaleceniami producentów, nowy i pozbawiony wad. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem na koszt własny do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn czynny w dni powszednie od godz. 8.00 do godz. 13.00. 5. Rozładunek, za który odpowiada wykonawca, obejmuje: rozładunek pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Nie zastosowanie się do zasad dotyczące rozładunku eliminuje dostawę. 6. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 - dniowym wyprzedzeniem pismem na fax 261 451-50-09..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.13.00-8, 44.19.14.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług serwisowych dla urządzeń - laserowych mierników prędkości będących w użytkowaniu jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego
- Wykonanie remontów dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na dwie części Al. Wyzwolenia 5 oficyna, ul. Koszalińska 2
- Świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Dostawa czytnika wielodetekcyjnego do pomiaru mikropłytek z pełnym wyposażeniem
- Kompleksowe ubezpieczenie jednostek pływających (OC armatora, casco jednostek pływających, NNW załóg jednostek pływających) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Budowa budynku gospodarczego i stacji agrometeorologicznej (masztu) w Ostoi, działka nr 5/58, obręb Ostoja, gmina Kołbaskowo.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa środków materiałowych do naprawy i produkcji mebli: 1) Część I - dostawa materiałów do naprawy i produkcji mebli; 2) Część II - dostawa materiałów do naprawy krzeseł i foteli.
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego.
- trudnopalny półsyntetyczny koncentrat cieczy HFA-E.
więcej: Nici do szycia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.