eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Zadanie 1Przebudowa ulicy Parkowej w Ciechanowie polegająca na budowie jednostronnego chodnika Zadanie 2Przebudowa ulicy Ludowej w Ciechanowie polegająca na budowie jednostronnego chodnika

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Ciechanów: Zadanie 1: Przebudowa ulicy Parkowej w Ciechanowie polegająca na budowie jednostronnego chodnika Zadanie 2: Przebudowa ulicy Ludowej w Ciechanowie polegająca na budowie jednostronnego chodnika
Numer ogłoszenia: 203873 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 6749200, faks 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Przebudowa ulicy Parkowej w Ciechanowie polegająca na budowie jednostronnego chodnika Zadanie 2: Przebudowa ulicy Ludowej w Ciechanowie polegająca na budowie jednostronnego chodnika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Zadanie 1: Przebudowa ulicy Parkowej w Ciechanowie polegająca na budowie jednostronnego chodnika realizowanego na podstawie dokumentacji projektowej (Projekt Budowlany oraz Projekt Wykonawczy), przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w podziale na: - Projekt budowlany - Projekt wykonawczy - Przedmiar robót - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia tj.: zakres robót wskazany w dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Parkowej w Ciechanowie ( budowa jednostronnego chodnika): - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie ławy podkrawężnikowej, - wykonanie poszerzenia jezdni bitumicznej, - wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika, - wykonanie warstw konstrukcyjnych zjazdów, - wykonanie trawników. 2. Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy Ludowej w Ciechanowie polegająca na budowie jednostronnego chodnika realizowanego na podstawie dokumentacji projektowej (Projekt Budowlany oraz Projekt Wykonawczy), przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w podziale na: - Projekt budowlany - Projekt wykonawczy - Przedmiar robót - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia tj.: zakres robót wskazany w dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Ludowej w Ciechanowie (budowa jednostronnego chodnika): - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wycinka i sadzenie drzew, - wykonanie ławy podkrawężnikowej, - wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika, - wykonanie warstw konstrukcyjnych zjazdów, - wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZADANIE 1: 4 000,00 zł PLN (słownie złotych: cztery tysiące złotych). ZADANIE 2: 10 000,00 zł PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych). 1.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 54821300082001008888880010 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie. b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogu potwierdzenia powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania obejmujące budowę lub przebudowę drogi i/lub chodnika w zakresie nawierzchni wykonywanej sposobem brukarskim o powierzchni minimum 400 m2 i wartości brutto minimum 100.000,00 PLN dla każdego zadania. Zadanie 2: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej: dwa zadania obejmujące budowę lub przebudowę drogi i/lub chodnika w zakresie nawierzchni wykonywanej sposobem brukarskim o powierzchni minimum 800 m2 i wartości brutto minimum 350.000,00 PLN dla każdego zadania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogu potwierdzenia powyższego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy (1 osoba): minimalne doświadczenie: a) minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych na zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę dróg (dotyczy okresu od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).. b) uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami drogowymi bez ograniczeń; Zadanie 2: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, która spełnia następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy (1 osoba): minimalne doświadczenie: a) minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych na zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę dróg (dotyczy okresu od dnia uzyskania uprawnień budowlanych). b) uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami drogowymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: Zadanie 1: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000, 00 zł. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów, przedkłada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Zadanie 2: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300 000, 00 zł. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów, przedkłada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zadanie 1: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania obejmujące budowę lub przebudowę drogi i/lub chodnika w zakresie nawierzchni wykonywanej sposobem brukarskim o powierzchni minimum 400 m2 i wartości brutto minimum 100.000,00 PLN dla każdego zadania. Zadanie 2: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej: dwa zadania obejmujące budowę lub przebudowę drogi i/lub chodnika w zakresie nawierzchni wykonywanej sposobem brukarskim o powierzchni minimum 800 m2 i wartości brutto minimum 350.000,00 PLN dla każdego zadania;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3. Zaakceptowany wzór umowy. Wzór dokumentu stanowi formularz 3.9. 4. Zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych osób, na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia Wzór dokumentu stanowi formularz 3.4. 5. Zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia Wzór dokumentu stanowi formularz 5. Zobowiązanie ma określać charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych zasobów zdolności ekonomicznej i finansowej, na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia Wzór dokumentu stanowi formularz 3.8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: a) Zmiany osób realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takim samym doświadczeniem jak wymagane w SIWZ oraz równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - w przypadku wystąpienia uzasadnionej potrzeby po stronie Wykonawcę, b) Możliwość rezygnacji lub zmiany podwykonawców (podmiotów), na etapie realizacji Umowy, z pomocą których Wykonawca - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania , c) Zmiana podmiotu trzeciego (o którym mowa w art. 26 ust. 2b) na etapie realizacji zamówienia na podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż podmiot dotychczasowy, d) Zmiany terminu realizacji zamówienia z uwagi na: panujące warunki atmosferyczne, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne lub udzielenie zamówień dodatkowych; na skutek odmiennie przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia nie zainwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych obiektów budowlanych; wstrzymanie robót przez Zamawiającego, zezwoleń uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowy udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; wcześniejsze wykonanie robót objętych umową; wystąpienie siły wyższej, e) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub STWiOR spowodowana zaprzestanie produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalające zaoszczędzić kosztów realizacji i eksploatacji przedmiotu umowy; pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu i kosztów wykonania robót oraz kosztów eksploatacji; konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub STWiOR, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów,Stanowisko ds. Zamówień Publicznych,pokój 115, Pl. Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Ciechanowie przy ul. Wodnej 1 w Biurze Obsługi Interesanta w Biurze Podawczym na parterze budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 10.10.2014 r. o godz. 10:15, ul. Wodna 1, parter, sala konferencyjna. 2. Zamawiający nie przewiduje w ramach prowadzonego postępowania zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Przebudowa ulicy Parkowej w Ciechanowie polegająca na budowie jednostronnego chodnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Parkowej w Ciechanowie polegająca na budowie jednostronnego chodnika realizowanego na podstawie dokumentacji projektowej (Projekt Budowlany oraz Projekt Wykonawczy), przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w podziale na: - Projekt budowlany - Projekt wykonawczy - Przedmiar robót - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia tj.: zakres robót wskazany w dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Parkowej w Ciechanowie ( budowa jednostronnego chodnika): - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie ławy podkrawężnikowej, - wykonanie poszerzenia jezdni bitumicznej, - wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika, - wykonanie warstw konstrukcyjnych zjazdów, - wykonanie trawników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Przebudowa ulicy Ludowej w Ciechanowie polegająca na budowie jednostronnego chodnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy Ludowej w Ciechanowie polegająca na budowie jednostronnego chodnika realizowanego na podstawie dokumentacji projektowej (Projekt Budowlany oraz Projekt Wykonawczy), przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w podziale na: - Projekt budowlany - Projekt wykonawczy - Przedmiar robót - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 1. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia tj.:zakres robót wskazany w dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Ludowej w Ciechanowie (budowa jednostronnego chodnika): - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wycinka i sadzenie drzew, - wykonanie ławy podkrawężnikowej, - wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika, - wykonanie warstw konstrukcyjnych zjazdów, - wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.