Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-25
Elbląg: Przetarg nieograniczony na dostawy obłożeń, serwet, fartuchów, pokrowców na aparaturę medyczną i innych wyrobów medycznych.
Numer ogłoszenia: 204235 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu , ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy obłożeń, serwet, fartuchów, pokrowców na aparaturę medyczną i innych wyrobów medycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy obłożeń, serwet, fartuchów, pokrowców na aparaturę medyczną i innych wyrobów medycznych w ilości i o parametrach określonych w zał. 1.1 - 1.14 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Pakiet nr 1 - Obłożenia do zabiegów ortopedycznych Pakiet nr 2 - Fartuchy chirurgiczne sterylne Pakiet nr 3 - Fartuchy niesterylne Pakiet nr 4 - Obłożenia do zabiegów ginekologicznych Pakiet nr 5 - Pokrowiec na przewody, aparaturę medyczna i ramię C Pakiet nr 6 - Wyroby medyczne z włókniny bawełnopodobnej Pakiet nr 7 - Obłożenia do zabiegów uniwersalne Pakiet nr 8 - Maski, czepki chirurgiczne Pakiet nr 9 - Serwety dodatkowe Pakiet nr 10 - Ubrania zabiegowe dla pacjentów Pakiet nr 11 - Folia operacyjna Pakiet nr 12 - Proteza naczyniowa Pakiet nr 13 - Plastry chirurgiczne Pakiet nr 14 - Elektroda igłowa.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-3, 39.51.80.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
inne dokumenty
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany wyrób do używania i obrotu na terenie RP (Deklaracja Zgodności zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych - Dz.U. z 2010 Nr 107, poz. 679 ze zm. lub certyfikat CE) oraz wpisy/zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych lub oświadczenie, że dokumenty takie nie są wymagane. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji. 2. Materiały informacyjne (np. katalogi, foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi) w języku polskim dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające ich dokładne zidentyfikowanie wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi zgodność z parametrami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego przedstawionymi przez Wykonawcę. 3. Dotyczy pakietu nr 1, pozycja od 1 do 6 - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, należy dostarczyć próbki po 1 zestawie (dla każdej pozycji asortymentowej) Na potwierdzenie parametrów oraz zgodności z aktualną normą PN EN 13795 (zgodnie z wymogami zawartymi w opisach przedmioty zamówienia), do oferty należy dołączyć karty techniczne przedstawiające wyniki badań na gotowym wyrobie po procesie sterylizacji. 4. Dotyczy pakietu nr 2, pozycja od 1 do 4 - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, należy dostarczyć próbki po 1 szt. (dla każdej pozycji asortymentowej) Na potwierdzenie parametrów oraz zgodności z aktualną normą PN EN 13795 (zgodnie z wymogami zawartymi w opisach przedmioty zamówienia), do oferty należy dołączyć karty techniczne przedstawiające wyniki badań na gotowym wyrobie po procesie sterylizacji. 5. Dotyczy pakietu nr 4, pozycja od 1 do 3 - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, należy dostarczyć próbki po 1 zestawie (dla każdej pozycji asortymentowej) 6. Dotyczy pakietu nr 5, pozycja od 1 do 4 - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, należy dostarczyć próbki po 1 szt. (dla każdej pozycji asortymentowej) 7. Dotyczy pakietu nr 6, pozycja od 1 do 2 - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, należy dostarczyć próbki po 1 szt. (dla każdej pozycji asortymentowej) Na potwierdzenie parametrów oraz zgodności z aktualną normą PN EN 13795 (zgodnie z wymogami zawartymi w opisach przedmioty zamówienia), do oferty należy dołączyć karty techniczne przedstawiające wyniki badań na gotowym wyrobie po procesie sterylizacji - dotyczy pozycji nr 1. 8. Dotyczy pakietu nr 7, pozycja od 1 do 2 - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, należy dostarczyć próbki po 1 zestawie (dla każdej pozycji asortymentowej) 9. Dotyczy pakietu nr 8, pozycja od 1 do 6 - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, należy dostarczyć próbki po 1 szt. (dla każdej pozycji asortymentowej) Na potwierdzenie parametrów oraz zgodności z aktualną normą EN 14683 (zgodnie z wymogami zawartymi w opisach przedmioty zamówienia), do oferty - do pozycji 1, 2 i 3, należy dołączyć karty techniczne przedstawiające wyniki badań na gotowym. 10. Dotyczy pakietu nr 9, pozycja od 1 do 2 - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, należy dostarczyć próbki po 1 szt. (dla każdej pozycji asortymentowej) 11. Dotyczy pakietu nr 10, pozycja 1 - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, należy dostarczyć próbki po 1 szt. (dla każdej pozycji asortymentowej) 12. Dotyczy pakietu nr 13, pozycja 1 do 2 - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia, należy dostarczyć próbki po 1 op. (dla każdej pozycji asortymentowej) - próbka ma być oryginalnie opakowana, zafoliowana, sterylna i gotowa do użycia w warunkach Sali operacyjnej. W przypadku wyrobów sterylnych powinny być one gotowe do użycia w warunkach sali operacyjnej. Należy dołączyć również deklarację zgodności na w/w asortyment certyfikat CE oraz wpisy/zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 08:50, miejsce: Sekretariat SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia do zabiegów ortopedycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy chirurgiczne sterylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy niesterylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia do zabiegów ginekologicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowiec na przewody, aparaturę medyczna i ramię C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne z włókniny bawełnopodobnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia do zabiegów uniwersalne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski, czepki chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety dodatkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania zabiegowe dla pacjentów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia operacyjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteza naczyniowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda igłowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2081N ulicy Portowej w Elblągu"
- ZP/11/2024 Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę odczynników do wykonywania badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatorów hematologicznych
- Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
- Dostawa oprogramowania administracyjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Węzinie
- Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego LED na terenie Gminy Elbląg
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wyrobów medycznych w tym opatrunków dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Dostawy bielizny i odzieży ochronnej
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
- Dostawa materiałów zużywalnych do archiwizowania 240 000 próbek surowicy i/lub osocza wraz z dzierżawą aparatury do archiwizacji tych próbek w okresie 36 miesięcy
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.