eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Dostawa aparatu ultrasonograficznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Brodnica: Dostawa aparatu ultrasonograficznego
Numer ogłoszenia: 203845 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Brodnicy , ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu ultrasonograficznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia fabrycznie nowy aparat ultrasonograficzny. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zabezpieczyć całą dostawę i ponosi z tego tytułu pełną odpowiedzialność do momentu odebrania przedmiotu umowy przez Personel Zamawiającego. Wykonawca: Producent: Nazwa i typ aparatu: Kraj pochodzenia: Rok produkcji: nie wcześniej niż 2014r. PARAMETRY GRANICZNE Niespełnienie któregokolwiek z podanych warunków będzie skutkowało odrzuceniem oferty. LpWymagane warunki techniczneWymagane wartości graniczneParametr oferowany (podać) I.Jednostka główna. 1.Aparat o nowoczesnej konstrukcji i ergonomii pracy. Aparat nowy nie używany, wyklucza się aparaty demo. Rok produkcji 2014 TAK 2.Wybierane częstotliwości pracy dla trybu 2D [MHz], min 2 18 MHz. TAK, podać zakres 3.Dynamika systemu w dB, > 210dB. TAK, podać 4.Ilość niezależnych kanałów przetwarzania - min. 80 000. TAK, podać ilość 5.Ilość niezależnych gniazd dla różnego typu głowic obrazowych min. 4 TAK, podać ilość 6.Monitor LCD, wielkość ekranu min 19. Wysoka rozdzielczość.TAK, podać rozmiar ekranu 7.Rozdzielczość monitora LCD min. 1280 x 1024.TAK, podać rozdzielczość 8.Możliwość regulacji położenia monitora LCD: prawolewo, przódtył, góradół.TAK 9.Ekran dotykowy min. 7 z przyciskami funkcyjnymi oraz możliwością programowania poszczególnych funkcji.TAK,podać rozmiar ekranu 10.Regulacji wysokości panelu sterowania min. 10 cm.TAK, podać wysokość 11.Regulacji obrotu panelu sterowania min. +-25 stopni.TAK,podać 12.Waga aparatu max. 90 kg.TAK,podać 13.Możliwość nagrywania i odtwarzania dynamicznego obrazów (tzw. Cine loop) min. 10000 obrazów.TAK,podać 14.Zintegrowany z aparatem system archiwizacji obrazów.TAK 15.Zintegrowany z aparatem podgrzewacz żeluTAK 16.System archiwizacji z możliwością zapisu w formatach co najmniej JPEG, AVI, DICOM.TAK, podać 17.Eksportowanie na nośniki przenośne DVDCD.TAK 18.Eksportowanie na nośniki przenośne Pen-Drive.TAK 19.Eksportowanie na nośniki przenośne HDD.TAK 20.Napęd CDDVD wbudowany w aparat.TAK 21.Wewnętrzny dysk twardy HDD.TAK 22.Ustawienia wstępne użytkownika (presety) dla aplikacji i głowic.TAK 23.Wideoprinter cyfrowy czarno - biały.TAK 24.Możliwość wydrukowania bezpośrednio z aparatu raportu z badań z opisem i zdjęciami.TAK 25.Porty USB 2.0 lub 3.0 wbudowane w aparat (do archiwizacji na pamięci typu Pen-Drive) min. 2 porty USB z przodu aparatu.TAK, podać wersje portu USB i ich ilość 26.Wbudowane w aparat wyjście cyfrowe HDMITAK 27.Interfejs sieciowy DICOM, do podłączenia do szpitalnej sieci PACSRIS, dostępne tryby WORKLIST, STORAGE,TAK II.Tryb 2D (B-mode).TAK 1.Maksymalna głębokość penetracji od czoła głowicy cm min. 32 cm.TAK,podać 2.Suwaki wzmocnienia strefowego min. 8 suwaków.TAK,podać ilość 3.Zakres bezstratnego powiększania obrazu zamrożonego, a także obrazu z pamięci CINE. min. 8.TAK, podać wartość powiększenia 4.Porównywanie min. 8 ruchomych obrazów 2D tego samego pacjenta.TAK, podać ilość obrazów 5.Dynamiczne ogniskowanie nadawania min 4 stref.TAK, podać ilość stref 6.Maksymalna szybkość odświeżania obrazu w trybie BMode min 1000 obrsek.TAK,podać szybkość 7.Automatyczna optymalizacja parametrów obrazu 2D, PWD przy pomocy jednego przycisku (2D wzmocnienie, PWD skala, linia bazowa).TAK 8.Oprogramowanie zwiększające dokładność, eliminujące szumy i cienie obrazu.TAK, wymienić 9.Obrazowanie harmoniczne na wszystkich zaoferowanych głowicach.TAK 10.Obrazowanie trapezowe.TAK 11.Obrazowanie rombowe.TAK 12.Obrazowanie typu Compound Imaging lub równoważne.TAK 13.Tryb Duplex (2D + PWD).TAK 14.Technologia przetwarzania sygnału oparta na RAW DATA pozwalająca po zamrożeniu obrazu na zmianę min. wzmocnienia, dynamiki, mapy szarościTAK III.Tryb M.TAK IV.Tryb spektralny Doppler Pulsacyjny (PWD) z HPRF min. 3 częstotliwości dla każdej głowicy.TAK,podać 1.Zakres prędkości Doppler Pulsacyjny (PWD) min. 7,5 msek przy zerowym kącie.TAK,podać 2.Wielkość bramki Dopplerowskiej mm min. 1 16 mm.TAK,podać 3.Regulacja uchylności wiązki dopplerowskiej min +-30 stopni.TAK,podać 4.Możliwość przesunięcia linii bazowej dopplera spektralnego na zamrożonym obrazie.TAK 5.Korekcja kąta bramki Dopplerowskiej w zakresie minimum ? 90 podać w stopniach.TAK 6.Automatyczne dopasowanie korekcji kąta w zależności od kształtu naczyniaTAK 7.Automatyczny obrys spektrum na obrazie rzeczywistym i zamrożonym dla trybu Dopplera.TAK 8.Możliwość regulacji położenia linii bazowej i korekcji kąta na obrazach w trybie dopplera spektralnego zapisanych na dyskuTAK VI.Tryb Doppler Kolorowy (CD CFM) TAK, podać 1.Prędkość odświeżania dla CD min. 200 klateksek.TAK,podać 2.Regulacja uchylności pola Dopplera Kolorowego min. +-20 stopni.TAK,podać 3.Regulacja map kolorów na obrazach live oraz z pamięci aparatuTAK 4.Możliwość wyłączenia bramki kolorowego Dopplera na obrazach z pamięci aparatuTAK 5.Możliwość równoczesnego (symultanicznego) wyświetlania obrazu 2D i 2D z kolorem w trybie LIVE VII.Tryb angiologiczny (Doppler mocy).TAK VIII.Oprogramowanie pomiarowe wraz z pakietem obliczeniowym.TAK 1.1.Oprogramowanie aplikacyjne z pakietem oprogramowania pomiarowego do badań ogólnych: brzuszne, tarczycy, piersi, małych narządów, mięśniowo-szkieletowych, naczyniowych, ortopedyczne, ginekologiczne, położnicze, urologiczne, inne.TAK,wymienić 2.2.Liczba par kursorów pomiarowych min 8.TAK,podać 3.3.Automatyczny obrys spektrum Dopplera w czasie rzeczywistym oraz na obrazie zamrożonym wraz z pakietem oprogramowania obliczeniowego.TAK IX.Głowica convex wieloczęstotliwościowa do badań ogólno diagnostycznych. TAK 1.1.Wybierane częstotliwości pracy przetwornika MHz 2,0 5,0 MHz ? 1 MHzTAK,podać 2.2.Liczba elementów min. 190.TAK,podać 3.3.Częstotliwości pracy dla poszczególnych trybów pracy MHz. Podać tryby pracy oraz ich częstotliwość 4.4.Kąt pola skanowania (widzenia) min. 70 stopni.TAK,podać 5.5.Praca w trybie II harmonicznej na min. 3 parach częstotliwościTAK X.Głowica liniowa wieloczęstotliwościowa do badań naczyń.TAK 1.1.Wybierane częstotliwości pracy przetwornika MHz zakres min. 4 10. ? 1 MHzTAK,podać 2.2.Liczba elementów min. 190.TAK,podać 3.3.Częstotliwości pracy dla poszczególnych trybów pracy MHz. Podać tryby pracy oraz ich częstotliwości 4.4.Szerokość czoła głowicy szerokości 35 45 mm.TAK,podać 5.5.Praca w trybie II harmonicznej min. 2 pary czestotliwościTAK XI.Głowica liniowa matrycowa wieloczęstotliwościowa do badań narządów płytko położonych.TAK 1.1.Wybierane częstotliwości pracy przetwornika MHz zakres min. 6 15. ? 1 MHzTAK,podać 2.2.Liczba elementów min. 900.TAK,podać 3.3.Częstotliwości pracy dla poszczególnych trybów pracy MHz. Podać tryby pracy oraz ich częstotliwości 4.4.Szerokość czoła głowicy szerokości 45 55 mm.TAK,podać 5.5.Praca w trybie II harmonicznej na min. 3 parach częstotliwościTAK,podać XII.Głowica mikrokonweksowa pediatryczna wieloczęstotliwościowa do badań pediatrycznych (nie dopuszcza się głowicy endowaginalnej lub endocavitarnej)TAK 1.1.Wybierane częstotliwości pracy przetwornika MHz zakres min. 4 8. ? 1 MHz 2.2.Częstotliwości pracy dla poszczególnych trybów pracy MHz.TAK 3.4.Kąt skanowania w trybie 2D min. 130 stopni TAK,podać 4.5.Praca w trybie II harmonicznej na min. 3 parach częstotliwościTAK,podać XIII.Głowica kardiologiczna sektorowa phased array pediatryczna współpracująca z posiadanym przez Zamawiającego echokardiografem Vivid 7 typu 5S nowa lub rekondycjonowanaTAK XII.Możliwości rozbudowy systemu dostępne na dzień składania ofert.TAK 1.1.Moduł Elastografii obliczający i wyświetlający sztywność względną tkanki w czasie rzeczywistym na obrazie z głowicy liniowej.TAK, wymienić głowice na których istnieje taka możliwość 2.3.Wskaźnik prawidłowej siły ucisku w trybie elastografii wyświetlany na ekranie.TAK 3.4.Możliwość wykonywania obliczeń odległości i powierzchni oraz oprogramowanie umożliwiające porównywanie elastyczności min. 2 miejsc.TAK,podać ilość miejsc 4.5.Obrazowanie panoramiczne z możliwością wykonywania pomiarówTAK,podać 5.6.Głowica śródoperacyjna liniowa typu hokej min. 8 17 MHz ? 1 MHz, liczba elementów min. 150, obrazowanie harmoniczne min 3 pasmaTAK,podać w jakim zakresie częstotliwości oraz tryby pracy i ich częstotliwości 6.Głowica elektroniczna sektorowa typu Phased Array, ze zmianą częstotliwości pracy. Podać typ, zakres częstotliwości pracy min. 1,8 4,5 MHz, kąt obrazowania min. 110 stopni.TAK,podać w jakim zakresie częstotliwości oraz tryby pracy i ich częstotliwości 7.8.Wysokiej czułości obrazowanie do oceny przepływów oparte na technice niedoppleroswkiejTAK 8.9.Obrazowanie z użyciem środków kontrastującychTAK 9.10.Obrazowanie przy użyciu Kolorowego Dopplera tkankowegoTAK 10.11.Automatyczny pomiar IMT z wybranego obszaru, min 200 punktów pomiarowychTAK XIII.Inne 1.Autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis oferowanego sprzętuTAK,załączyć 2.Szkolenie personelu w zakresie eksploatacji i obsługi aparatu w miejscu instalacji u Zamawiającego, min. 2 dni. Szkolenie personelu w zakresie badań ultrasonograficznych kurs podstawowy 1 osoba i w zakresie badań dopplerowskich 1 osoba.TAK,podać ilość dni 3.Okres gwarancji na cały system (aparat, głowice, printer) min. 24 miesiące oraz bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnymTAK.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej trzech (3) dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje, co najmniej trzy (3) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., dostawę aparatu ultrasonograficznego o wartości zamówienia, co najmniej 100.000,00 PLN brutto. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym informacje o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna wykonawcę za niezdolnego do wykonania zamówienia z należytą starannością w sytuacji stwierdzenia, że podczas realizacji jakiejkolwiek poprzedniej umowy o dostawę, której wartość była równa lub przekraczała wyrażoną w złotych równowartość kwoty 100.000,00 PLN brutto, a przedmiot zamówienia obejmował dostawę aparatu ultrasonograficznego, doszło do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, w szczególności niewykonywania przez niego lub niewłaściwego wykonywania zamówienia wskazującego na zamierzone działanie wykonawcy lub jego rażące niedbalstwo.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia - wartość ubezpieczenia musi wynosić co najmniej 100.000,00 PLN brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej trzech (3) dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje, co najmniej trzy (3) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., dostawę aparatu ultrasonograficznego o wartości zamówienia, co najmniej 100.000,00 PLN brutto. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w tym informacje o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna wykonawcę za niezdolnego do wykonania zamówienia z należytą starannością w sytuacji stwierdzenia, że podczas realizacji jakiejkolwiek poprzedniej umowy o dostawę, której wartość była równa lub przekraczała wyrażoną w złotych równowartość kwoty 100.000,00 PLN brutto, a przedmiot zamówienia obejmował dostawę aparatu ultrasonograficznego, doszło do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, w szczególności niewykonywania przez niego lub niewłaściwego wykonywania zamówienia wskazującego na zamierzone działanie wykonawcy lub jego rażące niedbalstwo.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 oraz załącznika nr 1.1 do SIWZ. 2. Oświadczenie zgodnie z art. 44 oraz o braku podstaw do wykluczenia = w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-11 oraz art. 24 ust. 2 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ oraz o nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 211 lub drogą pocztową na adres siedziby zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.